Oma listaus:TOP 5: Jääkiekkoilijoiden kaksinumeroiset ja samannumeroiset pelinumerot;
1. 99
2. 66
3. 44
4. 11
5. 55
1) 99
2) 88
3) 66
4) 77
5) 11
Oma listaus:TOP 5: Jääkiekkoilijoiden kaksinumeroiset ja samannumeroiset pelinumerot;
1. 99
2. 66
3. 44
4. 11
5. 55
1. Kokonimikaima on jonkun pikkulehden päätoimittaja tai ainakin ollut.TOP- 5 Miten päädyin sanomalehtien maailmaan.
Top 5 naiset
...
Toi on varmaan just se kappale, jonka sävelkulku tuo mieleen Nissepolkan. Hyvin samantyyppinen. Hyvä biisi kyllä ja just sellaista positiivista meininkiä, jota itse tykkään kuunnella mieluummin kuin mitään synkistelyjä.Lisäksi erityismainintana haluan sanoa että aamulla kuulin Jouluradiosta sellaisen aika uuden joulukappaleen kuin Miks ei se pukki jo tuu? Se oli hauska joululaulu, kyllä sitä välillä tänä päivänäkin vielä tehdään hyviä joululauluja.
Tää olikin hyvä. Onneksi olen kasvanut pikkupaikkakunnalla, joten jo koulujen käyminen riittää saamaan viisi täyteen. Aalto on siis saanut nimen ja kuvan lehteen:1. Kokonimikaima on jonkun pikkulehden päätoimittaja tai ainakin ollut.
2. Syntyneet vuonna nakki ja muusi.
3. Ripityt vuonna nakki ja muusi.
4. Jonkun kuolinilmoitus missä sukulaiset.
5. Lue ylempi.
"Kun minä olin pikkuinen vielä" (feat. Sakari Pälsi) sanomalehdet ja radio olivat ainoita nk. massamedioita, joista sai ajankohtaista tietoa maailman tapahtumista - televisio teki vasta tuloaan...TOP- 5 Miten päädyin sanomalehtien maailmaan.
...
Die Hard 2 ja Rare Exports.Top 5- jouluelokuvat:
1. Ihmeellinen on elämä
2. Die Hard
3. Paha pukki
4. -
5. -
Ei kyllä viittä saanut kasaan millään.
Jos haluaa jouluna vähän vakavoitua ja saada lopussa kyyneleen silmään niin suosittelen suomalaista TV-elokuvaa Joulukuusivarkaat.Die Hard 2 ja Rare Exports.
Oli minulle nuorena ja miksei nyt varttuneella iälläkin todella tärkeä poppoo.Top5 - Eppu Normaali
1. Osa luonnollista karsintaa
2. Valkoinen kupla
3. Akun tehdas
4. Rääväsuita ei haluta Suomeen
5. Poliisi pamputtaa