Itse olen odottamut sitä hetkeä, että tämän joukkue saisi jonkinnäköistä momentumia peliinsä. Vieraskiertueen alun vierasvoitto herätti toiveita, että joukkue voisi jatkaa lentoaan jopa sen kolmannen pelin putkeen, mutta oli liikaa vaadittu.Aikuiset ihmiset odottaneet tätä hetkeä :D surkeaa.
Ja pysyy.Sysimusta ilta Lukolle.
Tomi on Myrrän povarissa.
Virheistä tuli maalit omiin. Niihin on vaikea valmentajan vaikuttaa. Paitsi luomalla sellaisen pelitavan, joka auttaisi vähentämään noita. Nyt kun ei varmaan mitään järkevää ole sovittuna, niin noita tulee.Ei ollut tänään niin sanotusti aikuisjoukkue kentällä Lukolla. Junnuvirheillä 0p. Lämsällä on näissä vastuu saada kuria joukkueeseen.
Sen verran tulee pisteitä väkisinkin, että Lämsän nenä on pinnalla.Kohta taas voitto tai kaksi ja sitten palataan arkeen jotain Jukureita vastaan.
Päivä kerrallaan keikutaan keskikastissa.
Ja ehkä noita Saarelan esittämiä aivopieruja ei edes tulisi, jos olisi opeteltuna parikin eri tapaa lähteä omista pois. Tuskin oman maalin eteen syöttäminen on ensimmäinen ajatus. Pitäisi tulla selkärangasta mihin syöttää. Saarelan moka mutta kertoo myös siitä ettei mitään pelitavallista kuviota ole sovittuna.
Oon tästä eri mieltä. Varsinkin pohjoisamerikkalaiset rynnivät kulmista hyvinkin nopeasti kiekon kanssa maalille, mutta aika tehotonta on Lukon toiminta sota-alueella. Tänään toki saatiin sieltä kiekko kerran maaliinkin, mutta veskarin hanska oli siinäkin ollut nopeampi.Enemmän olen huolissani Lukon hyökkäämisestä. Se on täysin yksin puskemista tai kulmarallia.
Aikuiset ihmiset odottaneet tätä hetkeä :D surkeaa.
Eikä myöskään pessimismillä.Toimii myös toiseen suuntaan. Naivismilla ei ole koskaan viety asioita eteenpäin.
JYPiä vastaan peli oli oikeinkin hyvää. Kertoo lähinnä kirjoittajan asenteesta vääristellä mustaa valkoiseksi.Jos nyt tätäkin viikkoa niputtaa yhteen niin Jyppiä vastaan oli ajoittain jälleen kerran todella sekavaa pupeltamista, SaiPaa vastaan hoidettiin varmuudella pisteet kotiin joka tosin taisi johtua vastustajan ihan vaan vastustajan surkeudesta.
Joo o. Vai oikein hyvää. Sitähän se on ollut koko Tomin valtakauden ajan..tai sitten ei.. Melkoisen laput silmillä jotkut vetää.. Tainnut Tomin mahtipontiset puheet sokaista.JYPiä vastaan peli oli oikeinkin hyvää. Kertoo lähinnä kirjoittajan asenteesta vääristellä mustaa valkoiseksi.
Minusta sellainen peli on hyvää, missä vastustajalla ei ole yhtää hyvää maalipaikkaa ja itsellä kymmenkunta.Joo o. Vai oikein hyvää. Sitähän se on ollut koko Tomin valtakauden ajan..tai sitten ei.. Melkoisen laput silmillä jotkut vetää.. Tainnut Tomin mahtipontiset puheet sokaista.
Miten peli muuten sujui?Ehdottomasti potkut välittömästi! Meni saatana syöttämään suoraan maalin eteen vastustajalle, sekä lähti kahden Lämsän voimin mukiloimaan vastustajaa unohtaen yhden pelaajan täysin vapaaksi!
Vitun Lämsä!
No kyllä Lämsällä on hieman liike hidastunut ainakin. Ei ole enää ykkösketjun kamaa.Miten peli muuten sujui?
Juu kyllä. Entäs itse peli?No kyllä Lämsällä on hieman liike hidastunut ainakin. Ei ole enää ykkösketjun kamaa.