Siinä oli lause: "jos pikkutyttö murhaa tämän raiskaajan perheen ennen raiskausta, niin saa syyttää itseään".
Eli puolustat pikkutyttöjen raiskauksia tietynlaisissa tilanteissa.
Siinä oli lause: "jos pikkutyttö murhaa tämän raiskaajan perheen ennen raiskausta, niin saa syyttää itseään".
Suomi menetti tuon oikeutensa ylittäessään jatkosodassa vanhat rajansa. Toki jos Suomi olisi voittanut sodan, niin se olisi voinut vaatia mitä tahansa korvauksia, mutta kun ei voittanut. Häviäjät eivät ole korvauksia juurikaan saaneet.
Eli valloitussotaa käynyt kommunistivaltio oli oikeutettu korvauksiin, koska oli ajautunut sotaan natsiliittolaistensa kanssa ja päätynyt sitä kautta sodan voittaneiden länsimaiden kanssa samaan rintamaan.
Eli puolustat pikkutyttöjen raiskauksia tietynlaisissa tilanteissa.
Milloin puolalaiset ovat saksalaisista käyneet?
Täh? Missä olen sanonut, että NL:n tai Venäjän tulisi saada korvauksia?
En. En sano, että raiskaus olisi tuossakaan oikeutettu. Sanon, että uhri on osasyyllinen tapahtuneeseen.
En. En sano, että raiskaus olisi tuossakaan oikeutettu. Sanon, että uhri on osasyyllinen tapahtuneeseen.
Uhri????? Puhu nyt vain asioista oikeilla nimillä. Raiskatut saksalaiset pikkutytöt olivat siis sinun mielestäsi osasyyllisiä siihen, että puna-armeijan sotilaat tunkivat heihin kyrpänsä.
Eivät olleet. Tuossa ei ole edes siitä kyse.
Voisitko tarkentaa kun en vieläkään ymmärrä miten 13-vuotias saksalaistyttö on edes vähää syyllinen siihen, että hänet raiskataan. Pukeutuiko hän kenties liian lyhyeen hameeseen?
Sano nyt sitten ihmeessä, keitä ne osasyylliset raiskatut olivat ja mistä tässä sinun mielestäsi ylipäänsä sitten on kyse?
TomiP on kyllä lunastanut TOJ:n jättämän aukon, erkukin vaikuttaa lähinnä republikaanilta tähän sankariin verrattuna. Kyllä Johan Bäckmanilla olisi varmasti käyttöä näin osaavalle ja koulutetulle toverille SAFKA:n riveissä.
Osasyyllinen raiskaukseensa olisi tämän tulevan raiskaajansa perheen murhannut tyttö.
No, sellaisia noiden raiskattujen pikkutyttöjen joukosta tuskin löytyi, eli helvetillinen lauma kommarisotarikollisia siis jäi saattamatta tuomiolle. Melko hassua, että tämänkin päivän vassarit toitottavat natsien hirmuteoista, mutta ah niin rakkaan Sosialististen Neuvostotasavaltioiden Liiton vähintään yhtä suuresta syntisäkistä pidetää turvat visusti kiinni.
Täh? Olen siis SAFKA:lainen, jos olen eri mieltä palstan kiihkoisänmaallisten kanssa? Edelleenkin Venäjä on mielestä nyt ja on ollut aina paska maa. Norja ja Ruotsi ovat olleet lähimpänä ihannemaatani.
Minä en ole koskaan peitellyt NL:n rikoksia. Ne ovat lukemattomat. Tuo saksalaisnaisten raiskaamiset ovat niistä pienimmästä päästä.
Pidät niitä vain oikeutetumpana kuin muiden suorittamia rikoksia?
Todella häiritsevää että raiskaukset ovat jonkun arvomaailmassa rikoksista sieltä "pienimmästä päästä" - tuo on sairasta.
Täh? Olen siis SAFKA:lainen, jos olen eri mieltä palstan kiihkoisänmaallisten kanssa?
Ruotsi? Maa joka perusti rotuhygienian laitoksensa ennen Natsi-Saksaa, sulautti sen vaivihkaa toiseen yksikköön 50-luvun lopussa ja lakkautti eugniikkaohjelamansakin vasta 1975?? Siinä sitä vasta ihannemaa.
Pikkuisen perspektiiviä asioihin. Se, että sinä olet Otto Wille Kuusista ihaileva kommari ei tarkoita muiden palstalaisten olevan kiihkoilijoita minkään asian suhteen.
Ei se Ruotsi vaan sen jälkeen muotoutunut Ruotsi.
Mutta Saksa on edelleen se sama Saksa, jolta voi vaatia sotakorvauksia, Ruotsi on ok, koska aiemmin vain, myös ruotsalaisen vasemmiston mielestä, kansankoti oli tarkoitettu vain puhtaan arjalaisille ruotsalaisille. Nyt maa on loistava, kun ovat ovat auki kaikille halukkaile - myös sinulle lyhtkalloisellle suomalaiselle.