To 12.4.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 69 734
  • 870

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Voisko Sailio jo lopettaa sen filmaamisen ja tulla takaisin peliin? Parempi tuo meidän nelonen on Sailion kanssa kuin ilman..
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Varakas tyhmästi käänsi selkänsä juuri ennen lopullista kontaktia ja sitten lähti lentoon.

Kun olet pari metriä laidasta irti, niin on ihan normaalia olla osin selin (ei Atu) vastustajaan, kylki edellä on vaikea hakea kiekko, laitaa ennen käännetään olkapää esiin, mutta tuossa oltiin vielä aika kaukana laidasta.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Hohhoijaa, voiskohan perustaa tämän ketjun rinnalle esim. Otteluketujuseuranta xx.xx.xx itke täällä tuomareista, vittuile toisille ja provoa.

Täyttä paskaa ja offtopiccia täynnä koko ketju. Sielä on hei vitun jännä matsi menossa!
 
Tämä se minun pointtini vähän niinkuin olikin.

Alleviivasin sitä vielä, jotta vähän tyhmemmätkin - joita on täällä tänäänkin paljon - tajuavat.

Täällähän eivät koskaan kirjoittele yksilöt, vaan yhden joukkueen kannattajat muodostavat aina yhden massan, joka on aina keskenään samaa mieltä ja jotka ovat joko ihan tyhmiä tai yllättävän kivoja.

Itse tykkään nykyään TPS:n kannattajista (yes homo).
 

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Hohhoijaa, voiskohan perustaa tämän ketjun rinnalle esim. Otteluketujuseuranta xx.xx.xx itke täällä tuomareista, vittuile toisille ja provoa.

Täyttä paskaa ja offtopiccia täynnä koko ketju. Sielä on hei vitun jännä matsi menossa!

Mitäs hauskaa siinä olisi? Eihän otteluseurannassa nyt ole tarkoituskaan mitään syväanalyyseja viljellä sulassa sovussa. Henk. koht. en jaksa vittuilla kenellekään, kun ei ole niin paljon pelissä kiinni, mutta onhan tuo huvittavaa seurattavaa kun aikuiset ihmiset vääntää.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Alleviivasin sitä vielä, jotta vähän tyhmemmätkin - joita on täällä tänäänkin paljon - tajuavat.

Täällähän eivät koskaan kirjoittele yksilöt, vaan yhden joukkueen kannattajat muodostavat aina yhden massan, joka on aina keskenään samaa mieltä ja jotka ovat joko ihan tyhmiä tai yllättävän kivoja.

Itse tykkään nykyään TPS:n kannattajista (yes homo).
Musta tuntuu, että tuo Tappara-TPS -sarjan keskustelu pysyi senkin takia asiallisena, että sarja oli niin hemmetin selkeä. Ei ollut TPS:stä yhtään haastamaan. Jos sitäkin sarjaa vielä pelattaisiin, voisi olla eri ääni kellossa ;) Muuten kyllä samaa mieltä! Tosin itse olen kyllä tietoisesti yrittänyt olla irti tästä "massasta".
 

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Paljon hallissa muuten yleisöä? Liigan sivuilta ei löydy tietoa.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Manuel Ganahl vahistamaan Pelicansin hyökkäystä, Lukkoonhan tuon olisi pitänyt mennä. Go HIFK.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä mistä virheet johtuu mutta lähes joka vaihdossa tulee virhe kun Kärpät paineistaa. Oikeastaan koko pakisto on liemessä omassa päässä.

Varmaan väsymys ei ole ainoa syy, mutta nostin sen siksi, että Heiskasen liike on jatkuvasti hidastunut sarjan myötä, ja eilen jatkoajan jäähy kuvasti sitä hyvin, jalat ei enää käyneet vaikka on normaalisti kentän nopeimpia, ja käsillä sohi itsensä jäähylle. Selinille risuja peluutuksesta tämän osalta, sarjan alussa olisi pitänyt vähän antaa enemmän happea.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kärpät on kyllä kova jengi, ei mahda mitään. Jos sarjan voittavat niin se on ansaittu voitto. Toki, jos IFK tästä jatkoon painaa, on se ihan yhtä ansaittua.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Kova on Kevin...!

Edit: Ja samalla tasoihin kun painoin "lähetä". On se silti edelleen kova!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös