Lämsä aloitti aika huonosti.Juu kyllä. Entäs itse peli?
Lämsä aloitti aika huonosti.Juu kyllä. Entäs itse peli?
Aika hyvin lähti peli käyntiin. Eri mieltä kanssasi.Lämsä aloitti aika huonosti.
Enough said. Tuhkan ripotteleminen...10 peliä, kaikki 3p voitot tullut vastustajan huonouden takia.
Yksi paska erä ja samantien ketju ylös. :D
Käsittämätöntä.Siellä Myrrä liittyi pressissä myös tähän salaliittoon, jossa kehutaan Lukkoa kovaksi vastustajaksi, mutta oikeasti irvaillaan Lämsälle.
Tän on oikeasti oltava joku muiden valmentajien kesken sovittu läppä. Siellä ne hihittelee keskenään, että ei helkkari on toi Lämsä ihan pihalla.Siellä Myrrä liittyi pressissä myös tähän salaliittoon, jossa kehutaan Lukkoa kovaksi vastustajaksi, mutta oikeasti irvaillaan Lämsälle.
Ei koskaan.Koska te Lämsän johdolla lakkaatte kusemasta mun pitkävetoni? Jumalauta, tää peli piti olla ihan selkeätä kauraa.
Kakella sentään on jotain mitä Tomilla ei tule koskaan olemaan.Juu ulos vaan! Kake Heikkilä tai Juha Vuori tilalle.
500€ kusi Ässien vuoksi jälleen tällä viikolla. Mihinkään ei voi luottaa enää. Vaikka laittaisin Ässät peliin 1X2 läpi, niin todennäköisesti väärin menisi.Koska te Lämsän johdolla lakkaatte kusemasta mun pitkävetoni? Jumalauta, tää peli piti olla ihan selkeätä kauraa.
Niini niini niini vaihtunu. Myrrä kehui Lukon joukkuetta erinomaiseksi joka osa-alueella. 10 pelistä 4 kolmenpisteen voittoa. Huhhahhei. Kohta on pakko ruveta jotain tasaisuutta näkymään tossa touhussa.Voi ettien että
Hei ja maaliodottama ja laukaukset voitetaan jokaisessa pelissä ja edistyneet tilastot on meidän puolella. Vastustajien valmentajatkin vielä hymyssä suin kehuu.no hiukan pitää posia antaa kun ollaan jokaisessa pelissä oltu parempi kuin vastustaja. Valitettavasti se ei ole tulostaululla näkynyt. Pelaajat suoriutuvat kentällä ihan hyvin, mutta ei vain saada aikaan sitä mikä näkyy ottelun loputtua tulostaululla.