Tämähän ei edelleenkään pidä paikkansa, enkä ymmärrä miksi olet lukittautunut tällaiseen tulkintaan. Huonon (media)lukutaitosi vuoksi kenties, tai sitten olen vain Hazardin tavoin "huono kirjoittaja". Väänetäänpä rautalangasta:
Väännetään lisää rautalangasta.
Tässä sinun kommenttisi kun olin esittänyt linkin Apusen kirjoitukseen ja kopioinut siitä sääntöjen mukaan vain (ensimmäisen) osan:
Ai oikein pahinta? Kai sun kannattaisi sitten närkästyä samalla Elviksen ja Marilynin puolesta.
Oletko nyt aivan varma, että haluat leimautua noin tyhmäksi?
Nyt väität ettet luullut sitä minun kirjoittamaksi vaikka puhut suoraan minulle vaikka minä en ollut sitä kirjoittanut. Joko erehdyit tai sitten oletat että ihmiset ovat 100% samaa mieltä hyväksi kutsuman artikkelin kanssa jonka linkittää tänne.
Jos erehdyit niin se on inhimillinen virhe eikä siinä mitään. Jos oikeasti olet siinä uskossa että kaikki artikkelit joita kutsuu hyväksi edustavat omia mielipiteitä 100%, olet suhteellisen rajoittunut & yksinkertainen. Artikkelit voivat olla hyviä vaikka ne eivät edustaisi omaa mielipidettä.
Sinun kommenttisi "ai oikein pahinta" todistaa sen että et voinut kuvitella minun olevan sen kanssa samaa mieltä koska minä en ollut kertaakaan aikaisemmin tässä ketjussa maininnut mitään tuosta oman käden kautta -kohdasta joten oletus että olisin sen kanssa automaattisesti samaa mieltä vain sen takia että olin lainannut alkuosan artikkelissa (jossa ko. oman käden kautta -kohta oli) on aika absurdi. Toisaalta se korostaa myös sinun(kin) huonoa lukutaitoa, Hazardin puolustelijoilla se on ollut aika pahasti hakusessa tässä ketjussa joten ehkä se kertoo jotain koko ryhmästä.
Mutta ei se mitään, voit ihan rauhassa väittää mitä haluat, Halmeenkin kunnioittamat sotaveteraanit taistelivat meille oikeuden ilmaisuvapauteen. Valitettavasti edes sotaveteraanit eivät voineet taistella politiikan vasemmalle siivelle tervettä järkeä.