Tommi Huhtala Jokerien haaviin

  • 138 274
  • 447

erku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Eihän tuossa flintin Huhtalan arvostelemisessa ole kyse mistään peliesityksistä, vaan siitä, että kyseinen nimimerkki ilmiselvästi inhoaa kyseistä pelaajaa. Tuo on paistanut teksteistä läpi jo siitä lähtien, kun Huhtalaa huhuttiin ekaa kertaa joukkueeseen.

Onhan se nyt hauska analyysi, että muut Jokerien hankinnat pelasivat hyvin, mutta Huhtala oli turisti. Taisi Erkka ja kumppanit olla kuitenkin eri mieltä, kun Huhtala jatkoi pelaavassa kokoonpanossa ja Sallinen puri tuppea.

Noin ylipäätään MM-kisojen suoritukset eivät hirveästi kerro pärjäämisestä KHL:ssä. Jo se on kova juttu, että ylipäätään pääsee Suomen MM-joukkueeseen. Esimeriksi Pöysti jäi rannalle ja jotkut ridat, hahlit, sillanpäät ja mäet nyt eivät olleet minkän sortin kandidaatteja edes joukkueeseen. Tässä mielessä en voi kuin nauraa flintin näkemykselle siitä, että Huhtala tulee olemaan ensi kaudella enemmän katsomossa kuin kentällä. Heh.
 

SilkySmooth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Arsenal FC
Anteeksi mitkä? Mikä osa tuossa minun viestissäni oli vihatekstiä? Mitä vihaa siinä nostettiin esiin? Se oli minun näkemykseni siitä miten Tommi Huhtala esiintyi kisoissa. Mielipiteistä saa olla erimieltä mutta tekstin leimaaminen vihatekstiksi on nimenomaan naurettavaa. En ottanut yhtään kantaa millainen persoona Huhtala mielestäni on, arvostelin vain nähtyjä esityksiä.
Noista teikäläisen arvioista paistaa niin selvästi läpi henkilökohtaiset antipatiasi Huhtalaa kohtaan, että mitä muutakaan ne ovat kuin vihatekstiä? Jos et pysty katsomaan arvosteltavan pelaajan otteita objektiivisesti, vaan arviointikykysi sumentuu henkilökohtaisista syistä täysin ja lopputuloksena on faktoista poikkeavaa paskanjauhantaa, niin kyllä mä sen silloin luokittelen vihatekstiksi.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Onhan se nyt hauska analyysi, että muut Jokerien hankinnat pelasivat hyvin, mutta Huhtala oli turisti. Taisi Erkka ja kumppanit olla kuitenkin eri mieltä, kun Huhtala jatkoi pelaavassa kokoonpanossa ja Sallinen puri tuppea.

Sanoin Sallisesta että täytti paikkansa, eli oli joukkueessa varamies joka pelasi silloin tällöin ja täytti siis tuon roolin. Odotukset oli täysin eri kuin Huhtalalla josta kuulemma piti saada jotain muutakin kuin kädetöntä kohellusta. Huhtala oli pelaavassa kokoonpanossa ja sieltä saatiin mielestäni täsmälleen yhtä vähän kuin Salliseltakin. Sallisen ja Huhtalan roolit vain oli erilaiset ja nelosketjun energiapelaajaksi Huhtala oli saamaton, mies ei hämmentänyt ei ajanut maalille, eikä taklaillut ja oli kulmaväännöissäkin heikko. Toivoin näkeväni Huhtalalta edes jotain kiekollista peliä ja/tai edes vastustajan hämmentämistä ja taklauksia. Odotukset oli matalalla, eikä niitäkään ainakaan minun silmissä täytetty.

En minä pidä Karalahdenkaan pelaamisesta Jokereissa mutta ei mulla ole mitään vaikeuksia todeta että Karalahti oli tuossa juuri päättyneessä turnauksessa erittäin hyvä ja todennäköisesti Karalahti on ensi kaudella tärkeä jätkä Jokereiden puolustuksessa. Vaikea nähdä että Huhtalalla on mitään merkitystä suuntaan tai toiseen, Tommi on pelkkä rivipelaaja.

Jos et pysty katsomaan arvosteltavan pelaajan otteita objektiivisesti, vaan arviointikykysi sumentuu henkilökohtaisista syistä täysin ja lopputuloksena on faktoista poikkeavaa paskanjauhantaa, niin kyllä mä sen silloin luokittelen vihatekstiksi.

Mikä niissä on väärin? Mitä sinusta tuolla maajoukkueessa nähtiin Huhtalalta? Kerro nyt kun oma näkemykseni ei ole sinun, ilmeisen objektiivista, näkemystäsi vastaava?
 

joceri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Noin ylipäätään MM-kisojen suoritukset eivät hirveästi kerro pärjäämisestä KHL:ssä.

Itse asiassa MM-kisoissa flopanneet liigatähdet ovat flopanneet lähes poikkeuksetta myös KHL:ssä, esimerkiksi Haataja, Lahti ja Anttila. Toisaalta MM-kisoissa pärjänneet ovat onnistuneet myös KHL:ssä, kuten Aaltonen, Salminen ja Kiiskinen.

Tämänkin vuoden MM-joukkuessa nähtiin pelaajia, joille olisi käyttöä KHL:ssä, Jormakka, Palola ja Pakarinen. Valitettavasti Tommi Huhtala ei esittänyt kisoissa yhtään mitään hyökkäyspään ominaisuuksia. Hyvä av-pelaaja ja nelosketjun laituri Huhtalasta voidaan saada, mutta vaikuttaa siltä, että Huhtalaa on kaavailtu KHL-Jokereissa kärkikenttiin.
 

erku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Itse asiassa MM-kisoissa flopanneet liigatähdet ovat flopanneet lähes poikkeuksetta myös KHL:ssä, esimerkiksi Haataja, Lahti ja Anttila. Toisaalta MM-kisoissa pärjänneet ovat onnistuneet myös KHL:ssä, kuten Aaltonen, Salminen ja Kiiskinen.

Osin näinkin. Toisaalta Ossi Väänänen floppasi KHL:ssä, vaikka on MM-kisoissa vuodesta toiseen ollut Suomen pakiston parhaita. Jonas Enlund loistaa KHL:ssä, vaikka on jo EHT-tasolla huono. Savinainen pelasi nyt todella heikot MM-kisat, mutta kuitenkin on KHL:ssä ok pelimies. Mikko Koskinen floppasi nyt MM-kisoissa, vaikka on KHL:n parhaita maalivahteja. Koskiranta pelasi ihan hyvät MM-kisat viime keväänä, mutta pelasi nyt huonon KHL-kauden. Jori Lehterä teki vuoden 2010 MM-kisoissa kiikaritehot, mutta oli silti heti KHL:ään siirryttyään laadukas ulkomaalaisvahvistus.

Omasta mielestäni Huhtala ei nyt erityisemmin flopannut edes MM-kisoissa. Ihan ok perusduunia teki. Toki yhtä tai kahta maalia oli perusteltua odottaa, mutta tehot jäivät piippuun.
 

SilkySmooth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Arsenal FC
Sanoin Sallisesta että täytti paikkansa, eli oli joukkueessa varamies joka pelasi silloin tällöin ja täytti siis tuon roolin. Odotukset oli täysin eri kuin Huhtalalla josta kuulemma piti saada jotain muutakin kuin kädetöntä kohellusta. Huhtala oli pelaavassa kokoonpanossa ja sieltä saatiin mielestäni täsmälleen yhtä vähän kuin Salliseltakin. Sallisen ja Huhtalan roolit vain oli erilaiset ja nelosketjun energiapelaajaksi Huhtala oli saamaton, mies ei hämmentänyt ei ajanut maalille, eikä taklaillut ja oli kulmaväännöissäkin heikko. Toivoin näkeväni Huhtalalta edes jotain kiekollista peliä ja/tai edes vastustajan hämmentämistä ja taklauksia. Odotukset oli matalalla, eikä niitäkään ainakaan minun silmissä täytetty.
Osoitat heti ensimmäisissä lauseissa kyvyttömyytesi objektiivisuuteen tätä seikkaa koskien. Olet täysin oikeassa siinä, että J. Sallinen täytti paikkansa Minskissä. Miksi samaa roolia pelannut Huhtala oli siis mielestäsi "turisti", kun Erkka tiputti 13. hyökkääjäksi mielummin Sallisen? En ymmärrä, mistä tuon alleviivaamani kohdan olet keksinyt. Mistä lähtien neloskentän pelaajilta on odotettu mitään muuta kuin hyvää kahden suunnan peliä höystettynä mahdollisesti hyvällä taklaus- ja alivoimapelillä? Huhtala kellotti turnauksessa peliaikaa keskimäärin 11:53 ottelua kohden, josta merkittävä osa oli alivoimaa. Tuolla peliajalla ei ihan hirvittävästi maalipaikkoja luoda (tätä voi kysyä vaikka Teemu Selänteeltä, jos ei halua minua uskoa), varsinkaan kun se ei ollut Suomen 4. kentällä missään vaiheessa ensisijaisena tavoitteena.

Myöhempään kysymykseeni liittyen todettakoon, että mielestäni (ja ilmeisesti myös muutaman muun palstalaisen mielestä) Huhtala hoiti nimenomaan mainitsemani alemman kentän jyrän tehtävät kunnialla läpi koko turnauksen ajan. Huhtala pelasi perusvarmaa kahdensuunnan peliä, ok av-peliä ja osoitti välillä myös kohtuullista taklauspeliä. Teikäläisen puheet siitä, ettei Huhtala taklannut tarpeeksi ovat täyttä lööperiä. En löytänyt virallisia taklaustilastoja mistään, mutta uskallan väittää, että Huhtala oli Suomen sisäisessä taklaustilastossa viidennen sijan paikkeilla. Jäähyminuutteja Huhtalalle kertyi turnauksessa neljä, joten eipä tuo kovin paljon joutunut rikkomaan myöskään.

Vaikea nähdä että Huhtalalla on mitään merkitystä suuntaan tai toiseen, Tommi on pelkkä rivipelaaja.
Huhtala oli maajoukkueessa rivipelaaja ja lienee sitä ensi vuonna myös Jokereiden riveissä. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että hänellä ei olisi merkitystä suuntaan tai toiseen. Harvoin on missään liigassa tai turnauksessa menestynyt sellainen joukkue, jolla rivipelaajaosasto/alemmat kentät ovat olleet retuperällä.

Voit olla mun mielipiteiden objektiivisuudesta myös ihan mitä mieltä haluat. Omasta mielestäni analyysini on objektiivinen ja en näe yhtään syytä miksei se sitä olisi, sillä meikäläisellä ei ole tähän asti ollut minkäänlaista tunnesidettä pelaajaan nimeltä Tommi Huhtala. Ensi kaudella tilanne voi olla eri.
 
Huhtala paskoi housuunsa joka kerta kun sai kiekon haltuunsa, tai oikeastaan jo sillä hetkellä kun oli saamassa. Niin pahasti jäätyivät tämän kädettömän energiapelaajan kädet, vaikka miehen olisi pitänyt tämän ketjun huhtala-puolustelijoiden mukaan olla tosi fiksu ja yllättävä pelaaja. Oli joo, yllättävän huono.

Mutta hei, 22 maalia liigassa, tarviiko mitään muuta olla koskaan saavuttanut että kuuluu kärkiketjuihin khl-jokereissa? Tämän koohottajan paikka on korkeintaan kolmosketjussa.
 

SilkySmooth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Arsenal FC
Mutta hei, 22 maalia liigassa, tarviiko mitään muuta olla koskaan saavuttanut että kuuluu kärkiketjuihin khl-jokereissa? Tämän koohottajan paikka on korkeintaan kolmosketjussa.
En jaksa muuhun osaan viestistäsi vastata, sillä olen oman kantani Huhtalan MM-kisojen esityksistä tuossa edellisessä viestissäni jo varmaan tehnyt selväksi. Tähän lainaamaasi kohtaan liittyen kysyisin vaan, että ei kai kukaan täällä ole toitottanutkaan Huhtalan kuuluvan meidän ensi kauden jengissä kärkiketjuihin? Henkilökohtaisesti en ainakaan yhtään vastaavaa viestiä ole nähnyt. Tätä en toivo itsekään, vaan kolmosketju on minunkin miestäni Huhtalalle sopivin paikka.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Mistä osa porukkaa nyt kuvittelee Huhtalan olevan ensi kaudella meidän 1-2 ketjun pelaaja? Onko mulla kenties mennyt jotain ohi? Näin ennakkooon ajateltuna erittäin pätevä kaveri meidän 3 ketjuuun. Jos nyt kauden avauksessa vetäää meidän 1-2 ketjussa niin sitten itsekkin olen tätä hankintaa vastaan.
 

enigma

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuusKi, Nikerit
Mistä osa porukkaa nyt kuvittelee Huhtalan olevan ensi kaudella meidän 1-2 ketjun pelaaja? Onko mulla kenties mennyt jotain ohi? Näin ennakkooon ajateltuna erittäin pätevä kaveri meidän 3 ketjuuun. Jos nyt kauden avauksessa vetäää meidän 1-2 ketjussa niin sitten itsekkin olen tätä hankintaa vastaan.

Varmaan johtuu tuosta nykyisestä rosterista, joka ei kauheasti vakuuta hyökkäyksen osalta (ainoastaan Omark on laitureista ennakkoon selvästi parempi pelaaja). Tuskin Erkkakaan on kaavaillut Huhtalaa pelkäksi rouhijaksi kun maalintekopotentiaali on kiistattomasti todistettu SM-liigassa. Saas nähdä mitä tulevan pitää Huhtalan roolin ja tulevien hankintojen suhteen.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Varmaan johtuu tuosta nykyisestä rosterista, joka ei kauheasti vakuuta hyökkäyksen osalta (ainoastaan Omark on laitureista ennakkoon selvästi parempi pelaaja). Tuskin Erkkakaan on kaavaillut Huhtalaa pelkäksi rouhijaksi kun maalintekopotentiaali on kiistattomasti todistettu SM-liigassa. Saas nähdä mitä tulevan pitää Huhtalan roolin ja tulevien hankintojen suhteen.

Itse ainakin pähkäillyt 1-2 ketjun laiturin paikat näin:

1. Harju-Omark
2. Hagman-X

Voihan toki olla ettei laitureita enää hommata. Siinä tapauksessa kokeilisin Mosesta tuolla paikalla X, vaikka periaatteessa mietityttää koko Moseksen jatkosoppari.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
1. Harju-Omark
2. Hagman-X

Eiköhän se kutakuinkin näin mene ja tosiaan Moses mennee Huhtalan edelle, koska hänellä taas on vähemmän niitä rouhijan taitoja. Itse olen saattanut sanoa, että Huhtala pystyy tarvittaessa stunttaamaan kärkiketjuissa, kun loukkaantumisia tulee, mutta itsekin oletan hänen aloittavan kolmosketjussa ja täyttävän sen roolin todella hyvin. Jos homma lähtee rullaamaan hyvin ja/tai kärkiketjujen kavereilla taas ei, Huhtala saattaa nousta kärkiketjuihin ilman loukkaantumisiakin.

Jännä juttu, että täysin kädetön paska siis kelpaa kuitenkin KHL-Jokereiden kolmosketjuun? Jos itse sanoisin, että joku pelaaja on kädetön paska, ei hänellä olisi paikkaa missään ketjussa...
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Eiköhän se kutakuinkin näin mene ja tosiaan Moses mennee Huhtalan edelle, koska hänellä taas on vähemmän niitä rouhijan taitoja. Itse olen saattanut sanoa, että Huhtala pystyy tarvittaessa stunttaamaan kärkiketjuissa, kun loukkaantumisia tulee, mutta itsekin oletan hänen aloittavan kolmosketjussa ja täyttävän sen roolin todella hyvin. Jos homma lähtee rullaamaan hyvin ja/tai kärkiketjujen kavereilla taas ei, Huhtala saattaa nousta kärkiketjuihin ilman loukkaantumisiakin.

Jännä juttu, että täysin kädetön paska siis kelpaa kuitenkin KHL-Jokereiden kolmosketjuun? Jos itse sanoisin, että joku pelaaja on kädetön paska, ei hänellä olisi paikkaa missään ketjussa...

Juuri tuosta syystä Moseksen jatkoa vastaan, koska pelkään ettei taso vaan riitä 1-2 ketjun pelaajaksi ja 3-4 ketjussa en oikein nää miehelle roolia. Ja samaa mieltä myös, että Huhtala voi hyvin stuntata loukkaantumisia jopa 1-2 ketjussa. Toki, jos kaveri pelaa aivan jäätävän kauden voi paikka löytyä sieltä ilman loukkaantumisiakin. Mutta lähtökohtaisesti se paikka on 3ketjussa.

Naurattaa kans nämä "kädetön paska" heitot :D

Taino voisihan 3 ketjuna periaatteessa toimia Huhtala - X - Moses, mutta tämä menee jo vähän ohi ketjun aiheen.
 
Viimeksi muokattu:

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Näyttää Huhtala olevan joku yleinen sylkykuppi, piru ja syyllinen kaikkeen huonoon mikä liittyy ensi kauteen ja KHL:ään. Kyseessä kuitenkin vain yksi pelaaja. Miksi Huhtala on nyt niin nostettu jalustalle kaikista hankinnoista? Miksei keskustella siitä millä meriiteillä Harjun paikka on tällä palstalla hakattu ykkösketjuun? Yhteinen historia Omarkin kanssa? Boo-fucking-hoo. En väitä etteikö Harju voisi onnistua ykkösketjussa mut en mä sitä pidä juurikaan suurempana todennäköisyytenä kuin Huhtalan onnistumista 2-3 ketjussa. Miksei Pöystistä puhuta? Huhtala nappasi kuitenkin mm-kisoista rouhijan paikan Pöystin ohi. Mutta Huhtala on kuitenkin se suuri ja paha? Voisi taas pikkusen alkaa suhteuttamaan asioita eikä keskitytä vaan jonkun yhen Huhtalan hankintaan, joka muuten hankinnoista on kuitenkin todennäköisellä onnistumisprosentilla omassa roolissaan kärkipäätä joukkueen uusista pelaajista.
 

Gemondo

Jäsen
Ja näin näyttäisi Aaltosen hankinnan myötä siltä että Huhtala löytää paikkansa 3.-4. ketjusta, aivan kuten arveltiinkin sopparin julkistuksen jälkeen.
Tosin aivan kuin olisin muistelevinani että eräät aukoivat ranteita touko(?)kuussa koska Huhtala hankittiin Jokereihin kärkiketjuun maaleja mättämään?
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tosin aivan kuin olisin muistelevinani että eräät aukoivat ranteita touko(?)kuussa koska Huhtala hankittiin Jokereihin kärkiketjuun maaleja mättämään?

Naureskelin vähän samaa, kun mietin minkälaista itkua ja turhautumista Huhtalan hankinta aikoinaan herätti. Edelleenkin todella hyvä hankinta kolmosketjuun, mutta eräät nimimerkit olivat lähes varmoja, että Huhtala Jokereissa kakkosketjussa pelaa. Ja silloisessa kokoonpanossa oli kakkosketjun kamaa. ;)

Onneksi meillä on ammattimiehet kasaamassa joukkuetta.
 
Naureskelin vähän samaa, kun mietin minkälaista itkua ja turhautumista Huhtalan hankinta.
Aiheuttaa kuule vieläkin. Huhtalan kaltaista ihmispaskaa en olisi ikinä halunnut Jokereihin. Hänen puolustajansa ainoat perusteet oli 22 maalia liigassa, ja että tulee yllättämään vielä kaikki.

Veikkaan vieläkin vihastani johtuen, että yllättää kaikki olemalla aivan surkea turhake kuten majussakin, tyrväisten kaltainen mitään aikaansaamaton energiajäte.

Siitä kyllä samaa mieltä kanssasi, että meillä on ammattimiehet kasassa ja joukkue vaikuttaa Huhtalaa lukuunottamatta erittäin hyvältä.
 

faro

Jäsen
Aiheuttaa kuule vieläkin. Huhtalan kaltaista ihmispaskaa en olisi ikinä halunnut Jokereihin. Hänen puolustajansa ainoat perusteet oli 22 maalia liigassa, ja että tulee yllättämään vielä kaikki.

Minusta se on jo hyvä perustelu Huhtalan hankkimiselle, että hän on ollut Liigan paras maalintekijä kun otetaan huomioon viimeiset kaksi Liigakautta.

Ja tämän tason pelaajaa pelaa Jokereissa tosiaan kolmosketjussa.
 
Minusta se on jo hyvä perustelu Huhtalan hankkimiselle, että hän on ollut Liigan paras maalintekijä kun otetaan huomioon viimeiset kaksi Liigakautta.
Minusta se kertoo kaiken Liigasta farmisarjana, että tämän tason pelaaja on Liigan paras maalintekijä kahdelta viime kaudelta. Parhaat lähtevät kesken kauden ja kaikki hyvät viimeistään kauden päätyttyä isompiin sarjoihin.

Kumosin siis arvon faro perustelusi, mutten ole teoriassa kanssasi eri mieltä. Olen sen tässä ketjussa jo perustellut miksen Huhtalaa arvosta. Olkoon tämä viimeinen hetki, jonka jatkoaikaelämästäni pilaan ihmisjätteen vuoksi. Se lienee palvelus kaikille, ennen kaikkea sporttipapalle.
 

faro

Jäsen
Kumosin siis arvon faro perustelusi, mutten ole teoriassa kanssasi eri mieltä. Olen sen tässä ketjussa jo perustellut miksen Huhtalaa arvosta. Olkoon tämä viimeinen hetki, jonka jatkoaikaelämästäni pilaan ihmisjätteen vuoksi. Se lienee palvelus kaikille, ennen kaikkea sporttipapalle.

No et todellakaan kumonnut.

Niin kuin itsekin sanoit, sinun kohdallasi antipatiat Huhtalaa kohtaan johtuvat pelin ulkopuolisista asioista(=case Kovanen), joilla ei ole mitään tekemistä Huhtalan pelitaitojen kanssa. Senpä takia kanssasi on turha keskustella tästä aiheesta.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Aiheuttaa kuule vieläkin. Huhtalan kaltaista ihmispaskaa en olisi ikinä halunnut Jokereihin. Hänen puolustajansa ainoat perusteet oli 22 maalia liigassa, ja että tulee yllättämään vielä kaikki.

Lisätään tähän köykäiseen listaan myös se, että taistelee aina oman joukkueensa puolesta, puolustaa omia joukkuekavereita, ja on todella mukava ihminen, kunhan häneen tutustuu muutenkin kuin paskalehtien välityksellä.

Valmistaudun Kovas-fanien purkautumiseen tästä "hyvä ihminen"-osuudesta. Bring it on!
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Huhtala 0+2 ja muutenkin todella hyvää peliä. Toivottavasti edes osa tähän ketjuun kirjoittaneista negailijoista huomaisi, että Huhtalasta on oikeasti hyötyä kaukalossa. flint tuskin kuuluu tähän joukkoon, hänhän taisi sanoa, ettei Moseskaan ole kummoinen maalintekijä. 2+0 taisi tulla vähän kuin vahingossa...
 

gsjez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester City
Huhtala 0+2 ja muutenkin todella hyvää peliä. Toivottavasti edes osa tähän ketjuun kirjoittaneista negailijoista huomaisi, että Huhtalasta on oikeasti hyötyä kaukalossa. flint tuskin kuuluu tähän joukkoon, hänhän taisi sanoa, ettei Moseskaan ole kummoinen maalintekijä. 2+0 taisi tulla vähän kuin vahingossa...

Huhtalalta kyllä omaan silmääni todella pirteä esitys. Näytti siltä, ettei ole pelkästään mikään rymistelijä vaan omaa jopa yllättävän hyvät kädetkin, josta osoituksena 0+2 paremmalla tuurilla olisi ollut saldo parempikin. Lisäksi aiheuttaa mukavasti hässäkkää maalilla. Toivottavasti jatkuu samanlaiset otteet jatkossakin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Huhtala teki hyviä asioita maalin edustalla kiekottomana, siitä plussaa niin pelaajalle kuin valmennuksellekin. Valmennukselle siksi, että myös Hagman ja Harju tekivät samankaltaisia asioita Huhtalan kuitenkin onnistuessa tässä jos ei paremmin niin kenties ainakin näkyvämmin.

Ei Huhtala vieläkään lempipelaajiini lukeudu, mutta kieltämättä pidin näkemästäni.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
flint tuskin kuuluu tähän joukkoon, hänhän taisi sanoa, ettei Moseskaan ole kummoinen maalintekijä. 2+0 taisi tulla vähän kuin vahingossa...

En taatusti ole sanonut, minä olen liputtanut koko ajan Moseksen puolesta ja olen pitänyt Mosesta hyvänä maalintekijänä joka tuo joukkueeseen poikkeuksellista nopeutta. Mitä tulee Huhtalaan niin nuo pari pistettä lienee lähinnä vahinkoja, Mäksähän ne maalit tuossa ketjussa iski. Mitä vähemmän Huhtala mahtuu Jokereiden kokoonpanoon sen parempi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös