Mainos

Tomi Lämsälle kenkää!

• 204 324
  • 2 081

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Melkoista marttyyrinviittaa nyt ylle. No, joka tapauksessa hyvää joulua sinullekin.

Yhtä lailla olen pettynyt tähän päivään. Pelicans oli heikko ja epäonnistuminen siltä osin. Virheistä pitää oppia ja joulun jälkeen odotan nousukiitoa.
On tuo yltiöoptimistisuus kyllä ihailtavaa.

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
On tuo yltiöoptimistisuus kyllä ihailtavaa.
Käy vähemmän viinan ja muiden vastaavien runteleman terveyden päälle. Tämänehtoiset ei kyllä auta asiaa.

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Samoin sinulle sekä kaikille muillekin tasapuolisesti.

Lätkää tämä vain on.
Lukon miehiä ollaan molemmat, mielipiteet vaan hiukan erit ja varsinkin pöhnäpäiten tappion jälkeen saattaa vähän kuohahtaa. Emmä mitään pahaa silti tarkoita ja sama päämäärä tän kiekon suhteen varmasti meillä molemmilla on. Hyvää joulua vielä kerran sullekin, vietetään muutama päivä ilman näitä murheita. Kyllä se siitä.

Suosikkijoukkue
Lukko, Lämän niininii kiekko
Mä vaan hämmästelen sitä sinisilmäisyyttä joka Lukon johtoportaassa vallitsee. Eivät näe tämän epävalmentajan keskinkertaisuutta. Tomi ei ole ikinä voittanut mitään eikä tule voittamaan. Sitäkin hämmästelen miten tämä taso riittää. Jumalauta.

Auta armias jos ja kun tämäkin kausi päättyy kunnon mahalaskuun. Silloin viimeistään tästä puutarhatontusta on päästävä. Häpeällinen päätös ylipäätään antaa Lämsän jatkaa ohjaksissa.

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Mä vaan hämmästelen sitä sinisilmäisyyttä joka Lukon johtoportaassa vallitsee. Eivät näe tämän epävalmentajan keskinkertaisuutta. Tomi ei ole ikinä voittanut mitään eikä tule voittamaan. Sitäkin hämmästelen miten tämä taso riittää. Jumalauta.

Auta armias jos ja kun tämäkin kausi päättyy kunnon mahalaskuun. Silloin viimeistään tästä puutarhatontusta on päästävä. Häpeällinen päätös ylipäätään antaa Lämsän jatkaa ohjaksissa.
Siellä puikoissa taitaa olla itse Sulo Vilen. Vaikea tätä Lukon toimintaa on millään järjellisellä tekijällä selittää.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy