Mites toi nyt menee? Mihin Raitasen pitäis juosta? Vissiin aika lujaa
Vaikuttaa siltä, että tarkkailuasetelmiin ei kannata jäädä
Niin tykkää Suomen mediatkin ja nälkäiset toimittajat, kun pääsee hehkuttamaan ja klikkihuoraamaan Ståhlin suomalaisilla sukujuurilla, kun ei meidän omilta kavereilta hirveästi ole lupaa odottaa, niin hehkutetaan sitten ruotsalaisten suorituksia.Ståhl hädin tuskin herännyt, mutta silti 66,12 ja ekalla finaaliin. Turun mummokin tykkää.
No onpas nyt negatiivinen asenne.Niin tykkää Suomen mediatkin ja nälkäiset toimittajat, kun pääsee hehkuttamaan ja klikkihuoraamaan Ståhlin suomalaisilla sukujuurilla, kun ei meidän omilta kavereilta hirveästi ole lupaa odottaa, niin hehkutetaan sitten ruotsalaisten suorituksia.
Kylmät väreet. Raitasen askeleessa on suurjuoksijan tenhoa. Vähä ku Väätäinen savannilla.
Muutamaa urheilijaa ja pistesijaa lukuunottamaatta, niin ei täältä Tokiosta nyt ihan hirveästi ole odotettavissa. Raitanen toki yksi näistä potentiaalisista kavereista ja toivotaan toki parasta muillekin, ei siinä. Tämä negatiivisuus kohdistettu lähinnä Suomen mediaan ja jollain älyttömällä tarpeella mehustella tuolla Ståhlin turkulaisella mummolla, ihan joka ikisessä paikassa, missä on vain mahdollista. Ikään kuin Suomi olisi aina voittanut jotain, kun Ståhl voittaa ja Ruotsi menestyy. Mutta ehkä se olen vain minä, ketä tuo on hieman ärsyttänyt ja olen ollut aistivinani Ståhlin meriiteillä mehustelua joidenkin toimittajien osalta, kun on suomalaisia sukujuuria, vaikka Ruotsia edustaa.No onpas nyt negatiivinen asenne.