Mä olen lähtenyt aina siitä ajatuksesta että en ignooraa ketään, mutta en voi kiistää sinun olevan oikeassa.Ei ole vaikea arvata kenestä tässä kirjoitetaan. Sellaisen vinkki vitosen annan, että kyseisen nimimerkin ignooraamalla IFK-osiosta tulee varsin hyvä kokonaisuus. Kannattaa kokeilla. Erimielyyksiä täällä on ja niistä keskustellaan tarvittaessa isoinkin kirjaimin, mutta kuitenkin asiallisesti. Seuraa ja sen edustajia kohtaan kritiikki voi puolestaan joskus olla turhankin kärkevää.
Kaikki kuitenkin loppuviimeksi haluamme samaa asiaa, IFK:n parasta ja urheilullista menestystä. Näkemykset tämän päämäärän saavuttamisesta vain tällä hetkellä eroavat kannattajien kesken melkolailla.
Oli kommentointi kärkevää tai ei, niin se on keskustelua kuitnekin, ja sen edistäminen muutoin kuin toisia väheksymällä tahi loukkaamalla, olisi ihan suotavaa. Jokaiselle sallittakoon ajatuksensa toiminnasta, ja juuri siitä perspektiivisät ja kokemusmaailmasta jota sitä katselee. Mutta keskustelu kuitnekin auttaa aina tarkistamaan omai näkemysiään tai puolustamaan niitä, jos siihen kokee tarvetta.
Olen enmmän kuin mielelläni väärässä Piken kyvyistä olla liigan huippukoutsi, mutta siitäkin huolimatta ei IFK:n "projekti pike" ole sellaisella raiteella kuin pitäisi vs. Kärpät ja Tappara, sillä en näen juuri nyt mitenkään -siis nähdyn valossa- että seurasta olisi kasvamassa seurraja pikelle, joten kun ja jos pike lähtee, niin alkaa taas projekti, joten siinä valossa en näe perusteluja piken jatkamiselle, ellei pelissä tapahdu ihan hitonmoista kehitystä.
Lisäksi sen seuravaan "projekti x:n" täytyy oll anyt sellainen, jossa on selkeä visio siitä mitä IFK:n halutaan olevaan pelillisesti, ja sittne pitää olla valmentaja joka sen toteuttaa, sekä ryhmä josta tulee luontainen jatkumo, eikä taas uusi projekti kolmen vuoden päästä.