No tuliko eduskuntaan testit?
Ei saanut Halme järjestettyä eduskuntaan testejä.
No tuliko eduskuntaan testit?
Se, että Hazard nimittelee Tony Halmetta törkeillä henkilökohtaisilla solvauksilla, kertoo tästä Kaarinasta enemmän kuin Tony Halmeesta. Halmeen tekojen kriittinen arviointi olisi riittänyt ja täyttänyt journalistiikan kirjoitetut ja kirjoittamattomat säännöt siitä, miten kuolleista henkilöistä tulee kirjoittaa.
Etkö sinä todellakaan ymmärrä, että ei kolumnissa kritisoitu Tony Halmetta, vaan suomalaista mediaa?
Etkö sinä todellakaan ymmärrä, että ei kolumnissa kritisoitu Tony Halmetta, vaan suomalaista mediaa?
Sattui näkymään naama jossain Canalin leffassa sillä hetkellä kun tuota kirjoitin.Mutta miksi helvetin saatanan vuoksi juuri Penelope Cruz?
Niin hyvän puheen hän esitti eduskunnassa:
Meidän ensimmäinen ja tärkein kunniavelkamme on Suomen kansalle ja minun mielestäni etusijassa urheille sotiemme sankareille, joita ilman te ette istuisi täällä puvuissanne ja mekoissanne. Minua ainakin hävettää...
Ei saanut Halme järjestettyä eduskuntaan testejä.
Ei. Eikä olisi varmasti ollut paikalla testeissä...
Minua taas hävettää, kun joku vielä modernissa yhteiskunnassa lähtee noiden työkalujen voimalla.
Kysyn myös, onko lapsellinen ulkonäköön ja alatyyliin menevä nimittely ylipäätään toimiva tehokeino tekstin elävöittämiseksi, vai kertooko se kolumnistin huonosta mielikuvituksesta?
Aikoinaan Lenin vetosi kansan vähäosaisiin, Samoin Hitler vetosi samaan kohderyhmään ja voimallisesti sotaveteraaneihin.
Millä lailla Halmeen vetoaminen samoihin kansanryhmiin tekee hänestä em. "sankareihin" verrattuna paremman kansalaisen? Se, että hän oli koko ajan narkkari ja väkivaltarikollinen.
Samanlaatuinen ongelma tuntui olevan 1940-luvun lopulla varsin mittava koko Suomessa, jossa käytettiin 25 kertaa enemmän heroiinia kuin muissa maissa.
Tulihan se sieltä, Natsi-kortti kehään ja Godwinin laki tuli taas todistetuksi.
Miksi oikeasti ei voi verrata ihmiskunnan suurimpien hirviöiden vaalilupauksia Halmeen vaalilupauksiin?
Se, että Halme oli Leniniin ja Hitleriin verrattuna ääliö, ei tee hänen sotaveteraaniruikutuksestaan yhtään uskottavampaa kuin näiden maailmansotien välisten "sankareiden".
Ja äärioikeiston lempihokemia, joilla yritetään nujertaa eri mieltä olevat, ovat nämä kateus- ja hitlerkortit. Keksikää jotain muuta!
Miksi oikeasti ei voi verrata ihmiskunnan suurimpien hirviöiden vaalilupauksia Halmeen vaalilupauksiin?
Uskomatonta, todella uskomatonta. Ensinnäkin, Hitler-kortti on ollut teidän vasureiden "iskuase" alusta lähtien.
Toisekseen, tuo sinun toinen kappale veti hiljaiseksi. En uskonut että edes kukaan vasuri voi sanoa jotain noin vitun tyhmää.
Mutta itseasiassa tuo sinun ensimmäinen lauseesi on koko viestisi "kruunu", kysyt vakavissasi miksi Halmeen vaalilupauksia ei voi verrata miljoonia ihmisiä tapattaneisiin diktaattoreihin.
Sanattomaksi vetää.
Tässä vuodatuksessasi ei ollut yhtään rationaalisia perustetta mihinkään. Pelkkää taivastelua.
Et nyt vieläkään ymmärrä. Kerro minulle miksi Halmetta pitäisi verrata missään suhteessa Hitleriin tai Leniniin? Kerro minulle se yhteys näiden kolmen välillä.
Mistä kumpuaa se teidän vasureiden viha että tällaisia vertailuja tuodaan esiin? Minä en näe mitään yhteyttä kahden diktaattorin ja Halmeen välillä.
Voiko ketä tahansa sotaveteraanien puolesta puhunutta poliitikkoa verrata Hitleriin ja Leniniin vaalilupausten osalta?
Yritän sanoa asian niin selvästi kuin osaan:
-KAIKKI vaalien kautta diktaattoreiksi päässeet ovat käyttäneet varmoja leipäheittoja, joita ovat kautta aikojen olleet: Sotaveteraanit, lapsiperheet, pienituloiset ja tärkein kaikesta: Isänmaa "omille".
Eli Halme oli siis diktaattori? Tämähän menee mielenkiintoiseksi.
Missä sanoin näin? Linkki riittää.
Yritän sanoa asian niin selvästi kuin osaan: