Itse ryhmä on tietysti aivan perseestä, mutta siellä kannattaa silti vierailla. Sinne on näköjään avattu alakeskustelu, jossa Iikka Kivi -niminen henkilö laittaa koko kohun todella hyvin pakettiin. Harvemmin pääsee lukemaan tuollaisessa yhteydessä samanlaista verbaalista aseistariisumista, minkä Kivi Valavuorelle ja tämän esittämille argumenteille suorittaa.
En kyllä suosittele tuon lukemista kenellekkään. Ihmisten kielioppi, argumentit ja jankutus ovat tuolla vastenmielisiä. Ihmiset kirjoittavat mielipiteitään hymiöin, lisäten kymmettäin huutomerkkejä tehostaakseen sanomaansa, eivät osaa isoja ja pieniä kirjaimia ja korvaavat kaikki pisteet kolmoispisteellä ja puhuvat itsensä pussiin kolmen kappaleen mielipiteissä. En ole koskaan nähnyt virtuaalista Kansan Radiota ennen tuonne eksymistäni, jonne kaikki vatipäät kertovat epäinformoidut mielipiteensä. Jopa Iltasanomien keskustelu on tuohon verrattuna akateemikkojen temmellyskenttä. Tajuaisin sen jos kyse olisi 14-vuotiaista pissiksistä, mutta tuolla on pari 44-vuotiaaksi itseään kutsuvaa, joilla olisi suuria vaikeuksia kirjoittaa edes postikorttia Kanarialta.
Ihmisten joilla ei ole kapasiteettia ottaa kantaa mihinkään ei tulisi koskaan kirjoittaa julkisesti muuta kuin sitä taattua "Leevilta tuli kakka"-flowtaan ja sitäkin vaan lähipiirilleen. Tuo on hirveää kun ne koettavat keksiä jotain nolottavia "ajattele jos minä sanoisin sinua.."- vertauksiaan. Tämä on kuin katsoisi naisten jääkiekkoa: aihe kiinnostaa, mutta osallistujien taitotaso ja pelisilmän puute vievät mielenkiinnon ja tuovat vitutuksen.
Noista kirjoittajista 99,9 prosenttia saisi kenkää Jatkoajasta kolmen postauksen jälkeen ja hyvä niin. Olen joskus kritisoinut moderaattoreita siitä, että eivät anna minun mellastaa täällä aivan vapaasti, mutta on se saatana luojan lykky, että tuon tason vatipäät pidetään poissa näiltä palstoilta.
No, se verran ehdin saada selville, että ilmeisesti tämä Valavuori ei henkilökohtaisesti tunnekkaan Halme-vainajaa, vaikka tuli julkisuuteen kutsuen Halmetta "ystäväkseen." Asiassa voi olla joku käänne loppusivuissa, mutta minä en ole tarpeeksi vahva ihminen, että pystyn tuota useita sivuja lukemaan.