Kärpät#18 kirjoitti:Niin, edelleenkään et vastannut kysymykseen. Jos palkkojen kanssa tullaan toimeen, miksi Harkimo itkee taivaisiin paisuneista palkoista? Eikö Hjalliksenkin olisi parempi pysyä tällöin hiljaa ja olla vain tyytyväinen? Vai onko hän huolestunut muiden seurojen tilanteesta?
Oletkos koskaan omassa duunissasi kuullut TJ:ltä vinkumista kovista palkoista tai kuluista? Minä olen about jokainen vuosi mitä olen nykyisessä firmassani hommia tehnyt. Onnekseni kannattamallani jengillä ei vielä ole cost-freeze iskenyt päälle, joten saimme Santalan Tommin meille pelaamaan.
Kärpät#18 kirjoitti:Totta osaltaan, että Masalle tuli paniikki Ridan, Filppulan ja Thomasin lähdettyä sarjan kynnyksellä. Noita lähtöjä paikattiin sitten Mapletoftilla, Harkinsilla, Niinimäellä ja Goehringilla. Sanopa rehellisesti toveri cobol, millainen merkitys tuolla nelikolla on ollut Jokereiden peliin? Kuinka monta pistettä he ovat Ilmalaan tällä kaudella voittaneet? Onko heidän panoksensa Jokereiden peliin ollut sellainen, mitä etukäteen sinä/jokerikannattajat odottivat? Kaikki neljä hankittiin paniikissa, ilman mitään sen suurempia miettimisiä. Kaikki, mitä tarjolla oli, taisi kelvata.
Kuten totesit, nyt korjataan tilannetta. Ei mitään halpaa hommaa muuten, Beaudoin ja Santala vievät melkoisen osan pelaajabudjetista. Kokonaisuudessaan verrattuna lähtijöiden määrää tähän mennessä hankittuihin pelaajiin, niin Jokerit ovat varmasti miinuksella. Sitä tuskin pystyt kieltämään. Niin taloudellisesti kuin pelillisestikin.
Kuka kantaa vastuun? Sen pitäisi olla Virmanen.
Paikattiin mitä paikattiin. Onko sillä mitään merkitystä, jos lopulllinen tulos, eli kauden päätös on toivotunlainen? Tottakai pakka sekosi kauden kynnyksellä, mutta noilla ns. täytemiehillä tänne asti jotenkuten pärjättiin. Saas nähdä miten tulevaisuudessa käy. Usko on ainakin kova. Tuo on muutenkin aivan normaali tapa toimia asiantuntija-organisaatiossa, jollaiseksi lätkäjenginkin kuvittelen. Miehiä menee ja miehiä tulee, lopuksi on ne jotka "sodasta" selvisivät voittajina.
Tässä vaiheesa on aivan turha alkaa laskea plussia tai miinuksia, vaan pitää katsoa edes tämän kauden perspektiivillä. Mä en tiedä mitä Beduiini ja Santalan Tommi omalle jengille tuo, mutta sen voin sanoa, että satsaan itsekin samassa suhteessa rahaa omieni seuraamiseen. Ostan kalliit liput, syön ja juon aina ja paljon. Pelata en osaa, mutta pelimerkeillä voin tukea oman jengini toimintaa.
-duud-
ps. keväällä se vasta katsotaan...