Jep, ja tätä samaa koomisuutta ei kärppäleirissä esiinny sitten ollenkaan!
Voimme olla jokainen onnellisia, että olet entinen tuomari, ainakin mikäli nimimerkkisi pitää paikkansa. Niin vahvojen värilasiesi läpi jaat näitä "objektiivisia näkemyksiäsi".Eikös se ollut Ikonen ja Varakas siinä tilanteessa joss Varaks meni pää edellä laitaan. Uusintakatselullakaan en näe mitään yhtäläisyyttä Heiskasen eiliseen selästä tallaamiseen. Jannut menee rinnakkain päätyä kohti ja Varakas yrittää hitusen liian innokasta niittiä, joka ei osu kunnolla Ikosen tehdessä vastarakkautta. Ei pitäisi aiheuttaa edes itkua.
Fyysinen maksimi alkaa löytyä joo. Eipä ihme kun veteli tuossa edellisissä kahdessa matsissa yhteensä päälle tunnin, ja Heiskasella vielä aktiivinen pelityyli joka vie bensaa. Ja fyysisesti varmasti vielä töitä edessä kestävyyden suhteen. Joku Laine ei ollut aikanaan finaaleissakaan puhki, mutta eipä joutunut vetämään tuollaista peliä kahteen suuntaan, eikä varsinkaan tuollaisilla minuuteilla. No hyökkääjän ja pakin vertaaminen kieltämättä muutenkin hölmöä. Hyvää oppia Heiskaselle tulevaa uraa ajatellen. Kevät on karua aikaa kestävyyden suhteen.
Kunhan provoilevat, tietävät itsekin olevansa täysin kuutamolla. Eteenpäin.
Onneksi ei sentään ole väsyneet kädet.Juuri näin, ei kannata tarttua, varsinkin tuo kuollut Bond on melko väsynyt kaveri.
Jätkä kyl joka sivul samoil väkinäisil provoil, relaa jo vähän.Hirveä itku, ei ois uskonut.....eiku.
Mutta kun noita samanlaisia tilanteita on jatkuvasti. Liigassa ei noita vihelletä kun harvoin ja se milloin vihelletään on kovin epäselvää. Seuraa vaikka ensi erää niin jatkuvaa roikkumista ja kiinnipitämistä noissa tilanteissa on. Molemminpuolin.Edes JYP ei virvelöinyt noin pahasti. Eronen antoi tuomarille syyn viheltää ja Kärpälle napata maila kainaloon.
Ei täällä kyllä kovin montaa Jokereiden kannattajaa ole näkynyt.
Mistä te oululaiset olette oppineet tällaisen sanan? Juuri äsken joku porooonsekaantuja käytti samaa sanaa. Siis onko sivistys saapumassa pohjoiseen? Tiedättekö te mitä tuo sana tarkoittaa? Tai että se on englantia? Siis se paikka joka on vielä etelämpänä, noin 700 poronkuseman päässä Helsingistä.Priceless.
Huono tasapaino, näitä sattuu. Joskus vihelletään joskus ei. En olisi valttanut jäähystäkään mutta nyt näin. Peli jatkuu.Näitkö nyt tuon Varakkaan tilanteen hidastettuna? Ei ollut mitään rikettä?
Ei tullut rangaistusta kun Varakas oli mies eikä Karvisen tapainen ämmä joka meni itkeen pukusuojaan. Soitt varmaan äidilleen kuinka isot pojat kiusaa. No minuutin päästä oli takaisin kentällä.
Otan osaa. Itse olisin mieluummin Oulussa kuin Malmilla. Malmi, tuo Helsingin Oulu.En mä taida jaksaa tästä Malmilta lähteä mihinkään. Kiitti kuitenkin huolenpidosta!
Poikkeus vahvistaa säännöt. Hali.Noh noh... ;)
En minä ole oululainen.Mistä te oululaiset olette oppineet tällaisen sanan? Juuri äsken joku porooonsekaantuja käytti samaa sanaa. Siis onko sivistys saapumassa pohjoiseen? Tiedättekö te mitä tuo sana tarkoittaa? Tai että se on englantia? Siis se paikka joka on vielä etelämpänä, noin 700 poronkuseman päässä Helsingistä.
No yllättikö sinut? :)Jätkä kyl joka sivul samoil väkinäisil provoil, relaa jo vähän.
Kyllä täällä
Huono tasapaino, näitä sattuu. Joskus vihelletään joskus ei. En olisi valttanut jäähystäkään mutta nyt näin. Peli jatkuu.
en minä ole Oulussa
eikä minua tarvitse teititellä
Sori. Onko sulla siilitukka ja sellainen pömppömaha, jossa lukee Kärpät?En mä taida jaksaa tästä Malmilta lähteä mihinkään. Kiitti kuitenkin huolenpidosta!
Ei minua kiinnosta mitä sinä teet.Kiitos tästä! Huh, saako krakaakin laittaa jo löysemmälle?
Hirveä itku, ei ois uskonut.....eiku.
Vain vanha : )Voimme olla jokainen onnellisia, että olet entinen tuomari, ainakin mikäli nimimerkkisi pitää paikkansa. Niin vahvojen värilasiesi läpi jaat näitä "objektiivisia näkemyksiäsi".