Mä olen vähän kahden vaiheilla, pitäisikö tohon jengiin hankkia enää yhtään ketään. Auvitun aukko on ilmeinen, mutta siellä on muilla olemassa piilevää potentiaalia parempaankin. Esim. pakistossa moni pelaa nyt ihan riittävän hyvällä tasolla, mutta juuri nyt kukaan ei ole liekeissä. Pleijareissa lyödään luukut kiinni ja painitaan enemmän ja mun silmiini HIFK:lla on riittävän hyvä pakisto siihen. Kaikkein tärkeintä tulee olemaan maalivahtipeli ja heti perään se, että paikoista laitetaan sisään, eikä ohi tai päin veskaria. On ihan varmaa, että mitään 79:ää laukausta kohti maalia ei pleijareissa tulla näkemään ehkä jotain yksittäistä poikkeusta lukuunottamatta.
En sano ehdottomasti ei uusille hankinnoille, mutta nykyjengi on nyt hyvin hitsautunut yhteen ja se vaikuttaa varsin tyytyväiseltä rooleihinsakin. Aina on olemassa riski, että joukkueen harmoniaan tulee särö, kun hankitaan uusia pelaajia. Joskus se riski kannattaa ottaa, mutta just nyt HIFK:ssa on niin hyvä meininki, että miettisin hyvin tarkkaan, kenet jengiin kannattaa hankkia. Mutta uskon Salmelaisenkin tämän tiedostavan ja siksi päätös, minkä ikinä tekeekään, on varmasti tarkkaan harkittu.