Pavlikovsky
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Miksi Nordiksella lukee keskellä kenttää Haloo Helsinki? Status Quon logo siinä pitäisi olla...
Sori. Onko sulla siilitukka ja sellainen pömppömaha, jossa lukee Kärpät?
Otan osaa. Itse olisin mieluummin Oulussa kuin Malmilla. Malmi, tuo Helsingin Oulu.
Ei minua kiinnosta mitä sinä teet.
Poikkeus vahvistaa säännöt. Hali.
Ei me voida olla kavereita ku kuulemma ollaan ihan tyhmii jonkun teidän fanin mielestä :(Harmi. Luulin että jo kaveerattiin, mutta nyt tuli paha mieli :(
Puhut aivan silkkaa värilasipaskaa.Ei likellekään verrattavissa eiliseen. Pelaajat ovat olka olkaa vasten lähtiessään taklaamaan. Ei Ikosella ollut enää mitään mahdollisuutta enää kontaktia välttää Ikosen muutettua asemaansa.
Tämä se minun pointtini vähän niinkuin olikin.Esiintyy ja niin esiintyy kaikkien joukkueiden leireissä. Ihan kaikkien.
Turhapa tästä on lähteä enempää vääntämään, kun ei tuo pelikiellon arvoinen ollut (kun ei Heiskasenkaan temppua viety eteenpäin). Toivottavasti loppumatsi nähdään rehtiä, mutta kovaa lätkää. Nauti pelistä, häviätte silti tänään ja lauantaina!Vain vanha : )
Ei likellekään verrattavissa eiliseen. Pelaajat ovat olka olkaa vasten lähtiessään taklaamaan. Ei Ikosella ollut enää mitään mahdollisuutta enää kontaktia välttää Ikosen muutettua asemaansa.
Heiskanen löi eilen selvästi poikittaisella selkään.
Salmelainen varmaan vie tilanteen kurinpidon, jos toimistolla ovat eri mieltä.
Lopetan tähän.
Katotaan asiaa illempana tai lauantaina. Parempi voittaa.Turhapa tästä on lähteä enempää vääntämään, kun ei tuo pelikiellon arvoinen ollut (kun ei Heiskasenkaan temppua viety eteenpäin). Toivottavasti loppumatsi nähdään rehtiä, mutta kovaa lätkää. Nauti pelistä, häviätte silti tänään ja lauantaina!
Tai no ehkä minä en vaan ymmärrä hyvän päälle, ei vaan oo itseäni varten tällainen provoilu ja kettuilu.
Vierasjoukkueelle. Sanontahan kuuluu, että kahden maalin johto on pahin mahdollinen johto. Tosin sekunti ennen loppua ei niinkään.Onko 0-10 kymmenen maalin johto?