JuVii kirjoitti:Miten vittu voi ratketa peli tuollaiseen tuomarivirheisiin pleijareiden jatkoajalla. Ei jumalauta, haista Rantala vittu. Ja niille paikallisille "faneille", tervetuloa lauantaina Espooseen.
Väsyneet kädet kirjoitti:Ja tämän pelin jälkeen voitaneen lopettaa spekuloinnit maalivahtipelistä: Nikkilältä todella hyvä peli, Brücklerilta muuten myös, mutta imaisi sitten viimeisen - ja se riittää.
Torsti kirjoitti:Filmauksista ei varmaan tarvitse sitten enää puhua vai mitä arvon espoolaiset?
HYvätasoinen peli?!?!?! Tossahan meinas vaan nukahtaa pelin "tiimellyksissä". Ihmeellistä läpsyttelyä vaan.Torsti kirjoitti:Yllättävän avoin ja hyvätasoinen peli. Varmasti Espoossa vituttaa tuo jatkoaika maali sen yliriman ja tuon "taklaus"-tilanteen jälkeen.
Torsti kirjoitti:Livenä nähtynä Mäntylällä ei ollut vauhtia yhtään, mutta tuli selän puolelta tuuppaisten hieman. Blues-pelaaja ei ilmeisesti osannut yhtään odottaa mitään kontaktia, niin oudosti kaatui molempien jalkojen jäädessä paikalleen. Pää osui horjahduksen vuoksi laitaan ja kypärä oli ilmeisesti hieman huonosti kiinnitetty pähän ja lähti osuman voimasta (joka ei mielestäni ollut kova) irti.
Tuomarivirhe oli päästää Bluesin sukellusseurue jäälle. Aivan käsittämätöntä hyppimistä, itkemistä ja valitusta jatkuvasti. Heikkilälle voisi jakaa paketin nessuja ja silmälasit. Olette jääkiekon syöpä.JuVii kirjoitti:Miten vittu voi ratketa peli tuollaiseen tuomarivirheisiin pleijareiden jatkoajalla. Ei jumalauta, haista Rantala vittu.
Eeyore kirjoitti:Tuomarivirhe oli päästää Bluesin sukellusseurue jäälle. Aivan käsittämätöntä hyppimistä, itkemistä ja valitusta jatkuvasti. Heikkilälle voisi jakaa paketin nessuja ja silmälasit. Olette jääkiekon syöpä.
Itse olen lopputulokseen tyytyväinen, mutta pettynyt itse peliin. Karyalla taitaa ranteet olla yhä kasassa eikä Brücklerkään näytä levyltä. Tapparan pitää parantaa mailankäyttöä huomattavasti, ettei Bluesin tarvitse enää näytellä (kuten esim. filmata huitomisjäähy Konnalle).
Seuraavaksi Espooseen kannustamaan Tapparaa telomaan mahdollisimman monta vastustajan kääpiötä, hitsauspottapäätä sekä seulaa. Jaah... ja voisihan senkin ottelun voittaa, mieluiten vittumaisesti jatkoajalla...
SSee kirjoitti:Hieman paska fiilis jäi tuosta voittomaalia edeltäneestä tilanteesta, mutta ei voi mitään, joskus viheltää, joskus siellä on Rantala.
Eeyore kirjoitti:Heikkilälle voisi jakaa paketin nessuja ja silmälasit.
Cannibal kirjoitti:Tarkenna ihmeessä.
U2 kirjoitti:Ironista, että jotkut fyysisyydellä pullistelleet espoolaisfanit vinkuvat nyt pelin komeimmasta puhtaasta taklauksesta...
Kröhöm.. Ei nyt ihan noinkaan.U2 kirjoitti:Ironista, että jotkut fyysisyydellä pullistelleet espoolaisfanit vinkuvat nyt pelin komeimmasta puhtaasta taklauksesta...
Viittasin lähinnä ennen peliä esiintyneisiin sukellussyytöksiin. Itse olin paikanpäällä seuraamassa peliä, enkä ole vielä nähnyt Canal+:n haastattelua. Pitänee katsoa tallennukselta. Tosiasia oli, että Blues oli se joukkue, joka filmasi ja useasti.U2 kirjoitti:Heikkilähän otti ainakin Canalin kommenttien mukaan tappion vastaan varsin miehekkäästi - toisin kuin muutama fani tässä ketjussa.
JuVii kirjoitti:Miten vittu voi ratketa peli tuollaiseen tuomarivirheeseen pleijareiden jatkoajalla. Ei jumalauta, haista Rantala vittu. Ja niille paikallisille "faneille", tervetuloa lauantaina Espooseen.
Daespoo kirjoitti:Positiivista oli se että 1. erän jälkeen Blues oli selkeästi parempi joukkue vaikka pakisto oli aivan kassalla koko matsin.
Nyt Rantala vittuun pleijareista.