Elikkäs tolle ryhmälle tulis mutu pohjalta hintaa noin 2,33me.
Tuolla hyökkäyksellä ei vaan pelata yhtään korkeammista sijoista kuin kuluvallakaan kaudella.
Elikkäs tolle ryhmälle tulis mutu pohjalta hintaa noin 2,33me.
Niin. Aika vähän merkittäviä muutoksia tuossa esitetään. Tosiasia lienee, että toinen valmentaja penkin taakse niin toimisi varmasti.Tuolla hyökkäyksellä ei vaan pelata yhtään korkeammista sijoista kuin kuluvallakaan kaudella.
Tosiasia lienee, että toinen valmentaja penkin taakse niin toimisi varmasti.
..., mutta samaa voi sanoaTuolla hyökkäyksellä ei vaan pelata yhtään korkeammista sijoista kuin kuluvallakaan kaudella.
Kukaan ei ole niin tyhmä kuin HIFK-fani, tai HIFK:n työntekijä. Ovat kyllä ansainneet toisensa.
Jalosen kommenttien jälkeen olen taipuvainen uskomaan, että juuri näin on tapahtunut.Eihän se nyt voi olla niin, että jääkiekkoilija on niin tyhmä, että jos on peli kyseessä saati tärkeä peli, että "ei se valmentaja tsempannu meitä ja kertonu että pitäis peltata kunnolla ja voittaa". Vaikka IFK:ssa tämäkin tuntuu mahdolliselta.
Jalosen kommenttien jälkeen olen taipuvainen uskomaan, että juuri näin on tapahtunut.
Valmentaja valmistaa ja tsemppaa pelaajia tärkeään otteluun, mutta se ei koske edarin jätkiä. Puhukoon seinille.
Tuumii Snadi.
..., mutta samaa voi sanoa
a) Jarnen esityksen mukaisista maalivahdeista
b) Jarnen esityksen mukaisista puolustajista
Nykyisten asennevammaisten, päättömien, kädettömien ja jalattomien puolustajien ulkoistaminen on välttämätöntä. Auf wiedersehen, Pets & jotain osaavia kädellisiä tilalle. Samoin ns. voittavan maalivahdin scouttaaminen on keskeisasemassa.
Sheddenin porukassa nämä "edarin" jätkät olivat melkolailla nuoria ja heidän pelaajakäyränsä oli vasta aluillaan. Nyt samaan porukkaan kuuluu jo mm. rangers-kävijä. Mä olen yhä sitä mieltä että jengissä pitäisi olla joku joka pudottaa nämä "edarin jätkät" maan pinnalle, eikä se todellakaan ole valmentajan duuni. Viime talvena ongelma oli lähinnä se että ne joiden piti pudotella niitä tulevia "edareita" ruotuun taisivat olla itse niitä pahimpia mätäkasoja. Siinä mielessä joku Murray on äärimmäisen tärkeä pelaaja joukkueelle, samaa kastia on KalPassa oleva Sami Kapanen. Kyllä siinä 22-vuotias kuopiolainen "edarin jätkä" hiljenee kun Sami Kapanen vähän kertoo miten isossa maailmassa asiat tehdään. Ja Kuopion lätkässä on taas kaikki hyvin. Voisin helposti kuvitella Pasi Nurmisen hoitavan saman homman Lahdessa jolloin Ara sai keskittya valmentamiseen.No jos "edarin jätkät" ovat näin puupäitä, niin silloin se on valmentajan asia laittaa nämä puupäät ruotuun!
Kyllä Jalonen on aika lapanen, jos tilanne on oikeasti tämä. Näitä samoja edarin jätkiä oli muuten Sheddeninkin joukkueessa ja ainakaan asenteesta ei silloin jäänyt kiinni. No ei vaihdeta valmentajaa vaan ostetaan uusi joukkue Jaloselle, niin johan tulee mestaruuksia....
Se ettei tässä porukassa ollut tuollaista pelaajaa tai joukkueeseen kuuluvaa tuli mulle kyllä pienoisena yllätyksenä, itse odotin enemmän kokeneemmalta osastolta (Kankaanperä, Kuhta). Ja tavallaan tuo duuni kuuluu mun mielestä jopa enemmän Sakelle kuin Jaloselle.
No jos "edarin jätkät" ovat näin puupäitä, niin silloin se on valmentajan asia laittaa nämä puupäät ruotuun!
Mutta näissä isoissa klikeissä on yleensä se hyvä puoli että yhden/kahden pahimman mätäpaiseen poisto saa aikaiseksi positiivisen kierteen: muut palaavat ruotuun pikku hiljaa automaattisesti.
Kannattaa siis miettiä, miksi tämän kauden kuusi (oikeasti)parasta joukkuetta ovat juuri JYP, Blues, KalPa, Kärpät, HPK ja Pelicans.
Ihan ehdottomasti suurin syy on se, että niillä on huomattavasti parempi koutsi kuin Jalonen. Jokainen noiden jengien valmentajista osaa peluuttaa materiaaliaan oikein ja ottaa siitä irti sen, mitä otettavissa on toisin kuin meillä.
Voihan se näinkin olla.Ihan ehdottomasti suurin syy on se, että niillä on huomattavasti parempi koutsi kuin Jalonen. Jokainen noiden jengien valmentajista osaa peluuttaa materiaaliaan oikein ja ottaa siitä irti sen, mitä otettavissa on toisin kuin meillä.
Ihan ehdottomasti suurin syy on se, että niillä on huomattavasti parempi koutsi kuin Jalonen. Jokainen noiden jengien valmentajista osaa peluuttaa materiaaliaan oikein ja ottaa siitä irti sen, mitä otettavissa on toisin kuin meillä.
Kyllä itse kohdistaisin syyttävän sormeni joukkueenrakennuksen puoleen.
Ihan ehdottomasti suurin syy on se, että niillä on huomattavasti parempi koutsi kuin Jalonen.
Vai olisiko sillä organisaatiolla kenties sittenkin jotain merkitystä näiden valmentajien hyvyydessä.
Ja vitut näihin kaikkiin. IFK:lla on vaan paskimmat fanit. Emme kanna tarpeeksi rahaa organisaatiolle, emme kannusta tarpeeksi, emme ole tarpeeksi lojaaleja, emmekä ymmärrä lätkästä hevon vittua. Emmekä kyllä mistään muustakaan. Olemme turhia.- millään noista jengeistä ei ole dinoja painolastina
- kaikki em. organisaatiot ovat urheiluseuroja, huippu-sellaisia
- HIFK ei ole ensisijaisesti urheiluseura, ei edes ensisijaisesti osakeyhtiö
- Millään noista seuroista ei ole menneisyyden "brändiä" hidastamassa menoa
Näitä seuroja yhdistää lisäksi se, että nousu huipulle ei tapahtunut yhden, eikä kahden kauden aikana, vaan on pitkäjänteisen ja määrätietoisen työn tulos. Sitä edelsi monta kautta sekoilua ja holtitonta rahankäyttöä (Blues), divarikausia (Kalpa, Kärpät) sekä "ynnämuut" sijoituksia liigassa (Blues, Kalpa, Jyp) etc.Välieriin pääsivät justiinsa ne joukkueet, joissa organisaation toiminnassa ei ole isompaa moittimista.
Mites oli, kun Remmari, Vesce ja Guolla hankittiin? Mun hämärä mielikuva on, että hemmot olivat kesän aikana tehtyjä kauppoja? Jalosesta samaa mieltä, loppusyksy kertoo missä mennään.Yksittäisiä helmiä toki markkinoilta kauden aikana saattaa löytyä, mallia Söde ja Bume, mutta muuten uudet signaukset ovat aika pitkälti täytemiehiä.
Vai olisiko sillä organisaatiolla kenties sittenkin jotain merkitystä näiden valmentajien hyvyydessä.
Ja vitut näihin kaikkiin. IFK:lla on vaan paskimmat fanit. Emme kanna tarpeeksi rahaa organisaatiolle, emme kannusta tarpeeksi, emme ole tarpeeksi lojaaleja, emmekä ymmärrä lätkästä hevon vittua. Emmekä kyllä mistään muustakaan. Olemme turhia.