Kerro mulle missä minä sanoin, että pidän tuosta nykyisestä linjasta?
Siksi kai sitä kysyinkin? Kun tuota kuitenkin selkeästi käytät kriteerinä, niin kai sulla siihen mielipide on?
Kerro mulle missä minä sanoin, että pidän tuosta nykyisestä linjasta?
Onko tuo joku vitsi, jota en ymmärrä? Jos et näe tuossa JYPin pelaajan koukkivan jäähyn arvoisesti, niin en yhtään ihmettele jos pelejä tuomitessa jännittää, että mitenkähän paljon shittiä saa kuulla. Kannattaa ennemminkin mennä opettelemaan sääntöjä kuin mihinkään mentaalivalmennukseen.mistä koukkaamisjäähy olisi pitänyt antaa?
Eli mitä jos maila ei olisi katkennut, miltä se sitten olisi näyttänyt.
No aika kaukana on vielä muutamista potkuista ja varsinkin erään Narripaitaisen uimahyppääjän suorittamasta potkuliikkeesta kohti kaulaa (jos se olisi osunut niin olisi ollut hiljainen hetki aika lähellä).Oli ehkä sairain temppu mitä olen Sm-Liigassa nähnyt.
Jos tuomari ei todellisuudessa nähnytkään tilannetta, niin mistä tuo kakkonen sitten tuli? Joka tapauksessa tilanteessa on huonoa tuomarointia. Joko liian pieni rangaistus tapaukseen nähden, tai sitten näkemättä ja yleisön reaktion perusteella arvottu jäähy.Ja kun tuomareita tässä haukutaan niin vitun helppo on huudella monen uusinnan ja hyvän kuvan jälkeen kun tuomareilla on 11 muuta pelaajaa seurattavana eikä mahdollisuutta tilanteen kelaamiseen nauhalta.
Törkeä tilanne. Kaijomaa ronkkii ja sikailee minkä kerkii, ja Pekkala vähän kopauttaa mailalla että hanskataanko niin Kaijomaa näyttelee loukkaantumista ja Pekkala hölmistyneenä ihmettelee mitä tapahtui. NHL:ssa olisi tuomarit viimeistään niistäneet Kaijomaan nenän.
En tiedä kuinka tosissaan vai vain kujalla olet tätä kirjoittaessasi ollut, mutta eipä tuo Kaijomaa tuossa mitään "näyttele". Muutenkin tuo nhl vertauksesi on täyttä soopaa. Änärissähän tuollaiset mitättömät rikkeet, kuten Kaijomaan rouhiminen jätetään viheltämättä. Muutenkin naurattaa kun kaikki anti-jypit säntää tänne räkä poskella huuteleen että "Kaijomaan vika, mitäs kahvas" jne....
Änärissähän tuollaiset mitättömät rikkeet, kuten Kaijomaan rouhiminen jätetään viheltämättä. Muutenkin naurattaa kun kaikki anti-jypit säntää tänne räkä poskella huuteleen että "Kaijomaan vika, mitäs kahvas" jne....
Muistaako kukaan paljonko Selänne sai pelikieltoa NHL:ssä, kun yritti huitaista kirvesiskulla Mironovia (muistaakseni Mironov)? Ja tämä taisi olla Teemun tulokaskaudella. Ei tainut tulla kuin 2 min jäähy.