Minä mitään Ilveksen voittoja juhli, enkä ole koskaan juhlinutkaan. Ja miksi juhlisin?Pääsevät @Ralph ja muut juhlimaan.
Tps fanien itkeminen. Jos joku ois polkassu luvatta kaikkien turkulaidten tyttöystäviö, niin sekin olisi tuomarien vika. Ihme itkemistä. Kunnon anal. .yysiä. Spedet. Tuun kattoo teitä, ja huutonauraa teille, lauantaina.
Mitäs itkemistä tuossa faktassa on? Olen tässä sarjassa Tapparan puolelle, mutta kyllähän melko suoraan Ipalta rankkari vietiin. Toki hieno hasekmainen mailan irtoaminen tuossa oli, joten ei ihme, jos tuomari ei havainnut.
Minä mitään Ilveksen voittoja juhli, enkä ole koskaan juhlinutkaan. Ja miksi juhlisin?
Joo, kunhan Ilvekseltä hyväksytään paitsio-, haamu- ja pelikatkomaali. Tuon rankkarin menetyksen voin siinä tapauksessa painaa villaisella.Koska Tappara häviää, älä nyt viitsi.
Ja nyt tapparalaiset ja ilvesläiset: seuraava tuomarikommentti sitten siellä syksyn harkkapelissä. Ok?
Jokos tänne linkattiin tuo Lehtosen potkuyritys Kuuselaan? Siitä akillesjänne poikki.
Väität, ettei siinä lopussa ollut potkuyritystä? Lehtonen sai jonkun krampin?Nyt oli.. nyt oli ehkä paras löytö ikinä missään.
Tuossa Jasun jäähyssä ei mitään epäselvää. Maila jalkoihin ja mies nurin.
Minkälaisia tuomioita noin yleensä telomisyrtiyksistä annetaan? Harvemmin siitä tulee jäähyä, jos pelaaja yritti taklata päähän, mutta ei osunut. Toki Tampereella tuomitaan maalejakin maalintekoyrityksistä, joten kai tuostakin olisi voinut jotain antaa.Jokos tänne linkattiin tuo Lehtosen potkuyritys Kuuselaan?
Jep, Tappara pelaa pelkkää taitokiekkoa. Ei estämisen estämistä missään
Onneksi ei osunut.Oli sitten Kuuselan kausi siinä ja seuraavakin siinä. Harmi.
Minkälaisia tuomioita noin yleensä telomisyrtiyksistä annetaan? Harvemmin siitä tulee jäähyä, jos pelaaja yritti taklata päähän, mutta ei osunut. Toki Tampereella tuomitaan maalejakin maalintekoyrityksistä, joten kai tuostakin olisi voinut jotain antaa.
Katsopa sääntökirjasta vaikka puskun ja potkun yritykset.Minkälaisia tuomioita noin yleensä telomisyrtiyksistä annetaan? Harvemmin siitä tulee jäähyä, jos pelaaja yritti taklata päähän, mutta ei osunut. Toki Tampereella tuomitaan maalejakin maalintekoyrityksistä, joten kai tuostakin olisi voinut jotain antaa.