Tokion olympialaiset 2020 – liveseuranta

  • 463 982
  • 10 174

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Nyt on Arffmanilla tilaa lehtereillä jahdata selityksiä katsomossa
Kyllä tämä nyt jos koskaan huutaisi Spordea. Estradilla olisi tilaa, kun Sporde juoksisi mestareita kiinni ja alkaisi koputella karvamikillä korvanjuureen. Ei juoksisi kenialaiset, etiopialaiset, eikä ketkään muutkaan pakoon, kun Sporde kiihdyttäisi kannoilla.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Nyt on lönköttelyn makua. Pitää olla kolmen parhaan joukossa. Topi - Tokiossa!
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Vittu täydellistä, jes! RD halusi sankareita, siinä teille sellainen!
 

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Muutamaa urheilijaa ja pistesijaa lukuunottamaatta, niin ei täältä Tokiosta nyt ihan hirveästi ole odotettavissa. Raitanen toki yksi näistä potentiaalisista kavereista ja toivotaan toki parasta muillekin, ei siinä. Tämä negatiivisuus kohdistettu lähinnä Suomen mediaan ja jollain älyttömällä tarpeella mehustella tuolla Ståhlin turkulaisella mummolla, ihan joka ikisessä paikassa, missä on vain mahdollista. Ikään kuin Suomi olisi aina voittanut jotain, kun Ståhl voittaa ja Ruotsi menestyy. Mutta ehkä se olen vain minä, ketä tuo on hieman ärsyttänyt ja olen ollut aistivinani Ståhlin meriiteillä mehustelua joidenkin toimittajien osalta, kun on suomalaisia sukujuuria, vaikka Ruotsia edustaa.

Mutta parasta mahdollista totta kai toivotaan meidän omille suomalaisille urheilijoille. Saa yllättää!
Ei mulla suomalaisista ole mitään muuta sanottavaa mutta oli kyllä mielestäni aika alentavaa kommentointia Ståhlista joka kuitenkin on absoluuttinen tähti ja persoona. En puhuisi mistään suomalaisilla sukujuurilla huoraamisesta vaan väitän että kyllä Ståhl olisi esillä vaikka Suomessa olisi kovakin taso yleisurheilussa. Toki kielitaito tekee osansa tässä mutta ihanko oikeasti pitäisi palata siihen nurkkakuntaiseen kyräilyyn missä kaikki ulkomaalainen on kauhistus?
 

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Meinasin jo juoksun aikana kirota että Topi on liian kiltti ja taktisesti pelaa huonosti kun jää pussiin liian kauas mutta kyllä se tiesi mitä tekee.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Topin patsashanke eteni varmasti juuri äsken jonnekin Kaivopuistoon
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tämä negatiivisuus kohdistettu lähinnä Suomen mediaan ja jollain älyttömällä tarpeella mehustella tuolla Ståhlin turkulaisella mummolla, ihan joka ikisessä paikassa, missä on vain mahdollista. Ikään kuin Suomi olisi aina voittanut jotain, kun Ståhl voittaa ja Ruotsi menestyy. Mutta ehkä se olen vain minä, ketä tuo on hieman ärsyttänyt ja olen ollut aistivinani Ståhlin meriiteillä mehustelua joidenkin toimittajien osalta, kun on suomalaisia sukujuuria, vaikka Ruotsia edustaa.

No sillä on suomalaiset sukujuuret siinä missä Duplantiksella ruotsalaiset. Kyllä sitä nyt vähän saa hehkuttaa, varsinkin kun mukavan oloinen mies ja puhuu haastatteluissa Suomea.

Jos ei ole omia kärkikahinoissa niin sitten omitaan vieraita. Jo Helsingin olympialaisissa 1952 suomalaisyleisö kuulemma adoptoi Zatopekin suosikikseen, vaikkei ollut edes sukujuuria.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös