Tomi Lämsälle kenkää!

  • 162 582
  • 1 702

Juubailija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tehdääs pieni kysely, antaisitko Lämsälle potkut ennen maajoukkuetaukoa tai sen aikana?

135 ääntä tuli. 68.15% antaisi Lämsälle ennen maajoukkuetaukoa potkut (92 kyllä, 43 ei).
Aikalailla odotettu tulos.
Varmaan potkujen vaatiminen rauhoittuisi, jos esim Lämsä antaisin pitkän haastattelun, jossa kertoisi juuri esim peluutuksesta (morand laitaan, khodo laitaan), tai miksi peli näyttää lähes samalta kuin viimekaudella, ja missä Lämsä itse haluaisi olla sarjataulukossa tällä hetkellä ja mitä pitää tehdä, että sinne pääsisi. Mikä idea joukkueella on hyökkäysalueella kun 10 minuuttia pyöritään ja saadaan 0.2XGa... Miksei mikään muutu?
Jotenkin on semmoinen olo, että olen Lukko fanina todella pimenössä mitä joukkueessa tapahtuu.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Luulisi että meillä on pullat uunissa ihan hyvin jos Lukko on ison osan mielestä pelannut aivan päin helvettiä, ilman pelitapaa, pelaajat väärillä paikoilla sekä ilman valmentajaakin vielä, mutta silti ollaan sarjataulukossa sijalla 5.

Kyl mää vaan ihmettelen et mitenkä paskoja ne muut sitten on.
 

Golle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vähän samoilla linjoilla. Hifki ottaa eroa, mutta muuten, sanotaan 2-8 sijat, ovat ihan muutaman pisteen päässä toisistaan.
Oon itsekkin ollut vähintää kriittinen Lämsän suhteen, mutta täytyy antaa myös posia välillä.

Eniten huolettaisi tilanne, jossa ollaan äärimmäisen onnekkaita, ylivoima toimii, 5vs5 pelaaminen onnistuu juurin piirrosten mukaan ja silti vasta sijalla 5.

Jos taas kääntää ajatuksen toisinpäin.
Ylivoima paskaa, maalivahdit paskaa, lukon paras pistemies on tehnyt 17 peliin 14 pojoa, kaikki floppaa ja valmennuskin vaan katsoo vierestä ja silti ollaan sijalla 5, niin kyllä itse mieluusti tämän jälkimmäisen valitsen.

Tästä eteenpäin on paljon parannettavaa, mikä on vain hyvä asia. Toki vähän ”lasi on puoliksi täynnä” -ajattelua, mutta hyvät, ja ennen kaikkea, mielenkiintoiset ainekset meillä kasassa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös