Mainos

TOP 5-ketju

• 430 650
  • 4 711

Voranen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tomi Sallinen
Top-5 alkuperäistä nimeä paremmat (iskevämmät) suomennetut nimet:

1. Saatana saapuu Moskovaan (Мастер и Маргарита)
2. Fiilaten ja höyläten (Reelin' and Rockin)
3. Rakkauden jälkeen (Was ich dir sagen will)
4. Seitsemännen portaan enkeli (Angela's ashes)
5. Erämaa syö miestä (Ravenous)
Kunniamaininnat ansaitsee ysärielokuvat Sekaisin Marista (There's Something About Mary) ja Mustat donkkaa tykimmin (White Men Can't Jump)

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kyllähän listasta puuttuu se todellinen helmi:

Isäni on Turbomies (Jingle All The Way)

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ehkä Banaanipojat Hula-hula saarella (Who finds a treasure, finds a friend) ansaitsee myös maininnan yhtenä nimikäännösten klassikkona.

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Top 5- Possut

1. Kolme pientä porsasta
2. Nasu
3. Pyllerö
4. Pormestari Pösö
5. Miss Piggy

Pahikset P.J. Petkunterä ja Napoleon.
Bonuksena vielä Turtlesien Bebop, vaikka onkin villisika, Simpsonien Spider-Pig ja Black Sabbathin War Pigs.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
TOP-5 Eppu-biisit

1. Myrkkyä
2. Voi kuinka me sinua kaivataan
3. Yöjuttu
4. Kalkkiviivoilla
5. Kaljanlanttauslaulu

Paras suomalaisen tekemä maailmanluokan eppu-levy:
Valkoinen kupla

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
TOP 5 "Kuplia ammeessa"-lista Epuista:

1. Warsova
2. Puhtoinen lähiöni
3. Kuuvartalo yöllä
4. Balladi kaiken turhuudesta
5. Säästä ei perheen koirakaan

Kertoo vain kuinka mahdotonta näinkin rakkaasta ja omassa elämässä hyvin, hyvin kauan mukana olleesta bändista on muodostaa mitään paremmuuslistoja, eikä se tee edes oikeutta bändin taiteelle. Eput on hyvä ja olen kiitollinen, että he ovat olemassa.

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas, Englanti
TOP 5 asiat jotka tuntuvat yhtä hauskoilta 10- ja 50-vuotiaana

1. Kepin poikkilyöminen puunrunkoa vastaan
2. Jään rikkominen vesilätäköstä
3. Pallon koppaaminen
4. Leipien heitto
5. pommilla järveen hyppääminen

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Perehdyttyäni juuri ketjun viimeisimpiin sivuihin ilmoitan epäsuosittuna havaintonani, että yllättävän moni palstakollega löytää Epuilta viisi hyvää biisiä.
Mä osaisin kai nimetä baarikärpäsen ja oliko niillä se poliisi piisikin?

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joo siis voiko Mamballa olla yhtäkään hyvää biisiä?

Okei, itselle ehkä pari säettä biisistä Älä jätä minua. Senkin joskus versioi kelvollisemmin XL 5.
Älä nyt viitsi. Nuo viisi oli vain alkua.

Luulen, että tuo eka kolahtaa monen tytön nuoruuden tuntoihin ja toka jokaiseen joka on muistellut vanhoja. Kolmas on pitäkää huolta kaverista-versiointia parhaasta päästä. Neljäs viiltävää suhteen loppumista. Viides kepeä miehinen haistatus tunteilla leikkineelle naiselle.

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
TOP-5 - Eppu Normaali

1. Kaikki häipyy, on vain nyt
2. Balladi kaiken turhuudesta
3. Näin kulutan aikaa
4. Akun Tehdas
5. Suomi-ilmiö

TOP-5 - YUP

1. Beelsebub ei nuku koskaan
2. Murhaaja soittaa pasuunaa
3. Balthasar oli naisten mies
4. Oikeusjuttu
5. Väärinkäsityksiä merellä

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat

Luulen, että tuo eka kolahtaa monen tytön nuoruuden tuntoihin ja toka jokaiseen joka on muistellut vanhoja. Kolmas on pitäkää huolta kaverista-versiointia parhaasta päästä. Neljäs viiltävää suhteen loppumista. Viides kepeä miehinen haistatus tunteilla leikkineelle naiselle.
Jotensakin noi se menee...

Btw - olen joskus ollut tanssiravintola Foxiassa Oulussa (nyk. Nightclub Tähti), kun Mamba oli siellä esiintymassä - kauan sitten, kuten lienette arvannetkin. Tosin, vaikka siellä olisi ollut esiintymässä suurinpiirtein mikä/kuka tahansa tanssiorkesteri, olisin juuri silloin luultavasti ollut siellä.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jotensakin noi se menee...

Btw - olen joskus ollut tanssiravintola Foxiassa Oulussa (nyk. Nightclub Tähti), kun Mamba oli siellä esiintymassä - kauan sitten, kuten lienette arvannetkin. Tosin, vaikka siellä olisi ollut esiintymässä suurinpiirtein mikä/kuka tahansa tanssiorkesteri, olisin juuri silloin luultavasti ollut siellä.
Toivottavasti uskalsit silloin tanssilattialle sillä joraukseenhan Mamba on mitä mainioin bändi.

Siinä voi sitten miettiä mikä biisi osuu kenelläkin parhaiten omiin askeliin. Jollekin kolahti upeasti Tuollainen tyttö, jollekin riitti Pieni lemmenleikki ja jonkun Lauantai-ilta päättyi pakomatkaan.

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen

Joo rehellisesti naurahdan perään, että Mambaa en oikein koskaan ole kuunnellut (ei muuten tuo Satakunta-taustainen miehenikään). Onneksi teiltä tulee niitä varsin huippujakin.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Toivottavasti uskalsit silloin tanssilattialle sillä joraukseenhan Mamba on mitä mainioin bändi.

Siinä voi sitten miettiä mikä biisi osuu kenelläkin parhaiten omiin askeliin. Jollekin kolahti upeasti Tuollainen tyttö, jollekin riitti Pieni lemmenleikki ja jonkun Lauantai-ilta päättyi pakomatkaan.
Tottahan toki - tykkäsin tanssia ylipäätään ja Mamban tahdissa se oli oikein mukavaa... jos nyt oikein muistan <virn>. Nykyisin vanhat urheiluvammat eivät enää anna armoa, mutta hitaat luonnollisesti onnistuvat.
Btw - tuo Lauantai-ilta on tuttua kauraa... kaveri kertoi...

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suzanne Hanrahan, Ogie Ogilthorpe
Top 5 Suomirock

1. Juice
2. Tuomari Nurmio
3. Kolmas Nainen
4. Juliet Jonesin Sydän
5. Dingo

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy