Ai oikein pahinta? Kai sun kannattaisi sitten närkästyä samalla Elviksen ja Marilynin puolesta.Pahinta on se, että Hazardin mielestä Halme "ymmärsi mennä", siis kuolla.
Oletko nyt aivan varma, että haluat leimautua noin tyhmäksi?
Mielestäni oikeutat jarikesti-ilmiön tuossa alla oikein pätevästi.Minusta tuo on ns. jarikesti-ilmiö. Mennään SM-liigapelaajana kaukaloon Norjan kolmosdivarissa ja viedään muita sata-nolla ja tehdään tuhat tehopistettä. Hauskaa se on, mutta se ei ole reilua. Lisäksi sen huumoriarvo lopahtaa aika pian.
Ei minua lähtökohtaisesti kiinnosta yhtään katsoa, kun "tyhmiä" kiusataan verbaalisesti. En myöskään usko, että nämä ihmiset (pääsääntöisesti) ovat oikeasti tyhmiä, vaan asiassa mättää joku ihan muu. Ehkä liiallinen altistuminen iltapäivälehdille vuosien varrella, mene ja tiedä. Joka tapauksessa ei tällaista ylimielistä tyhmyyttä ole mielestäni mitään syytä sääliä.Eikä minua tuossakaan vastineessa mätä niinkään lauseet, vaan se sisäänrakennettu ajatus, että "minä olen työväkeä, joten on ok että olen tyhmä". Ollaan niin kovin ylpeitä siitä käydään töissä joten aivolle annetaan lopullinen lomautus. Monet ihmiset ovat kuolleet sen eteen että tässä yhteiskunnassa rasvaisinkin duunari voi sivistää itseään. Jo pelkästään internetin olemassaolo mahdollistaa, että näkökulmia jokaiseen kuulemaansa uutiseen tai mielipiteeseen saa useita. Se vaan vaatii sen kipinän hakea sitä perspektiiviä.
Sitä ollaan niin ylpeästi tietämättömiä ("Proud to be ignorant. Hell yeah!") ja vedetän herneet nenään kun joku nostaa esiin mahdollisuuden, että julkityhmä olisi tajunnut jonkun asian väärin. Miten näin voi olla? Ihan kuin julkihomo suuttuisi siitä että häntä luullaan homoksi.
Ja tiedostan sen, että joku minua älykkäämpi varmasti ajattelee minusta samoin.