Toteuta ja pilaa toisen toive

  • 169 571
  • 1 600
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Ted Raikas kirjoitti:
Itse toivon, että SaiPa voittaa tänään ja myös seuraavat 3 ottelua (tätä ei toteuta itse Saatanakaan).

Jaha, eihän tämän vuoksi saatanaa tarvitse päiväuniltaan herätellä, vaan varasaatanan asemassa tämän viestin osalta heiluva hahmo se täältä toteuttaa tuon toiveen, hinta on kuitenkin kova, Kudroc, Viitaluoma, Mälkiä, Malmivaara, Rämä, Hasek, Zepp, Kekkonen, Vihkox5, Lappeenrantalaiskatsojat, Selin, Vänttinen, sekä Jamo ovat loukkaantumisen vuoksi sivussa loppukauden. Jatko-ottelut SaiPa pelaa irtoavilla junioreilla sekä talkoohengessä mukana olevilla ihmisillä.

Toivon ettei tämä flunssa-aalto kosketa meikäläistä tänävuonna laisinkaan.
 
Ted Raikas kirjoitti:
Itse toivon, että SaiPa voittaa tänään ja myös seuraavat 3 ottelua (tätä ei toteuta itse Saatanakaan).
SaiPa yltää aina pronssiotteluun asti, jonka se valitettavasti häviää. Häviömatsin jälkeen ilmoitetaan, että SaiPa on myyty Murmanskiin, joukkueen nimeksi tulee Murmansk Yellow Nuclear Submarines.

Mielikuvitushahmo kirjoitti:
Toivon ettei tämä flunssa-aalto kosketa meikäläistä tänävuonna laisinkaan.
Turha murehtia flunssasta, sillä saat kunnian olla Suomen ensimmäinen lintuinfluenssaan kuollut ihminen!


Toivon, että bensan hinta laskisi.
 

H-katsomo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko 2004-2005, Napoli
tahtookirjoittaa kirjoitti:
Toivon, että myös minun flunssani on huomenna muisto vain.

Niinhän se onkin, kunnes sopivasti viikonlopuksi alkaa kustessa kirvellä. Lauantaina lääkäriin ja kuten pelkäsit, virtsakivet on diagnoosi.

Toivon, ettei Mika Toivola koskaan toimi Rauman Lukon päävalmentajana.
 

TML

Jäsen
tahtookirjoittaa kirjoitti:
Niin se laskeekin, mutta vastaavasti oluen hinta nousee niin, että hyöty on +-0.

Toivon, että myös minun flunssani on huomenna muisto vain.

Flunssa yltyy niin kovaksi että huomaat olevasi ainoa vastustajia ei-vahingoittava ässäläinen hakametsässä huomenna.

Toivon, että oikeus voittaa huomisen lätkäkierroksella.
 

dali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lamoriellon Enkelit, the Spirit of CBA
TML kirjoitti:
Toivon, että oikeus voittaa huomisen lätkäkierroksella.

Oikeus voittaa, eikä huominen tule enää tämän jälkeen.

Toivon, että televisiomaksu poistuu.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
dali kirjoitti:
Toivon, että televisiomaksu poistuu.
Niin se poistuukin, mutta samalla poistuu televisiosikin.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
H-katsomo kirjoitti:
Toivon, ettei Mika Toivola koskaan toimi Rauman Lukon päävalmentajana.
Toiveesi toteutetaan ja jatkossa Laiho toimiikin pelaajavalmentajana.

Toivon edelleen, että lumi sulaisi.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
L4E kirjoitti:
Toiveesi toteutetaan ja jatkossa Laiho toimiikin pelaajavalmentajana.

Toivon edelleen, että lumi sulaisi.

Lumi sulaakin, mutta juuri kun vapun aikaan luulet, että kevät on vihdoinkin tullut, alkaa Suomessa maanlaajuinen lumimyräkkä ja koko Suomi peittyy parimetriseen lumipeitteeseen.

Toivon, että Pelicans voittaisi jääkiekon Suomen mestaruuden viimeistään vuonna 2050.
 
Viimeksi muokattu:

-KBR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Liberec White Tigers
Jääkiekkofriikki kirjoitti:
Toivon, että Pelicans voittaisi jääkiekon Suomen mestaruuden viimeistään vuonna 2050.

Voittaakin, jo vuonna 2008, mutta 2007 tapahtuneen konkurssin johdosta joukkue tunnetan silloin nimellä Pelicans Espoo, kun Salonoja ostaa ne fanipohjan takia ja saadakseen halliinsa tapahtumia

Toivoisin, että nainen, josta olen kiinnostunut ottaisi yhteyttä
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
-KBR- kirjoitti:
Toivoisin, että nainen, josta olen kiinnostunut ottaisi yhteyttä

Ottaakin yhteyttä, tulemme kuuman yhteisen lemmenyön jälkeen teille pullakahville, jos keität.

veini


Haluaisin ilmalaivan syntymäpäivälahjaksi !
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Sv veinikretski kirjoitti:
Haluaisin ilmalaivan syntymäpäivälahjaksi !

Saathan sinä. Tosin se kohtaa Hindenburgin kohtalon ja olet itse kyydissä.

Toivon, ettei huomenna olisi aivan kaamea kanuuna.
 

efektimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa
vetti kirjoitti:
Toivon, ettei huomenna olisi aivan kaamea kanuuna.

Ei tietenkään ole. Olet vielä tuhannen kännissä kuljettuasi vatsahuuhtelun kautta.

Toivon, että tuo muija ei tapa, kun se olis pitäny herättää jo puoltuntia sitten.
 

Cmprs

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Mielikuvitushahmo kirjoitti:
Toivon voittavani matkan kauas täältä.

Niinhän sinä voitatkin, mutta lentokone tippuu autiolle saarelle tyyliin Lost.

Toivon, että huominen tentti menee hyvin.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
nakkisormi kirjoitti:
Toivon, että löytäisin huomenna 50€ metrosta.
Niin löydätkin, rahat kuuluu virolaismafialle ja sinut löydetään etelä-sataman pohjalta.

Toivon että Sport voittaa mehupurkin.
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Cmprs kirjoitti
Toivon, että huominen tentti menee hyvin.
Kyllä huominen tentti menee hyvin. Olen samaisessa tentissä parikymmentä pistettä sinua edellä, tapaan hemaisevan tytön (johon olit lääpälläsi) ja pöllin ennen tenttiä lunttilamppusi, kynäsi ja rahasi, siis kaikin puolin onnistunut tentti.

Toivon autoni menevän katsastuksesta läpi, kun sekin ajankohta on taas kuukauden päästä. Olisi edes hyvät kelit laitella sitä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Metsästäjä kirjoitti:
Toivon autoni menevän katsastuksesta läpi

Niin se meneekin, mutta kun käynnistät tohkeissasi autosi lähteäksesi tallista, on sinulla vaihde päällä, kytkin ylhäällä ja autosi pompsahtaa suoraan päin vielä kiinni olevaa ovea.

Toivon, että muijani tuo ulkomailta minulle tuliaisiksi kosolti alkoholia ja tupakkaa.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Uleåborgir kirjoitti:
Niin se meneekin, mutta kun käynnistät tohkeissasi autosi lähteäksesi tallista, on sinulla vaihde päällä, kytkin ylhäällä ja autosi pompsahtaa suoraan päin vielä kiinni olevaa ovea.

Toivon, että muijani tuo ulkomailta minulle tuliaisiksi kosolti alkoholia ja tupakkaa.

Tuliaisiksi saat alkoholia ja tupakkaa, mutta yhdeksän kuukauden kuluttua talouteenne pelmahtaa myös ns. tullivapaa tuliainen.

Toivon, että Toronto ymmärtäisi pitää Pat Quinnin organisaatiossaan jonkinlaisessa merkittävässä roolissa toimiston puolella vielä jokusenkin kauden ajan.
 

Nahkaparturi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiseeraan TuToa
Uleåborgir Toivon kirjoitti:
Toki hän tuokin. Tallinnan pojilla on vaan lipsahtanut hiukkasen liikaa metanolia tisleeseen, joten kuuntelet seuraavat 50 vuotta Kärppien otteluselostuksia vain radion kautta - canal plussalla et tee enää mitään rajoittuneen näkökykysi takia. Ai niin - vuodesta 2008 lähtien Kärpät pelaavat Suomi-Sarjaa ja jopa mestistä aika ajoin.

Toivon Janne Grönvallille pikaista parantumista.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nahkaparturi kirjoitti:
Toki hän tuokin. Tallinnan pojilla on vaan lipsahtanut hiukkasen liikaa metanolia tisleeseen, joten kuuntelet seuraavat 50 vuotta Kärppien otteluselostuksia vain radion kautta - canal plussalla et tee enää mitään rajoittuneen näkökykysi takia. Ai niin - vuodesta 2008 lähtien Kärpät pelaavat Suomi-Sarjaa ja jopa mestistä aika ajoin.

Toivon Janne Grönvallille pikaista parantumista.

Grönvall paranee pikaisesti, on jo huomenna mukana pelissä kun turkulaislääkärin vastaanotolla kerran kävi. Tekee pisteet 5+3 ja teloo Forsbackan, Peltosen, Nickersonin, Kuuselan ja Riksmanin sairaalakuntoon. Grönvall ei saa tästä viimeisen minuutin hurjasta mylläkästä mitään sanktioita, sillä tuomari ja Muukkonen tuumivat yhteisääneen: "Pori on paska mesta, ei voi mitään".

Itse toivon Eero Taurua Canal plussan tulevan kauden SM-liigapelien selostajaksi.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
lintu kirjoitti:
Itse toivon Eero Taurua Canal plussan tulevan kauden SM-liigapelien selostajaksi.
Taru selostaakin matsit, mutta niitä ei televisioida kuin Sipoon paikallis-TV:ssä.
 

Anton

Jäsen
Ei näköjään tarvitse pilata kenenkään toivetta, harmi.

Toivon, että kansainvälinen jalkapalloliitto määrää Italian joukkueen pelaamaan tämän iltaisen pelin Saksaa vastaan siniset mekot päällä ja lisäksi Francesco Tottilla on ilmastointiteippi pitämässä suuta ummessa.
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Anton kirjoitti:
Toivon, että kansainvälinen jalkapalloliitto määrää Italian joukkueen pelaamaan tämän iltaisen pelin Saksaa vastaan siniset mekot päällä ja lisäksi Francesco Tottilla on ilmastointiteippi pitämässä suuta ummessa.

Tämä toteutuukin. Itse asiassa kokeilusta innostutaan niin, että jatkossa mekot otetaan ainoana vaihtoehtona käyttöön jalkapallon virallisena asuna ympäri maailmaa. Pelaajat kiittelevät erityisesti kevytrakenteisten mekkojen ilmavuutta, joka mahdollistaa entistä komeammat ja laajemmat liikeradat, lisäksi myös strategiset paikat pysyvät paremmin viileinä.

Positiivisella puolella Totti pysyy teipillä ottelun ajan hiljaisena, mutta tosin elehtii sitten senkin edestä käsillään ja kropallaan. Monta tuntia kestävässä lehdistötilaisuudessa Totti sitten avautuu pelin jälkeen teipin poiston yhteydessä siihen malliin, että jälkipuintia käydään seuraavat pari kuukautta maailman lehdistössä. Tanskalaiset pilakuvat olivat siihen verrattuna säälittävää pikku porinaa.

Toivoisin että Jarkko Nieminen voittaa huomisen ottelunsa Nadalia vastaan ja etenee neljän parhaan joukkoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös