Stolk-2 kirjoitti:Tämän päivän iltasanomissa on Santalan hinta pudonnut jo 350 kiloon. Taitaa sanomien toimitus heittää koukkua vesille ja katsoa tärppääkö joku kolmikosta Hjallis, Virmanen ja Santala.
Niin, sanatarkastihan lehdessä lukee, että 'jopa 350 000'. Siihenkin on siis jätetty vielä hieman pelivaraa alaspäin. Jokohan viikonloppuna menee 300 000 rikki?
Missä voi lyödä vetoa?
Nyt odotamme kyllä mielenkiinnolla kaikkien börkkyjen, kärbbyjen ja muiden pikkuprovojen, joille ilta-pulun sana on jumalan sanaa, kommenttia asiasta.
Lähinnä kiinnostaisi tosiaankin tietää onko tämä nyt se oikea tieto. Itse kun olen ollut aina hieman skeptinen sekä jääkiekkopiireissä yleensä, että etenkin roskalehdissä esitettyjä juoruja kohtaan, niin olen vieläkin hieman kysymysmerkkinä.
Lisäksi olisi kiva tietää, tarjosivatko Blues ja IFK sen 350 000 vai 'jopa' 350 000?
Nyt menee jännäksi.
Mitä itse Santtuun tulee, niin nähtäväksi jää. Ei hän yksinään mikään sateentekijä ole. Jos Narrien peli tuosta paranee, löytyvät sille syyt monelta suunnalta.
Muutokset valmennuksessa, alkukauden antamat kokemukset, pelaajamuutokset ja konsernin johdon suorittamat riuskat (ehkä pelaajille esimerkkiä antaneet) otteet.
Kyllä se on monen tekijän summa, jos muutosta parempaan siis tapahtuu...