En minä mitään viitsi. En minä Ilveksen voittoa juhli, enkä tiedä miksi sinä minun haluaisit juhlivan.Koska Tappara häviää, älä nyt viitsi.
En minä mitään viitsi. En minä Ilveksen voittoa juhli, enkä tiedä miksi sinä minun haluaisit juhlivan.Koska Tappara häviää, älä nyt viitsi.
Minkälaisia tuomioita noin yleensä telomisyrtiyksistä annetaan? Harvemmin siitä tulee jäähyä, jos pelaaja yritti taklata päähän, mutta ei osunut. Toki Tampereella tuomitaan maalejakin maalintekoyrityksistä, joten kai tuostakin olisi voinut jotain antaa.
Sano nyt vain mikä se sätkäisy oli, jos ei yrittänyt potkaista?Vissiin maalivahdin täytyisi odottaa ettei Tapparan pelaajia olisi hyökkäysalueella ollenkaan, ennen kuin uskaltaa nousta ylös.
Ja jälkimmäistä ei olisi syntynyt, jos tuomarit olisivat olleet ajantasalla, eli Tapparahan tuosta ainoastaan hyötyi.Tais mennä virheet tasan, Savinaisen kamppi ja Ilveksen kiekko katsomoon. Molemmat jäi viheltämättä.
Tais mennä virheet tasan, Savinaisen kamppi ja Ilveksen kiekko katsomoon. Molemmat jäi viheltämättä.
Jatkaisikin ja tekisi maalin n. joka toisessa pelissä.Savinainen jatkaa runkosarjassa havaittua hyvää linjaa.
Savinainen jatkaa runkosarjassa havaittua hyvää linjaa.
Ainakin Savinaisen rike selkee. Kiekko katsomoon -tilanteesta videon perusteella mahdoton sanoa menikö suoraan. Ja tilannetta ei olisi edes tullut jos se Savinaisen jäähy olisi vihelletty.Tais mennä virheet tasan, Savinaisen kamppi ja Ilveksen kiekko katsomoon. Molemmat jäi viheltämättä.
Kiekko ei ollut Tapparalla hallussa
Jatkaisikin ja tekisi maalin n. joka toisessa pelissä.