Toteuta ja pilaa toisen toive

  • 169 565
  • 1 600

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Uleåborgir kirjoitti:
Minä toivon, että Kärppäin loukkaantumiskierre katkeaisi pian.

Kärpät tippuu mestikseen ja raksilan halli palaa poroksi joulutauolla.

Toivon, että saisin ihmissuhteen miltei kolmen vuoden yksinolon jälkeen, kun nyt kerta olisi ehkä mahdollisuus.
 

Thumb

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Edmonton Oilers, Liverpool
avatar kirjoitti:
Toivon, että saisin ihmissuhteen miltei kolmen vuoden yksinolon jälkeen, kun nyt kerta olisi ehkä mahdollisuus.

Saat toki, naapurissasi asuva miespuolinen kehonrakentaja tykästyy sinuun kovasti ja päättää ottaa sinut poikaystäväkseen ja rajun lempensä kohteeksi!

Toivon, että saan hankittua juuri sen mieleiseni omistusasunnon pian ja sopivalla hinnalla.
 

krobbe

Jäsen
Thumb kirjoitti:
Toivon, että saan hankittua juuri sen mieleiseni omistusasunnon pian ja sopivalla hinnalla.

Saatkin, mutta sopiva hinta tästä asunnosta osoittautuu aivan liian kovaksi maksukyvyllesi ja teet henkilökohtaisen konkurssin, jonka jälkeen kaikki läheisesi hylkäävät sinut, mokoman persaukisen pummin.

Toivon, että lehmätkin lentäisivät.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
krobbe kirjoitti:
Toivon, että lehmätkin lentäisivät.

Pian näetkin niiden lentävän!
Iloa jatkuu kuitenkin vain vähän aikaa, kunnes kuulet, että sairastat pahaa skitsofreniaa ja lehmät ovat näkemiäsi harhoja. Menetät työpaikkasi ja joudut loppuelämäksesi suljetulle osastolle.

Itse toivon, että Twin Peaksin toinen tuotantokausi ilmestyisi vihdoin dvd:nä.
 

Hartiapankki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ja kaikkinainen urheilu vaasalaisittain
mirasane kirjoitti:
Itse toivon, että Twin Peaksin toinen tuotantokausi ilmestyisi vihdoin dvd:nä.

Se ilmestyykin, tosin swahiliksi dubattuna ja tunnistamattomaksi leikattuna versiona.

Toivottavasti ei tule kovin kylmää talvea.
 

nakkisormi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hartiapankki kirjoitti:
Toivottavasti ei tule kovin kylmää talvea.

Ei tule kylmää talvea, seuraavat kesät ovatkin sitten Siperian talvia kylmempiä.

Toivon saavani tämän kauden Ryan VandenBussche:n gameworn pelipaidan.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
nakkisormi kirjoitti:
Toivon saavani tämän kauden Ryan VandenBussche:n gameworn pelipaidan.

Niin saatkin, mutta ensinnäkin se haisee niin pahalle, että tyttö, jota olet katsastellut sillä silmällä, vaihtaa numeronsa ja paidasta tarttuu lisäksi syyhytyspunkki ja ihomato.

Minä toivon, että saisin meritaimenen heittokalastusvälineillä.
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Uleåborgir kirjoitti:
Minä toivon, että saisin meritaimenen heittokalastusvälineillä.

Tuntien uurastuksen jälkeen tärppää ja kiskot rannalle 25 senttisen tuikun, joka on jäänyt pyrstöstä kiinni lusikkaasi. Parin minuutin kuluttua tästä viereesi tullut 17-vuotias sälli Jokereiden fanilippis vinosti päässä tartuttaa ensimmäisellä heitolla 7 kiloisen hirmun ja varttitunnin kuluttua kiljuu kala sylissä täpinöissään hyvää onneaan.

Toivon, että hyvä haltija kävisi nukkuessani graduni kimppuun ja tekisi sen valmiiksi.
 

Hamilton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Solomon kirjoitti:
Tuntien uurastuksen jälkeen tärppää ja kiskot rannalle 25 senttisen tuikun, joka on jäänyt pyrstöstä kiinni lusikkaasi. Parin minuutin kuluttua tästä viereesi tullut 17-vuotias sälli Jokereiden fanilippis vinosti päässä tartuttaa ensimmäisellä heitolla 7 kiloisen hirmun ja varttitunnin kuluttua kiljuu kala sylissä täpinöissään hyvää onneaan.

Toivon, että hyvä haltija kävisi nukkuessani graduni kimppuun ja tekisi sen valmiiksi.

Gradu onkin aamulla valmiina ja hihkut onnesta luettuasi sen läpi. Vietyäsi sen proffalle myhäilet mielessäsi varmana hyvästä arvosanasta. Suru-uutinen tulee kuitenkin seuraavana päivänä - kaksi Jari Sillanpään ex-poikaystävää on murhannut proffan raa'asti kotiinsa ja tuhonnut polttamalla osan irtaimistosta, gradusi mukaanluettuna. Lisäksi varmuuskopio on mystisesti kadonnut kotoasi, joten joudut aloittamaan gradun väsäämisen aivan alusta....

Minä puolestani toivon että Mestis-Kalpa tiputettaisiin kylmästi liigasta. Onko liikaa pyydetty?
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hamilton kirjoitti:
Minä puolestani toivon että Mestis-Kalpa tiputettaisiin kylmästi liigasta.

Mestis-Kalpa tiputetaan liigahallituksen hätäkokouksessa tämän kauden loputtua kylmästi mestikseen, mutta nostetaan parempien ehdokkaiden puutteessa jo kesällä takaisin liigaan, kun Oulun Kärppien taloussekoilut paljastuvat ja Kärpät tekee sille tutun ja turvallisen ratkaisun eli konkurssin.

Toivon, että Topi Jaakola tai joku muu Näätä-puolustaja ottaisi matsia Pasi Nielikäisen kanssa huomisessa liigaottelussa.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Solomon kirjoitti:
Toivon, että Topi Jaakola tai joku muu Näätä-puolustaja ottaisi matsia Pasi Nielikäisen kanssa huomisessa liigaottelussa.


Topi ottaakin matsia Pasin kanssa, mutta ottelu keskeytyy ensin ensimmaistakaan nyrkiniskua, silla Pasin rintsikat valahtvat polviin ja Topin aiti soittaa Topille, etta ruoka on jo poydassa, tuu kotio sielta.

Itse toivoisin hieman enemman sapinaa SM-liigaan. Waltteri Immosen tapaisia kovan luokan valmentajia pitaisi saada lisaa hetimmiten!
 

Setti-Matti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Bruins, Suomalaiset NHL:ssä
1Timer kirjoitti:
Itse toivoisin hieman enemman sapinaa SM-liigaan. Waltteri Immosen tapaisia kovan luokan valmentajia pitaisi saada lisaa hetimmiten!
Toiveesi toteutettu. Immonen siirtyy HIFK:hon 10-vuoden sopimuksella.

Itse toivoisin uuden muistin tietokoneeseen jos sopii.
 

hätrikki ||

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Anaheim Ducks
Setti-Matti kirjoitti:
Itse toivoisin uuden muistin tietokoneeseen jos sopii.

Minä voin lahjoittaa omasta vanhasta verkonpainosta 8 Megatavua puhdasta memoryä.

Toivosin saavani 3000 € puhtaana käteen, voisin vaihtaa autoni Dieseliin.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
hätrikki || kirjoitti:
Toivosin saavani 3000 € puhtaana käteen, voisin vaihtaa autoni Dieseliin.

Saatkin 3k mummolta, joka maksaa tuon summan, että saa kosketella takapuoltasi. Soitat epämääräiselle myyjälle ja hän vaihtaa kolme donaasi dieseliin. Mietit pian, mihin panna vajaa 3000 litraa dieselöljyä, joka on pakattu paikallisen maauimalan uima-altaisiin.

Toivottavasti en haise huomenna valkosipulille, vaikka tänään olenkin paneva ruokaani sitä rutkasti.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Uleåborgir kirjoitti:
Toivottavasti en haise huomenna valkosipulille, vaikka tänään olenkin paneva ruokaani sitä rutkasti.

Et haisekaan ,mutta valkosipulissa ollut mätä aiheuttaa sellaisia laksatiivisia vaikutuksia ,että istut paskalla koko päivän.
Toivon ,että kaverillani mahdollisesti oleva sukupuolitauti opettaisi kyseiselle nuorelle miehelle ,että kondomia kannattaa käyttää yhden yön suhteissa.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
#77 kirjoitti:
Toivon ,että kaverillani mahdollisesti oleva sukupuolitauti opettaisi kyseiselle nuorelle miehelle ,että kondomia kannattaa käyttää yhden yön suhteissa.
Kyllähän kaverisi oppiikin tämän tärkeän asian, kun häntä asiassa neuvot. Pahaksi onneksi hän haluaakin testata kumin käyttöä juuri sinun kanssasi käytännössä...

Oma toive:
Saisi porukka alkaa tulla töihin pikkuhiljaa. Alkaa hommat kaatua päälle aika pian, kun yksin niitä tekee, prkl!
 
Jukan takahiukset kirjoitti:
Saisi porukka alkaa tulla töihin pikkuhiljaa. Alkaa hommat kaatua päälle aika pian, kun yksin niitä tekee, prkl!
Porukka tulee töihin ja tekee hommat niin paljon paremmin, että saat potkut.


Toivon että löytäisin elämän tarkoituksen.
 

efektimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa
Hazardipakki kirjoitti:
Porukka tulee töihin ja tekee hommat niin paljon paremmin, että saat potkut.


Toivon että löytäisin elämän tarkoituksen.

Löydätkin, elämäsi tarkoitus on olla jokerien hard core fani.

Toivon että tilaamani levyt saapuvat tällä viikolla.
 
Suosikkijoukkue
TPS
efektimies kirjoitti:
Löydätkin, elämäsi tarkoitus on olla jokerien hard core fani.

Toivon että tilaamani levyt saapuvat tällä viikolla.

Ja nehän saapuvat heti huomenna. Tilaamasi levyt ovat Anita Hirvosen ikivihreät osat 1.2.3, jotka tulkitsee Matti Nykänen helium-henkosten vaikutuksen alaisena. Olet aivan onnesi kukkuloilla, mutta naapurisi eivät jaa innostustasi tästä musiikkisuuntauksesta ja tekevät joukkorynnäkön asuntoosi ja tuhoavat stereosi.

Toivon, että huomisessa TPS-KALPA pelissä olisi yli 3000 katsojaa.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Jack's wasted life kirjoitti:
Toivon, että huomisessa TPS-KALPA pelissä olisi yli 3000 katsojaa.

3300 On todellinen yleisömäärä ja niistä KalPan faneja on 300. Näistä yli puolet viettää pelinsä baarin puolella, joten katsomoissa ei ole kuin reilut 1500 ihmistä.

Toivon, että Vahalahdelta putoaa apina huomenna selästä ja tekee 3+1.

Edit: Olis pitäny lukea vähän tarkemmin.
 
Viimeksi muokattu:

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Joe kirjoitti:
Siinäs toivot. Todellisuus onkin sitten eri juttu kokonaan. 2000 lienee lähempänä.
Toivon, että Vahalahdelta putoaa apina huomenna selästä ja tekee 3+1.
Ei näin. Toive pitää toteuttaa.

TPS-Kalpa pelissä on huomenna 12000 katsojaa. Turkuhallin ovet lipsahtivat kuitenkin takalukkoon ja jengi pääsee ulos vasta maanantaina. Hyvää viikonloppua!

Vahalahti tekee 3+2, mutta mies myydään ennalta sovitusti pelin jälkeen HIFK:hon, jossa tekee samat lukemat joka pelissä kauden loppuun huipentuen HIFK:n mestaruusmaalin Tepsiä vastaan.

Itse toivon kyykkääväni syvään tuplasti oman painoni vuoden loppuun mennessä.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
AnaMasa kirjoitti:
Itse toivon kyykkääväni syvään tuplasti oman painoni vuoden loppuun mennessä.

Aloitat ensi viikolla uskomattoman rankan harjoittelun johon liittyy myös anaboliset steroidit. Vuoden loppuun mennessä pystyt kyykkäämään tuplasti oman painosi mutta steroidit ovat tehneet sivusta pysyvästi impotentin ja jatkuvien raivokohtausten takia menetät nykyisen työpaikkasi.

Toivon että pääsisin harrastamaan seksiä naisen kanssa jonka kanssa olen jutellut joka päivä viimeisen puolen ajan messengerin välityksellä.

- tinke.80
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tinke-80 kirjoitti:
Toivon että pääsisin harrastamaan seksiä naisen kanssa jonka kanssa olen jutellut joka päivä viimeisen puolen ajan messengerin välityksellä.

Viidettä vuosikymmentä kestäneen lämmittelyn jälkeen pääset vihdoin toteuttamaan toiveesi, kun Windows Live Messengeriin vuonna 2047 lisätään toiminto, jonka avulla seksikin onnistuu nettiyhteydessä.

Toivoisin, että joku pelastaisi sienisadon.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Solomon kirjoitti:
Toivoisin, että joku pelastaisi sienisadon.
Tattikeisari Loreno Dalla Valle sen tekeekin - myy koko sadon Italiaan, optiona ensi vuoden täysikasvuiset sienet ja osa kannattamasi joukkueen B-junioreista kaupanpäälle.

Toivon, että saisin ensi yönä nukkua enemmän kuin kaksi ja puoli tuntia.
 

Lorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU, Avs. Selänteen Teemu ja Anaheim.
tant gredulin kirjoitti:
Toivon, että saisin ensi yönä nukkua enemmän kuin kaksi ja puoli tuntia.

Nukutkin kaksi ja puoli päivää ja missaat huomisen päivän mahtavat uutiset Tps-Hifk matsin jälkeen, Matikainen ja Karalahti liittyy Jokereihin ja saatte Hirson takaisin!

Toivon, että Talvi tulisi jo.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös