Toteuta ja pilaa toisen toive

  • 169 571
  • 1 600

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Tomppa#74 kirjoitti:
Toivoisin että Jarkko Nieminen voittaa huomisen ottelunsa Nadalia vastaan ja etenee neljän parhaan joukkoon.
Toteutuu toki, itse asiassa Nieminen menee finaaliin saakka ja kaataa Roger Federerin 3-0 (6-0, 6-0, 6-0). Mutta, Maikkari ilmoittaa näyttävänsä finaalista 10 minuutin koosteen jonka selostavat Mika Saukkonen, Timo Jutila ja Jari Porttila, aikaan sisältyy mainokset (8 minuuttia), laulava julkkisvieras ja parhaat paikat.

Minähän toivon että Saksa voittaa Ranskan MM-finaalissa ja minä saan 177 euroa rahaa.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
Koirapoika kirjoitti:
Minähän toivon että Saksa voittaa Ranskan MM-finaalissa ja minä saan 177 euroa rahaa.
Saksa voittaa ja saat rahasi. Viikko finaalin jälkeen saksalaispelaajia kärähtää kuitenkin luvattomista aineista ja joudut palauttamaan jo tuhlaamasi 177€. Lohdutuspalkinnoksi saat lederhosenit ja kilon verran bratwurstia, sekä Lidlin helvetin pahaa saksalaista olutta.

Tulisipa jo viileämmät ilmat. Eihän tätä kuumutta kestä vanha erkkikään.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jukan takahiukset kirjoitti:
Tulisipa jo viileämmät ilmat. Eihän tätä kuumutta kestä vanha erkkikään.

Sinun onneksesi huomenna alkaa ilma kylmetä ja viikonlopuksi onkin luvassa noin 15-asteisia päiviä.

Mutta viikonlopun jälkeen ilman lämpötila kohoaa jo lähes 40-asteeseen...

Kunpa voittaisin ison kasan rahaa jostain...
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
vilperi kirjoitti:
Sinun onneksesi huomenna alkaa ilma kylmetä ja viikonlopuksi onkin luvassa noin 15-asteisia päiviä.

Mutta viikonlopun jälkeen ilman lämpötila kohoaa jo lähes 40-asteeseen...

Kunpa voittaisin ison kasan rahaa jostain...

Voitatkin veikkauksessa, mutta joudut hakemaan rahat paikan päältä ja ulkopuolella lauma somaleita ryöstää sinut.

Kunpa lomani alkaisi jo huomenna!
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Alamummo kirjoitti:
Voitatkin veikkauksessa, mutta joudut hakemaan rahat paikan päältä ja ulkopuolella lauma somaleita ryöstää sinut.

Kunpa lomani alkaisi jo huomenna!
Niin alkaakin, eikä takaisin tarvitse tulla, you're fired!

Toivoisin mahtuvani lohdutuspalkinnoksi saamiini lederhoseneihin.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Alamummo kirjoitti:
Kunpa lomani alkaisi jo huomenna!
Alkaahan se, tosin astuessasi asunnostasi nauttiaksesi lomailusta, humanoidit ilmaantuu ja sieppaavat sinut lomasi ajaksi ja tekevät erilaisia kivuliaita kokeita, kunnes palauttavat sinut maahan juuri sopivasti kun duunisi alkaa.

***

Toivon, että tulevana viikonloppuna olisi lämpimät hyvät ilmat, ei tuulisi (ainakaan liikaa), eikä varsinkaan sataisi vettä.
 

Shelter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ted Raikas kirjoitti:
***

Toivon, että tulevana viikonloppuna olisi lämpimät hyvät ilmat, ei tuulisi (ainakaan liikaa), eikä varsinkaan sataisi vettä.

Ens viikonloppuna on todella hienot ilmat, lämmintä, ei tuule ja ei sada vettä. Valitettavasti jäät hissiin jumiin koko viikonlopuksi ja pääset pois sieltä vasta maanantaina. Silloin sataa vettä.

Toivon että mulle annetaan kahden kuukauden ylimääräinen loma.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Shelter kirjoitti:
Toivon että mulle annetaan kahden kuukauden ylimääräinen loma.

Niin sinulle annetaankin, meinaan kirjoittelusta jatkoaikaan kun moderaattorit suuressa viisaudessaan paukuttavat vähän penaltia.

Toivoisin ettei minun tarvitsisi enää tehdä päivääkään töitä.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
vlad kirjoitti:
Toivoisin ettei minun tarvitsisi enää tehdä päivääkään töitä.

Järjestyy, samassa muutut romaniksi ja saat oman silkkitakin.


Haluaisin, että italialaiset lopettaisivat sukeltelun.
 

Redbull

Jäsen
expertti kirjoitti:
Haluaisin, että italialaiset lopettaisivat sukeltelun.

Näin tulee käymään, sillä italialaiset lopettavat jalkapallon peluun kokonaan.
Sattumalta Pippo Inzaghi rupeaa uimahyppääjäksi ja voittaa olympiakultaa Pekingissä 2008.

Kumpa ihmisillä ei olisi lainkaan univelkaa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Redbull kirjoitti:
Kumpa ihmisillä ei olisi lainkaan univelkaa.

Toiveesi toteutuu, kun markkinoille tulee käänteinen unipilleri. Liian myöhään kuitenkin huomataan, että siinä on pahoja sivuvaikutuksia. Menetät kykysi tuottaa hienoa proosaa ja menetät kirjoitusoikeutesi Jatkikseen.

Toivon, että Axl Rose ei peru huomista keikkaa.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
pernaveikko kirjoitti:
Toivon, että Axl Rose ei peru huomista keikkaa.

Ei Axl perukaan, mutta muu bändi peruu. Korvaamaan palkataan Laura Voutilaisen taustabändi.

Toivon, että juuri tippumaan laittamastani kahvista tulee hyvää ja että se ei aiheuta vatstaoireita minulle.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Designer kirjoitti:
Toivon, että juuri tippumaan laittamastani kahvista tulee hyvää ja että se ei aiheuta vatstaoireita minulle.

Kahvista tulee kyllä hyvää, eikä se aiheuta vatsaoireita sinulle koska pilaat sen kaatamalla vahingossa maidon sijaan hapantunutta piimää kahvin sekaan ja juomatta jää.

Mä toivon että tämä närästykseni katoaisi.
 

Anton

Jäsen
HN!
Olisi ollut mukava toteuttaa sinun toivomuksesi, mutta...

Enpäs itse taida toivoa mitään jalkapallosta. Ich habe noch zu viel Sauerkraut in meinen Lederhosen?

Toivon tulevalta jääkiekkokaudelta, että peli on reilua eikä vastapuolen kivoja kavereita vahingoiteta. Ketään ei lyödä, ei keihästetä, eikä taklata, kukaan ei saa näin ollen rangaistusminuutteja. Pelaajat toimivat sulassa sovussa ja harmoniassa toistensa, erotuomarin ja oman feminiinisen puolensa kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Anton kirjoitti:
Toivon tulevalta jääkiekkokaudelta, että peli on reilua eikä vastapuolen kivoja kavereita vahingoiteta. Ketään ei lyödä, ei keihästetä, eikä taklata, kukaan ei saa näin ollen rangaistusminuutteja. Pelaajat toimivat sulassa sovussa ja harmoniassa toistensa, erotuomarin ja oman feminiinisen puolensa kanssa.

Peli onkin harmonista, mutta linjatuomariväkivalta lisääntyy. Jo ensimmäisellä kierroksella ja jokaisella pelipaikkakunnalla nähdään verisiä tappeluita linjatuomarien kesken. Irja Tulonen tekee asiasta välikyssärin, hallitus kaatuu ja SM-liiga lopetetaan uuden rautaisella otteella hallitsevan pääministerin Paavo Väyrysen käskystä. Jäähallit alistetaan uskonnollisten juhlien ja äärikeskustalaisuuden propagandatarkoituksiin. Maassa otetaan käyttöön Keskustan laki.

Toivon, että Henry ei heristele illalla sormea linjamiehille.
 

Berrie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Ilves
Twite kirjoitti:
Toivon että HN ymmärtäisi miten tämä ketju toimii.
HN ymmärtää ketjun toiminnan täysin, mutta hän haluaa viedä palstapoliiseja 6-0, eikä pistä omaa toivettaan näkyville.

Toivon että saan jostain intoa lukea pokerikirjat hyllystä tämän kesän aikana ja onnistun vieläpä sisäistämään opit.
 

Anton

Jäsen
Berrie:
”Toivon että saan jostain intoa lukea pokerikirjat hyllystä tämän kesän aikana ja onnistun vieläpä sisäistämään opit. ”

Ja näin käy! Luet jokaisen kirjan kahdesti ja sisäistät pokerin pienimmänkin ja olemattomimman yksityiskohdan pelistä. Olet nykyiseen nahkaasi mahtumaton, suuri PokeriJumala! Ainakin kunnes testaat tietojasi pikkusisaresi kanssa, joka voittaa pokerissa kesätienistisi, rikkinäisen maastopyöräsi, omalta isältä pöllimäsi Zipposytkärin. Lisäksi joudut kuudeksi kuukaudeksi siivoamaan hänen huoneensa, pesemään ja silittämään hänen tennissukat ja pikkupöksyt sekä strippaamaan hänen yläasteikäisten kavereiden syntymäpäiväjuhlissa. Alat lukemaan kirjoja kruunan ja klaavan heitosta.

Toivon, että pääsen tunkemaan kieleni syvälle meidän uuden puhelinkeskustytön kurkkuun.
 
Suosikkijoukkue
Slovenia & muut sympaattiset
Kyllä pääsetkin, harmiksesi tämän kielitoimenpiteen jälkiseurauksena on puhelinkeskustytöltä tarttunut ilkeähkö tauti.

Oma toiveeni on se että maasta löytyis lippu Guns N' Rosesin Helsingin keikalle...
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jäähykuningas kirjoitti:
Oma toiveeni on se että maasta löytyis lippu Guns N' Rosesin Helsingin keikalle...
Lippu löytyykin Ruusulankadulta kello 13.02. Ikävä kyllä olet itse silloin Runeberginkadulla.
Koska minulla kävi näin hyvä mäihä lipun kanssa, toivon myös saavani mukavaa seuraa illan konserttiin.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Saatkin unelmiesi deitin. Ikävä kyllä konsertti perutaan, koska Axl Rose puree tällä kertaa Hjallista kaksoisleukaan.

Toivon löytäväni ihanat alusvaatteet uudesta putiikista vastapäätä duuniani.
 

Pelimise

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Saipa
Kyllähän sinä löydätkin sopivat, sexyt ja ihanat alusvaatteet.

Toivonkin saavani mahdollisuuden nähdä sinut vain nuo uudet hepeneet ylläsi.
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Pelimise kirjoitti:
Toivonkin saavani mahdollisuuden nähdä sinut vain nuo uudet hepeneet ylläsi.

Toteutuu. Pääset vielä muhinoimaankin, mutta ikäväksesi huomaat että Alamummon alamummo vastaa tosiaan 70v mummon alamummoa.

Toivon että ei väsyttäisi näin perkeleesti.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Dhearted kirjoitti:
Toteutuu. Pääset vielä muhinoimaankin, mutta ikäväksesi huomaat että Alamummon alamummo vastaa tosiaan 70v mummon alamummoa.

Toivon että ei väsyttäisi näin perkeleesti.

Ei sinua väsytäkään mutta nyt kun piristyt niin lähdet koikkelehtimaan ulos, liukastut käytettyyn kortonkiin, likaat samalla kenkäsi kakkaan ja jarrutat takaraivollasi asfalttiin ja nukut seuraavat kaksi viikkoa.

Itse toivon, että saisin yli 10 kg hauen illalla Iijoesta.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Uleåborgir kirjoitti:
Itse toivon, että saisin yli 10 kg hauen illalla Iijoesta.

Saat, mutta hauki on ollut kuukauden kiinni Valtsun laittomissa verkoissa ja mädäntynyt totaalisesti. Lisäksi saat perääsi vielä koko Valtsun suvun, kun paran verkkoja menet nostelemaan.

Toivoisin, että joku muukin kuin kahvi piristäisi työpäivää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös