Magnum kirjoitti:Lukko on edelleen ylivoimaisesti pienin seura asukasluvulla mitattuna. Ja on jälleen ensi kaudella "häiriköimässä" liigassa.
Sen verran taas harmittaa jo päättynyt kausi,että oli tähänkin taas tartuttava.Lukko on edelleen pienin liigaseura kaupungin asukasluvulla mitattuna mutta ei kai näitä asioita kaupungin asukasluvulla mitata.Pelaajabudjetti taas on ihan jotain muuta kuin liigapaikkakuntien pienimmistä päästä.
Jotenkin itse olen jämähtänyt ajatuksissani noihin budjettiasioihin.Ei varmaan tämäkään kausi harmittaisi näin paljoa jos budjetti olisi lähellä muita vastaavan kokoisten joukkueiden budjetteja.Tietenkään ei tilannetta kannata verrata myöskään ylöspäin eli Helsinkiin+Espooseen (ei raha aina ratkaise) ja Ouluun (mutta joskus raha auttaa kun sitä on paljon).Toivottavasti lukko ei enää ensi kaudella "hukkaa" rahaa kuin se kasvaisi puussa ja ilmoittaa tästä asiasta myös Toivolalle ettei tule yllätyksenä.
Itse kyllä pidän Toivolaa ihan hyvänä valmentajana enkä halua häntä vaihdettavan kehenkään ensi kaudeksi.Tämä kausi nyt meni melko vi...iksi heti alkuunsa,syystä tai toisesta.
Toivon,että ensi kauden joukkueen kokoaa joku muu kuin kaksikko Toivola/vanhatalo,ei ainakaan pelkästään tämä kaksikko.