Toteuta ja pilaa toisen toive

  • 169 567
  • 1 600
Uleåborgir kirjoitti:
Itse toivon, että saisin yli 10 kg hauen illalla Iijoesta.
Saatkin kiskottua yli 10kg vonkaleen, harmi vaan että se puraisee sinulta nenänpään ja korvalehdet irti. Lopun elämääsi sinut tullaan muistamaan "Kalansyöttinä".

Toivon, että tulisi oikein hyvä mansikkavuosi.
 

TML

Jäsen
E kirjoitti:
Toivoisin, että joku muukin kuin kahvi piristäisi työpäivää.

Blues piristää päivääsi tekemällä sopimukset Filip Turekin ja sen Zelenkan kanssa.

Toivon että Zidane jatkaa jalkapallouraansa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
E kirjoitti:
Toivoisin, että joku muukin kuin kahvi piristäisi työpäivää.
Kyllä, joku heittää juomasi sekaan amfetamiinia ja olet pirteä kuin mikä! Haittapuolena sinulle vaan kehittyy riippuvuus ja joudut katkaisuhoitoon.

***

Toivon, että kämpässä on kaikki kunnossa, kun palaan tänään takaisin sinne kahden viikon jälkeen.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
E kirjoitti:
Saat, mutta hauki on ollut kuukauden kiinni Valtsun laittomissa verkoissa ja mädäntynyt totaalisesti. Lisäksi saat perääsi vielä koko Valtsun suvun, kun paran verkkoja menet nostelemaan.

Toivoisin, että joku muukin kuin kahvi piristäisi työpäivää.

Niin piristääkin, nimittäin Valtsun sinulle kadulla myymä "kofeiinitabletti". Ikävä kyllä se on piriä vahvinta laatua ja vietät seuraavan puoli vuotta piirillä rauhoituspaidassa puhuen käsillesi munkkilatinaa.

Toivon, että mahani kurina loppuisi pian.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Kyllähän tuo loppuukin: pääset syömään herkullisen lounaan. Ikävä kyllä keittiöapulainen on unohtanut pestä kätensä vessakeikan jälkeen ja porkkanaraasteessa on yersiniabakteeri ja vietät kaksi seuraavaa päivää vessanpytyllä mahan kurahdellessa totaalisesti.

Toivottavasti Jarkko Nieminen voittaa tänään!
 
Suosikkijoukkue
TPS
Alamummo kirjoitti:
Toivottavasti Jarkko Nieminen voittaa tänään!

Ja Jarkkohan voittaa, vallan ylivoimaisesti suoraan kolmessa erässä. Voittoisan matsin jälkeen paljastuu kuitenkin kansoja vavisuttava vilunkipeli. Jarkko on saanut pelin aikana ohjeita salaiseen korvanappiin, keneltä muultakaan kuin kaikkien janoisten sankarilta- Spordelta. Sporde oli suuressa viisaudessaan ohjannut Jarkon pelin taktiikoita voittoisasti. Tulos hylätään, Suomi määrätään ikuiseen kilpailukieltoon tenniksessä ja Sporde määrätään kotiarestiin.
-Sporde kiistää väitteet vielä tänä päivänä, ja syyttää luonnollisesti Norjalaisia salaliitosta.

Toivon, löytäväni sisäisen rauhan elämään.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Jack's wasted life kirjoitti:
Toivon, löytäväni sisäisen rauhan elämään.

Löydäthän sinä. Tuossa iltapäivällä kun kävelet tyytyväisenä jonnekin horjahdat ja kopsautat takaraivosi maahan. Loppuelämäsi vietätkin vuodepotilaana vailla sen kummempia ajatuksia ja tunnet syvää sisäistä rauhaa.

Toivon, etten enää joudu kuulemaan tuota helvetin ärsyttävää kesäbiisiä enää koskaan. Mikä kesä!?! kele.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Designer kirjoitti:
Toivon, etten enää joudu kuulemaan tuota helvetin ärsyttävää kesäbiisiä enää koskaan. Mikä kesä!?! kele.

Mikäkö kesäkö? Niin, kyseinen biisi laitetaan boikottiin, mutta radioasemat alkavat soittaa ainoastaan M.A.Nummisen Yes Sir, I can boogie:ta. Siinäpä sitä kesää sitten.

Itse toivoisin että joku tulis ja laittais stopin asioille. Kaikille..
 

Anton

Jäsen
Sir von Aulis:
"Itse toivoisin että joku tulis ja laittais stopin asioille. Kaikille.."

Toiveestasi Josif Vissarionovitš Džugašvili herää henkiin ja kaikelle tulee toivomasi stoppi. Sinut ja Stalin vihitään temppeliaukion kirkossa. Liput ovat puolitangossa, eikä sinulle myydä R-kioskilla peppusalvaa - otat kovan kovana. Saatte pojan, josta tulee IltaPaskan toimittaja.

Toivon, että jääkausi viimein alkaisi.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Sir von Aulis kirjoitti:
Itse toivoisin että joku tulis ja laittais stopin asioille. Kaikille..

Kaikille asioillesi tulee stoppi, kun Neumann, Hector, Danny ja Ari Vatanen tulevat ovesi taakse ja pitävät sinulle henkilökohtaisen unplugged-konsertin soittaen Mamban sekä Suurlähettiläiden biisejä yön yli ja lahjoittavat sinulle laatikollisen porkkanoita pois lähtiessään. Tämän jälkeen kaikki pysähtyy, millään ei enää ole merkitystä, kun mielesi täyttää kysymys "Miksei Kirka ollut mukana".

Toivon, ettei Anton olisi ollut nopeampi.
 

Anton

Jäsen
Sori, nopeudesani valittavat yleensä van oma Eukko ja pyykkituvan Marjatta. (Utan Bär, på svenska)

...Neumann, Hector, Danny ja Ari Vatanen, Mamba sekä Suurlähettiläät.
Huh! Hirmuinen kokoelma, jonka johdosta opinnäytetyösi hylätään, äitisi kieltää sinut vedoten märkään pieruun.

Toivon yhä jääkautta.

Hyvä Mielikuvitushahmo, minne unohdit kestoiljetyksen Tapani Kansan?
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Anton kirjoitti:
Toivon yhä jääkautta.

Hyvä Mielikuvitushahmo, minne unohdit kestoiljetyksen Tapani Kansan?

Henkilökohtainen jääkautesi koittaa, kun havahdut aamulla sängyssäsi siihen, kun käsi kietoutuu ympärillesi, rauhoitut kun tajuat että sehän on eukkosi,, suljet silmät ja jatkat uniasi kunnes... havahdut muistaen että eukkosi on matkoilla, samassa vierestä alkaa kuulua hyräilyä "kulta kultasein.."

Menisinpä piakkoin nukkumaan.
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Menisinpä piakkoin nukkumaan.[/QUOTE]

Niin menetkin, mutta se onkin viimeinen kerta ikinä, koska heräät sankkaan savuun ja kuolet häkämyrkytykseen. Naapurin Rauski on heittänyt tupakan natsan rutikuivalle ruohikolle, joka on syttynyt palamaan ja sytyttänyt asuntosi.


Toivon, että pääsisin viettämään kiihkeän yön meidän uuden kesätyöntekijän kanssa, jonka kanssa lähdetään terdelle duunipäivän päätteeksi.
 
Suosikkijoukkue
AIK
Seymon kirjoitti:
Toivon, että pääsisin viettämään kiihkeän yön meidän uuden kesätyöntekijän kanssa, jonka kanssa lähdetään terdelle duunipäivän päätteeksi.

Kiihkeä yö kesätyöntekijän kanssa toteutuu, mutta.
Terassipäivä venähtää, kesätyöntekijä raahaa sinut kämpilleen lähes tiedottomassa tilassa, yön kiihkeydessä havahdut HIV:n ensioireisiin, tunnet huohotuksen niskassa ja viiltävän kivun pakaroiden välissä.
Kesätyöntekijä ei olekaan sitä, miltä näyttää.

Toivon että joku kotimainen tv- kanava esittäisi Hill Street Bluesin kaikki jaksot uusintana.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
puoliväliheikki kirjoitti:
Toivon että joku kotimainen tv- kanava esittäisi Hill Street Bluesin kaikki jaksot uusintana.

Niin esittääkin. Se vain on digikanava MTV3+:n lähetys, ja vaikka ostatkin kaikki digikamppeet, kuva on korkeintaan mosaiikkia. Soitat Digitaan ja kuulet että vika on tietenkin sinun antennissasi. Hankit antennivahvistimen, lisäantennin ja uuden digiboksin, asentajan. Kaikki paitsi kuva toimii.

Arvostelet digiasiassa hallitusta. Pian kaartavatkin mustat autot pihaasi ja sinut viedään Pelsolle kuokkimaan suota. Katoat hämärissä olosuhteissa. Mäntsälässä havaitaan liikehdintää.

Mä toivon, että kaverini polttarit, joissa olen järjestäjänä, menisivät huomenna hyvin.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
Uleåborgir kirjoitti:
Mä toivon, että kaverini polttarit, joissa olen järjestäjänä, menisivät huomenna hyvin.
Ne menevätkin paremmin kuin yhdetkään polttarit ikinä missään. Kaikilla on hauskaa.
Vuoden 2007 marraskuussa postista kilahtava isänpäiväkortti ei kuitenkaan miellytä ainakaan juhlasankarin vaimoa...

Toivoisin loppupäivän sujuvan nopeasti, jotta pääsisi viikonlopun viettoon.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Jukan takahiukset kirjoitti:
Toivoisin loppupäivän sujuvan nopeasti, jotta pääsisi viikonlopun viettoon.

Niin se meneekin, aika suorastaan rientää ja silmissäsi kiiltelevät Koskenkorvapullot muuttuvat todeksi paikallisessa Alkossa klo 16.01.

Harmi, että viikonloppu menee TODELLA nopeasti. Heräät maanantai-aamuna paikallisesta pidätyssellistä etkä muista viikonlopusta muuta kuin sen suomea murtaen puhuneen ristiverisen naisenkeunan ja hänen tarjoamansa oudosti vaahtoavan juoman pubissa perjantaina klo 16.06.

Harmiksesi huomaat, että olet alasti ja hääppykarvoituksesi on kadonnut johonkin. Samoin on tatuoitu otsaasi kirkkoveneen kuva ja hakaristi. Et oikein kehtaa näyttäytyä kaupungilla.

Mä toivon, että synnytän kohta WC:ssä yhden kookkaan neekeripojan, enkä mitään lehahtavaa varpusparvea. En haluaisi häpeillä äänten vuoksi, näin töissä kun olen.
 

Dante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Niin synnytätkin. Ihan oikean neekeripojan. Tiedemaailma kohisee, sinusta tulee kesän lööppien kansikuvapoika. Vuoden päästä teitä ei muista kukaan, mutta neekeripojan yksinhuoltajuus osoittautuukin kovin haastavaksi. Joudut rahapulaan, masennut ja kuittaat pienen sairaseläkkeen. Neekeripoika elättää sinua myymällä hassista koulun takapihalla ja ryöstämällä siwoja.

Toivon ettei lapissa olisi itikoita kun huomena pärähdän paikalle.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Dante kirjoitti:
Toivon ettei lapissa olisi itikoita kun huomena pärähdän paikalle.

Ja niitähän ei ole... sillä pääskysen kokoiset paarmat lasketaan jo puhtaasti verenimiöihin, naisten ja eräiden lepakkolajien lisäksi.

Toivoin että kesäpesän saanti jatkuu ruisrockissa, ja että se kävely leirintäalueelle ei vituta niin paljon kuin yleensä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Borgie kirjoitti:
Toivoin että kesäpesän saanti jatkuu ruisrockissa, ja että se kävely leirintäalueelle ei vituta niin paljon kuin yleensä.

Niin se jatkuukin, ikävä kyllä sinä vain et ole se saava osapuoli vaan se uzbekistanilainen, karvaselkäinen ja iso satamajätkä, jonka mielestä olet kesän paras pano.

Kävely leirintäalueelle ei vituta sinua niin paljon kuin yleensä vaan paljon enemmän kuin yleensä.

Itse toivon että sataisi välillä vettä.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Uleåborgir kirjoitti:
Itse toivon että sataisi välillä vettä.

Painostavien helteiden jatkuessa nukahdat sateen toivossa. Nukahdat siis nurmikolle ja heräät iloiseen ropinaan. Tunnet raikkaan kosteuden kasvoillasi ja yläkropassasi. Aah - ihana vilvoittava kesäsade, mutta, mutta... Avaat silmäsi ja huomaat lähimetsikön spurgun olevan kusella kasvojesi yläpuolella.

Itse toivoisin saavani ison taimenen.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Holocaust kirjoitti:
Itse toivoisin saavani ison taimenen.

Saatkin yli kymmenkiloisen, mutta kalapaikkasi on vaan luvaton. Kalastuksen valvoja vie kaikki kalastusvälineesi ja mätkäisee parin tonnin sakot.

Toivoisin rahaa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
pekutti kirjoitti:
Toivoisin rahaa.

Saatkin rahaa kun se huonomaineinen nainen maksaa sinulle korvauksia kivusta ja särystä sekä kosmeettisen haitan aiheuttamisesta.

Minä toivon, että nuo tien toisella puolella olevan rakennuksen katolla olevat auringonpalvojatytöt ottaisivat loputkin vaatteet pois.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Uleåborgir kirjoitti:
Minä toivon, että nuo tien toisella puolella olevan rakennuksen katolla olevat auringonpalvojatytöt ottaisivat loputkin vaatteet pois.

Niin ne ottavatkin, ja tulet hämmästymään pikkuhousuista paljastuvien peniksien koosta, sekä netin hitiksi nousevasta kuvasta jossa sinä kuvaat housuttomia transuja. "Tytöt" voittavat kuvan ansiosta chicks with dicks 2006 kilpailun.

Vyötäröltäni voisi hyvinkin häipyä 5 cm, niin housut mahtuisivat mukavammin päälle.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Borgie kirjoitti:
Vyötäröltäni voisi hyvinkin häipyä 5 cm, niin housut mahtuisivat mukavammin päälle.

Häipyykin. Ikävä kyllä siinä meni vyölaukkusi lompakkoineen passeineen luottokortteineen, ja maksat iloisesti marraskuuhun tilaamiasi neljääsataakuuttatoista 'Perutaan Häät' -truetone soittoääntä, bonuksena ikuinen soittiskerhojäsenyys.

Toivon rauhallista iltaa intohimoni hämärälle kohteelle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös