Bonuksena vielä Turtlesien Bebop, vaikka onkin villisika, Simpsonien Spider-Pig ja Black Sabbathin War Pigs.Top 5- Possut
1. Kolme pientä porsasta
2. Nasu
3. Pyllerö
4. Pormestari Pösö
5. Miss Piggy
Pahikset P.J. Petkunterä ja Napoleon.
1. Jos helvetti on täynnäTop5 - YUP
1. Koiraöljyä
2. Beelsebub ei nuku koskaan
3. Murhaaja soittaa pasuunaa
4. Soittojuhlan toit
5. Daavidin fuzz
Mä osaisin kai nimetä baarikärpäsen ja oliko niillä se poliisi piisikin?Perehdyttyäni juuri ketjun viimeisimpiin sivuihin ilmoitan epäsuosittuna havaintonani, että yllättävän moni palstakollega löytää Epuilta viisi hyvää biisiä.
Edellä yllytettynä.
Top 5- Mamban biisit
Älä nyt viitsi. Nuo viisi oli vain alkua.Joo siis voiko Mamballa olla yhtäkään hyvää biisiä?
Okei, itselle ehkä pari säettä biisistä Älä jätä minua. Senkin joskus versioi kelvollisemmin XL 5.
Jotensakin noi se menee...Älä nyt viitsi. Nuo viisi oli vain alkua.
Luulen, että tuo eka kolahtaa monen tytön nuoruuden tuntoihin ja toka jokaiseen joka on muistellut vanhoja. Kolmas on pitäkää huolta kaverista-versiointia parhaasta päästä. Neljäs viiltävää suhteen loppumista. Viides kepeä miehinen haistatus tunteilla leikkineelle naiselle.
Toivottavasti uskalsit silloin tanssilattialle sillä joraukseenhan Mamba on mitä mainioin bändi.Jotensakin noi se menee...
Btw - olen joskus ollut tanssiravintola Foxiassa Oulussa (nyk. Nightclub Tähti), kun Mamba oli siellä esiintymassä - kauan sitten, kuten lienette arvannetkin. Tosin, vaikka siellä olisi ollut esiintymässä suurinpiirtein mikä/kuka tahansa tanssiorkesteri, olisin juuri silloin luultavasti ollut siellä.
Älä nyt viitsi. Nuo viisi oli vain alkua.
Luulen, että tuo eka kolahtaa monen tytön nuoruuden tuntoihin ja toka jokaiseen joka on muistellut vanhoja. Kolmas on pitäkää huolta kaverista-versiointia parhaasta päästä. Neljäs viiltävää suhteen loppumista. Viides kepeä miehinen haistatus tunteilla leikkineelle naiselle.
Tottahan toki - tykkäsin tanssia ylipäätään ja Mamban tahdissa se oli oikein mukavaa... jos nyt oikein muistan <virn>. Nykyisin vanhat urheiluvammat eivät enää anna armoa, mutta hitaat luonnollisesti onnistuvat.Toivottavasti uskalsit silloin tanssilattialle sillä joraukseenhan Mamba on mitä mainioin bändi.
Siinä voi sitten miettiä mikä biisi osuu kenelläkin parhaiten omiin askeliin. Jollekin kolahti upeasti Tuollainen tyttö, jollekin riitti Pieni lemmenleikki ja jonkun Lauantai-ilta päättyi pakomatkaan.