Nyt alkaa jo naurattaa... Oliko Halme kuinka monen Suomalaisen miehen esikuva? Minulle ei ainakaan, vaikka monet Halmeen ajatuksista jaankin.
En tiedä, onko Hazard femakko, vaikkakin siltä kuullostaa. Ei hajuakaan onko Hazardilla musta mies, kommari tosiaan lienee ja rumuuden voi päätellä jokainen. Minun makuuni nyt on "susikrapula-kamaa".
Sen sijaan ihmetyttää, kun joku ottaa herneen purkkeineen nenään siitä, kun muutamat kommentoivat sitä, miten Iltalehden kolumnisti häväisee kuolleen miehen muistoa jopa törkeällä tavalla.
Tai ehkä nämä henkilöt hyväksyisivät itsekin, että heitä nimiteltäisiin lehdessä heidän heitettyään lusikan nurkkaan.
Tarkoitus ei siis ole puolustella Halmeen tekoja, vaan ainoastaan ihmettelen, kuinka alas mediassa voidaan vajota?
Itse en pohdi kauheasti omaa kuoleman jälkeistä julkisuuskuvaani, se on jälkeen jäävien asia.
Kuten sanoin, seikkailin erilaisilla keskustelupalstoilla laittamalla googleen Hazardin nimen ja klikkailemalla osumia. Näiltä palstoilta löytyy monia, jotka pitävät Halmetta todellisena esikuvana. Ehkä paras oli joku vauva aiheinen keskustelupalsta, jolla paasattiin Halmeen esikuvallisuutta. Suomen tulevaisuus on turvattu...