Tokion olympialaiset 2020 – liveseuranta

  • 464 187
  • 10 174

mike owen

Jäsen
Suosikkijoukkue
tepsi, hjk ja kiisto
Mitä ihmeen minipyöräilyä juuri näkyi Ylen koosteessa? Onkohan näissä kisoissa vähän liikaa lajeja? Olenko minä vain tyhmä kun en kaikkia lajeja tunne ja tiedä?
Useimmat lajit ovat täyttä hepreaa minulle. Kaikkea ei tarvitse tuntea eikä ymmärtää. Nämä kisat ovat ikääkuin urheiluaiheiset messut. Saa valita omat suosikit oman maun kukaan.
 

Subbanisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs
Useimmat lajit ovat täyttä hepreaa minulle. Kaikkea ei tarvitse tuntea eikä ymmärtää. Nämä kisat ovat ikääkuin urheiluaiheiset messut. Saa valita omat suosikit oman maun kukaan.
Juuri näin. Itselläni on periaate, että annan kaikille lajeille yhden olympialaisten mahdollisuuden ja sen jälkeen päätän että katonko lajia jatkossa vai en. Näin olympialaiset koostuu uusista lajeista sekä vanhoista suosikeista. Näitä ovat itselläni ainoastaan: Ammunta, jousiammunta, judo, koripallo, lentopallo, melonta, miekkailu, nykyaikainen viisiottelu, paini, pyöräily, pöytätennis, rugby, soutu, sulkapallo, taekwondo, tennis, triathlon, uinti ja yleisurheilu. Näiden lisäksi toki pitää katsoa suomalaisten suoritukset muistakin lajeista.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Arvon tietäjät, onkos huomenna esim. yleisurheilun puolella ketään suomalaista kenen takia olisi wörtti herätä aamuyöstä? Olen siinä käsityksessä että ei välttämättä? Korjatkaa jos olen väärässä.
 

Subbanisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs
Arvon tietäjät, onkos huomenna esim. yleisurheilun puolella ketään suomalaista kenen takia olisi wörtti herätä aamuyöstä? Olen siinä käsityksessä että ei välttämättä? Korjatkaa jos olen väärässä.
En tiedä mitä itse pidät wörttinä, mutta Topi Raitanen, jolla on mahdollisuudet finaalin juoksee klo 4.04. Myös Sara Kuivisto juoksee yöllä.
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Arvon tietäjät, onkos huomenna esim. yleisurheilun puolella ketään suomalaista kenen takia olisi wörtti herätä aamuyöstä? Olen siinä käsityksessä että ei välttämättä? Korjatkaa jos olen väärässä.

Määrittele wörtti tässä asiayhteydessä?

Topi Raitanen 3000 metrin esteet klo 4.04 ja Sara Kuivisto 800 metriä klo 5.05.

Edit: hidas, hidas...
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
En tiedä mitä itse pidät wörttinä, mutta Topi Raitanen, jolla on mahdollisuudet finaalin juoksee klo 4.04. Myös Sara Kuivisto juoksee yöllä.
Määrittele wörtti tässä asiayhteydessä?

Topi Raitanen 3000 metrin esteet klo 4.04 ja Sara Kuivisto 800 metriä klo 5.05.

Edit: hidas, hidas...
Wörtti-perusteena on käytännössä onko jollain suomalaisilla mitalimahdollisuuksia. Uskoakseni noista lajeista ei ole odotettavissa mitaleja. Jos ensi yö näyttää toisin, niin vilkuillaan sitten mahdolliset välierät. Kiitos kuitenkin teille.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Golfissa näkyy ajankuvana tämä rahan valta urheilussa. Paljon näkyy helteestä huolimatta ilman lippistä pelaavia pelaajia, kun oma sponsorisopimus on eri vaatemerkillä kuin oman maan edustusasusopimus. Luulisi, että kaikki asiat tehdään urheilu edellä ja pienetkin asiat tehdään huolellisesti? Jos häikäisee niin lippis päässä pelattaisiin, mutta Rory ei esim. lippistä päähän laita...
Tähän tuli nyt ihan Roryltäkin vastaus, kun ihmiset kyselleet :D

Rorylläkin hauskasti mieli muuttunut Olympialaisista. Aluksi ei ollut innoissaan ja meni kisoihin koska niin vähän niinkuin kuuluu tehdä. Ensimmäisen kierroksen jälkeen on kommentit muuttuneet:

Speaking this morning about competing in Tokyo, Rory said: “When you’re a competitor … [at the Olympics], you feel a part of something that’s bigger than yourself and something that’s bigger than your sport. If I’ve learned anything this week, it’s that you feel like you’re part of something bigger which is a cool feeling.”
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
En mitään virusilinkkejä uskailla avata, joten voisiko joku sanoa, miksi Rory pelaa pää paljaana? Itse veikkaan kuumuutta.
Ei ole kyllä mikään viruslinkki.

“I have such a small head,” he told reporters Thursday in Japan. “My head is so small that I have to get Nike to make me custom hats, so whenever I’m in a team events and the hats aren’t custom, they’re all too big.”
 

marse

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Taas mennään!

Kalle Samooja kakkosväylällä birdie, eilen samalla reiällä tuli bogi. Nousu on alkanut viimeiseltä sijalta kohti varmaa kultamitalia.

edit: heti leppoisasti kolme birdietä putkeen Kallelle, sieltä on tultu kiukulla tänään kehiin.
 
Viimeksi muokattu:

Flagger

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Columbus Blue Jackets
Näissä satasen keräilyerissä on kyllä usein sellaista tekniikkaa ja taktiikkaa että keskiverto foorumistillakin olisi mahdollisuus pärjätä
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Näissä satasen keräilyerissä on kyllä usein sellaista tekniikkaa ja taktiikkaa että keskiverto foorumistillakin olisi mahdollisuus pärjätä

Puhumattakaan Lahden mm-kisojen venezuelalaishiihtäjästä!
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Iranin Farsani oli sympaattisen iloinen voitettuaan alkueränsä hyvällä ajalla 11.75, ja olihan tuo muutenkin ilo silmälle peittävästä huivista huolimatta. Tosin ei kai tällaista saisi sanoa, imaamit lukitsee sen johonkin luolaan ettei miehet pääse toiste näkemään.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hoyleye Ba paransi henkilökohtaista ennätystään lukemiin 15.26. Muistaakseni olen joskus juossut satasen nopeammin, mutta en päässyt kuitenkaan olympialaisiin.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Takavuosina näissä vähän sanotaanko kevyemmän harrastuneisuuden satasen alkuerissä juoksijoilla oli haasteita tehdä yhtään mitään lähtölaukauksen jälkeen, joten kehitytty on!
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Ei ole Oskari Frozen eli jäätynyt Oskari Myllymäen Maurin mukaan mukana
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös