Toteuta ja pilaa toisen toive

  • 169 573
  • 1 600

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Olkku kirjoitti:
Toivoisin Rauman Lukolle, upouutta ja entistä ehompaa "pelaajakordinaattoria".

Ei onnistu, rahat meni halliremppaan joten mitä sitä koordinaattorilla kun ei ole rahaa pelimanneihin.

Toivotaan sitä kestosuosikkia, eli lottovoittoa.
 

Shelter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olkku kirjoitti:
Viikonlopustasi tulee "vesiselvä". Tosin siitä tulee myös "helvetillinen", kun ystäväsi olisivat lauantaina tarjonneet sinulle pitkänkaavan mukaan ja sekös syö miestä.

Toivoisin Rauman Lukolle, upouutta ja entistä ehompaa "pelaajakordinaattoria".

Senhän te saatte,oikein kaksin kappalein. Lukko tekee vuosisadan kaappaukset, ensi kauden rakentamisesta vastaavat Matti Virmanen ja Pentti Matikainen.

Toivon selviäväni hengissä huomisesta Porin reissusta.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Shelter kirjoitti:
Toivon selviäväni hengissä huomisesta Porin reissusta.

Hmm...Olet luultavasti selvinnyt siitä hengissä, mutta se Porissa iskemäsi misukka paljastui seuraavana aamuna todella rumaksi ja pakkomielteiseksi, nyt joudut vaihtamaan puhelinnumeroasi kuukausittain, sekä muuttamaan ympäri suomea karkuun tuota "kaunotarta".

Toivon, että jonain päivänä voin olla kuin Uusis.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Mielikuvitushahmo kirjoitti:
Toivon, että jonain päivänä voin olla kuin Uusis.
Se onnistuu ja saat olla päivän kuin Uusis, mutta päiväksi on valittu se päivä kun tärykalvo repesi.

Toivon että tsekki pudottaa tänään ruotsin.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
L4E kirjoitti:
Toivon että tsekki pudottaa tänään ruotsin.
Toistaiseksi varmistamattoman tiedon mukaan Tsekin Tzrk Mtzckhs johtaa Ruotsin Knulla-Maj Hårdia 5-2 Makedoniassa järjestettävissä ampumapainin EM-kisoissa. Knulla-Maj:n tappio pudottaisi Ruotsin mitalipelien ulkopuolelle.

Minä toivon, että Suomi voittaa kultaa miesten jääkiekossa parhaillaan pelattavissa Torinon talviolympialaisissa.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
morningstar kirjoitti:
Minä toivon, että Suomi voittaa kultaa miesten jääkiekossa parhaillaan pelattavissa Torinon talviolympialaisissa.

Mikäs siinä - sitten tosin heräät ja tajuat koko hulabaloon olleen pelkkää unta.

Minä toivon, että saisin yhden vuorokauden ajan olla kivitasku.
 

M10

Jäsen
Paitselo kirjoitti:
Minä toivon, että saisin yhden vuorokauden ajan olla kivitasku.

Toiveesi toteutuu. Menet ensi viikolla Suomen kultaa voittanutta curling-joukkuetta vastaan Seutulaan. Juuri kun Uusis astuu liukuovista sisään vastaanottoaulaan, liukastut vasta-pestyllä marmorilattialla ja heität ns. turvat. Uusis huomaa kohelluksesi ja sanoo sinulle käskevään sävyyn ja silmiin tuijottaen: "kiviä taskuun!". Kuten tiedätte, Uusiksen sana on laki ja asennat kiviä taskuihisi loppu-elämäksesi. Eli pelkkä vrk ei nyt riitä.

Tämä skenaario sen vuoksi, koska todennäköisesti olet ihminen, eikä lintulaji kivitaskuksi muuttuminen yksinkertaisesti onnistu.

Minä toivon että hyvän onnen tuottamiseksi Mertsi Mertaranta selostaisi tänään Suomi-Kanada -curling matsin ja Vode Liukkonen taasen Suomi-Venäjä -lätkämatsin.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Morrow10 kirjoitti:
Tämä skenaario sen vuoksi, koska todennäköisesti olet ihminen, eikä lintulaji kivitaskuksi muuttuminen yksinkertaisesti onnistu.

Minä toivon että hyvän onnen tuottamiseksi Mertsi Mertaranta selostaisi tänään Suomi-Kanada -curling matsin ja Vode Liukkonen taasen Suomi-Venäjä -lätkämatsin.

No voi Tarja-Tuulikki Tarsala soikoon! Miksei tässä mielikummitusleikissä ihminen voisi muuttua linnuksi? Ei kaikki kiveen liittyvä viittaa curlinkiin!

Mutta sinun toiveesi toteutukoon. Tosin Liukkonen toistaa sitten puolen minuutin pelin jälkeen ne legendaariset sanansa "no niin, nyt meiltä meni kuva, toivottovasti kohta menee äänikin". Ja se menee myös. Kuvaa eikä ääntä saadakkaan sitten Suomeen koko iltana. Ja kun Mertsi selostaa curlinkia, niin Uusis herkillä korvillaan kuulee Anteron uhon ja hermostuu niin että joka ikinen kivi sinkoaa katsomoon.

Ja minä haluan edelleen olla yhden vuorokauden ajan kivitasku - siis lintu!
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Morrow10 kirjoitti:
Minä toivon että hyvän onnen tuottamiseksi Mertsi Mertaranta selostaisi tänään Suomi-Kanada -curling matsin ja Vode Liukkonen taasen Suomi-Venäjä -lätkämatsin.
Näin käykin, tosin vain ensimmäisen erän ajaksi. Sen jälkeen raivostuneet curlingkatsojat kantavat keuhkoavan Mertsin tikun päässä ulos. Samaan aikaan Vodelle asennetaan elvyttämistä varten tippaa, deffaa ja katetria Voden vaimealla äänellä yrittäen vakuutella 'määris on nännissä' ja täten ilmaista olevansa hengissä.

Toivon, että ehdin saada hyvän paikan screenin edestä illalla paikallisessa.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
tant gredulin kirjoitti:
Näin käykin, tosin vain ensimmäisen erän ajaksi. Sen jälkeen raivostuneet curlingkatsojat kantavat keuhkoavan Mertsin tikun päässä ulos. Samaan aikaan Vodelle asennetaan elvyttämistä varten tippaa, deffaa ja katetria Voden vaimealla äänellä yrittäen vakuutella 'määris on nännissä' ja täten ilmaista olevansa hengissä.

Toivon, että ehdin saada hyvän paikan screenin edestä illalla paikallisessa.

Niin saatkin, kunnes tajuat että olet väärässä baarissa ja screenilla on Jari Sillanpään Heijari-kiertueen päätöskonsertti. Positiivisena puolena, illan jälkeen sinulla on paljon miespuolisten kampaajien käyntikortteja.

Toivon että Mertaranta lakkaa käyttämästä sitä kuuluisaa kuuluisaansa.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
tant gredulin kirjoitti:
Et todellakaan halua. Lintuinfluenssa, remember?

Niin mutta sitten minä tulen räkimään sinunkin ikkunalaudallesi ja viserrän siinä samalla notta " I GOTTA BIRD FLU AND I`M GONNA KILL YOU...
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Major Julli kirjoitti:
Toivon että Mertaranta lakkaa käyttämästä sitä kuuluisaa kuuluisaansa.
Niin lakkaakin, mutta ottaa joka 'kuuluisan' tilalle 'Wiener Stadthallen'.

Toivon, ettei Paitselo ilmaannu kivitaskuna räkimään ikkunalaudalleni.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Paitselo kirjoitti:
Minä toivon, että saisin yhden vuorokauden ajan olla kivitasku.
Onnistuuhan tuo ja saat olla vuorokauden kivitasku, mutta juuri kun vuorokausi täyttyy kissa pistää kivitaskun poskeensa.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
tant gredulin kirjoitti:
Toivon, ettei Paitselo ilmaannu kivitaskuna räkimään ikkunalaudalleni.

No ei sitten ilmaannu. Mutta sitten huomaat Paitselon muuttuneen Hjallis Harkimoksi... ja mikä pahinta, huomaat olevasi sängyssä alasti Hjlalmarin alla.

Ai ai, minä pahaa pelkään että tästä tulee jotakin TUSKALLISTA....

Toivon, että löytyisi maapallon ulkopuolista älyllistä elämää.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
tant gredulin kirjoitti:
Niin lakkaakin, mutta ottaa joka 'kuuluisan' tilalle 'Wiener Stadthallen'.

Toivon, ettei Paitselo ilmaannu kivitaskuna räkimään ikkunalaudalleni.

Ei ilmaannukkaan kivitaskuna, vaan ihan omana itsenään. Nyt en ole kyllä ihan varma pilasiko tämä toiveesi vai täytti toisen vielä suuremman.

Toivon että sv veinikretski saa takaisin oikeudet avata ketjuja.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Paitselo kirjoitti:
No ei sitten ilmaannu. Mutta sitten huomaat Paitselon muuttuneen Hjallis Harkimoksi... ja mikä pahinta, huomaat olevasi sängyssä alasti Hjlalmarin alla.

Ai ai, minä pahaa pelkään että tästä tulee jotakin TUSKALLISTA....

Toivon, että löytyisi maapallon ulkopuolista älyllistä elämää.

Aika pian löytyykin maata kiertävältä radalta Hjallis, joskaan en ole varma toteutuuko älyllisen kriteeri.
Mitä pahaa mä oon tehnyt sulle kun tommosen lykkäsit?

Major Jullille tiedoksi, ettei ikkunalautani ihan mitä vaan kestä. Paitselo on livenä jonkun verran kookkaampi kivitaskua, luulen. Itse toiveesi on btw liian vaikea minulle, joten passaan.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Major Julli kirjoitti:
Toivon että sv veinikretski saa takaisin oikeudet avata ketjuja.

Ja niin tulee tapahtumaan, tosin Veini sähäkkänä kaverina avaa ensitöikseen ketjun "Tässä ketjussa Major Jullin kaverit feat. Major Jullin äiti kertovat noloja yksityiskohtia MJ:n murrosiästä ja naissuhteista"

Sekös meitä huvittaisi.

Itse toivon että entinen emäntä lähtis äkkiä pois tästä kämpästä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Sir von Aulis kirjoitti:
Itse toivon että entinen emäntä lähtis äkkiä pois tästä kämpästä.

Niin hän lähteekin, mutta palaa pian takaisin Uusiksen kainalossa ja tämä vilkaisee sinua ilman laseja ja menetät tajuntasi, minkä aikana Uusis poistaa kivesi.

Itse toivon, ettei tähän viestiin vastata. EDIT: no enkä toivo. Oikeasti toivon, etten saisi kirjallista varoitusta illan huutamisen takia.
 
Viimeksi muokattu:

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Uleåborgir kirjoitti:
Itse toivon, ettei tähän viestiin vastata. EDIT: no enkä toivo. Oikeasti toivon, etten saisi kirjallista varoitusta illan huutamisen takia.

Ei tule varoitusta vaan tulee suora häätö ja aikaa poistumiseen asunnosta on viikko.
Minä toivon pääseväni eroon valtavasta apeustilastani.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
#77 kirjoitti:
Minä toivon pääseväni eroon valtavasta apeustilastani.

Valtava apeustilasi poistui eilisiltana, kun Suomi meni olympiafinaaliin, sen hintana on kuitenkin tällä erää tappavan kova ja pitkään jatkuva krapula, sekä kadonnut puhelin ja pankkikortti. Tilin saldokin näyttää kuulemma jo miinusta, kun tarjosit juomia kaikille niille kummille tyypeille, jolla sattui olemaan samanlainen näkemys asioista kanssasi.

Toivon että tämä tästä vielä lähtee tänään.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Mielikuvitushahmo kirjoitti:
Valtava apeustilasi poistui eilisiltana, kun Suomi meni olympiafinaaliin, sen hintana on kuitenkin tällä erää tappavan kova ja pitkään jatkuva krapula, sekä kadonnut puhelin ja pankkikortti. Tilin saldokin näyttää kuulemma jo miinusta, kun tarjosit juomia kaikille niille kummille tyypeille, jolla sattui olemaan samanlainen näkemys asioista kanssasi.

Toivon että tämä tästä vielä lähtee tänään.

Ville Peltosen kolmannen maalin jälkeen intoudut hyppimään telkkarihuoneen lasipöydällä, Silloin toiveesi toteuttuu "tämä" muijasi lähtee kyllästyttyään siihen saatanalliseen meteliin, ja kaljapulloihin kera lasinsirujen.

Toivon Kanadan gurling joukkueen kapteenin paljastuvan naiseksi, ja joukkueen tulos hylätään, Suomi saa kultaa.
 

Anton

Jäsen
Veini:
”Toivon Kanadan curling joukkueen kapteenin paljastuvan naiseksi…

Kanadan joukkueen sänkinaamainen, kalju, tatuoitu, roteva kapteeni paljastuu seuraavassa huhtikuun turnauksessa Wilma Schlizewskiksi ja olympialaisten direktoraatti luovuttaa kullan Suomen miehille. Pettynyt Suomen joukkue oli jo kuitenkin ehtinyt ilmoittautumaan Tallinnaan sukupuolenvaihtoleikkaukseen, jotta Vancouverissa 2010 voittaisivat varmemmin kultamitalin, nyt naistensarjassa. Vancouverin olympialaisissa "Martan" kipparoima Suomen naistenjoukkue ottaa jälleen finaalissa turpiinsa Wilma Schlizewskin luotsaamalta Team Canadalta.
(Suomalaisista irrotetuttuihin testiksiin kiinnitettiin kahvat, niitä hiottiin pienemmiksi ja niitä ”Martta, Wilma, Teija, Kaarina (plus Jaana)” käyttävät nykyisin heittokivinä harjoitusotteluissa. Eli pääsiäisenä munat kourassa sairaalaan ja viivana takaisin!)

Pääsiäisenä toivon olevani pääsiäissaarilla kawa –kännissä veistämässä Moai –patsaita.
 

Fosse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chelsea FC
Anton kirjoitti:
Pääsiäisenä toivon olevani pääsiäissaarilla kawa –kännissä veistämässä Moai –patsaita.
Toteutettu, valitettavasti vuosi on 2050 ja olet siellä vanhainkodissa vaipat jalassa.

Ja voihan vittujen kevät. Itse toivon, että Sport tippuu tämän vuoden Mestis pleijareissa Salamoille suoraan voitoin 3-0. Pitkävetolapun voitot odotti nostajaansa, kunhan Sport hoitaa kotonaan helposti Salamat (tällä kaudella 7-0 ja 11-0 voitot jo alla)! No joo, ihan sama vaikka tulis tuon seurauksena kuustoista viikkoa sairaslomaa, Jortikka muuttas naapuriin ja joku vielä polttas mun saunan. Mutta kunhan vaan joku toteuttaa tuon mun toiveen...
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Fosse kirjoitti:
Ja voihan vittujen kevät. Itse toivon, että Sport tippuu tämän vuoden Mestis pleijareissa Salamoille suoraan voitoin 3-0. Pitkävetolapun voitot odotti nostajaansa, kunhan Sport hoitaa kotonaan helposti Salamat (tällä kaudella 7-0 ja 11-0 voitot jo alla)! No joo, ihan sama vaikka tulis tuon seurauksena kuustoista viikkoa sairaslomaa, Jortikka muuttas naapuriin ja joku vielä polttas mun saunan. Mutta kunhan vaan joku toteuttaa tuon mun toiveen...

Sport putoaa, Salamat putoaa, sinä putoat, jortikka putoaa, Sport polttaa saunasi. Salamat polttaa saunasi, saunasi polttaa autosi, Jortikka muuttaa luoksesi asumaan ja kohtelee sinua hellästi koko loppuelämäsi ajan seuraten sinua jokapaikkaan. Ei tule kuuttatoista viikkoa sairaslomaa vaan lemmenloma Jortikan ja Sakari Pietilän kanssa, joka suuntautuu Siperiaan ja kestää seitsemäntoista viikkoa...seitsemäntoista piiitkää viikkoa. Vasta tuon jälkeen saat kuudentoista viikon sairaslomasi, kun et istumaan kykene, etkä korvillasi kuule mitään ja flunssakin painaa päälle, lisäksi peukalostasi halkesi kynsi ja se on kovin kipeä.

Toivon enforcereiden yleistyvän suomen kiekkoilussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös