Huhtala ei nyt vain omaan silmään ole koskaan oikein sanonut mitään, liigassakin olisi semmonen kolmoskentän mies joukkueesta riippuen. Ei se mikään YV-jäbä ole. Ja jos vetää työmyyräkortin esille, niin teillä niitä kyllä riittää ilman Huhtalaakin.
Mitä nyt oli ennen KHL:ään siirtymistään Liigassa eniten maaleja tehnyt pelaaja edellisten kolmen kauden aikana.
täh? Eihän ollut.
täh? Eihän ollut.
Voi kiitos, onpa ystävällistä! Tuhat internettiä ja ikuinen kunnioitukseni.Ei ollut provo. Olen myös ummistanut korvani kaikkeen Kovaseen liittyvään. Olisitte iloisia, että TPS-fanina seuraan pelejänne ja toivon voittoanne. Huhtala ei nyt vain omaan silmään ole koskaan oikein sanonut mitään, liigassakin olisi semmonen kolmoskentän mies joukkueesta riippuen. Ei se mikään YV-jäbä ole. Ja jos vetää työmyyräkortin esille, niin teillä niitä kyllä riittää ilman Huhtalaakin.
Toi on sellainen määrä, että ei olisi lainkaan väärin laittaa myös Jokereita suosikkijoukkueeksi.Ekat kaksi kautta katsoin kaikki Jokerien pelit ja tänä syksynä yhtä vaille kaikki.
Huhtala on mun inhokkipelaaja, vaikka Jokereissa pelaakin. Äijällä kuitenkin kontollaan toisen pelaajan uran lopettaminen, ja se ei tullut mitenkään vahingossa. Toivottavasti saa potkut. Kuka tahansa muu hänen tilalleen.
Toi on sellainen määrä, että ei olisi lainkaan väärin laittaa myös Jokereita suosikkijoukkueeksi.
Huhtala on paikkansa ansainnut esityksillään. Ei todellakaan ole mitään mestiskamaa ellei se ollut viittaus liigan muuttumiseen isommaksi.
Tommi Huhtala - Eliteprospects.com
Liigassa tuo on kovaa valuuttaa tilastojen mukaan. 456 peliä ja ppg 0.44. Toki -16 hiukan himmentää loistetta.
KHLssä ole sujunut about samalla tasolla. 140 peliä, ppg 0.39 ja +10. Pistää silmään, että ottanut meillä suhteellisesti vähemmän jäähyjä.
Mahtuu helposti mun jokereihin ja toivon jatkopahvia, kun ikä ei vielä tule vastaan.
Nimenomaan.Jos liigassa pelaisitte ni en mä kattois teidän pelejä ku tepsiä vastaan ;)
Jos SKA tulee vastaan konf. finaaleissa, niin voisi ehkä ajella Koskisen? Toki ensin pitää päästä sinne asti. Jos halutaan SKA:ta horjuttaa, niin Rotan putka pitää laittaa sekaisin àla Ruutu.
Veikkaisin että Koskinen ei montaa minuuttia tänä keväänä pelaa.
Jos halutaan SKA:ta horjuttaa, niin Rotan putka pitää laittaa sekaisin àla Ruutu. Huhtala on yksi niistä pelaajista jotka voivat tätä suunnitelmaa toteuttaa.