Tämä trolli veti samaa asiallista kommentointilinjaa jo Ässät-sarjassa. Jokainen kommentti täysin turha. No, ei teini-iässä ole kaikilla vielä annettavaa näille foorumeille... Tuskin ymmärtää itse edes hävetä. Olen sarjassa Kärppien puolella ja onneksi Kärppäfanien joukossa on myös fiksuja kommentoijia.
Jännäksi menee, kun Hifki vei tänään!
Tuo trolli on tehnyt tunnuksensa jo vuonna 2002, joten teinistä tuskin on kyse. Kirjoittajan viestien sisällöstä olen kanssasi samaa mieltä.Tämä trolli veti samaa asiallista kommentointilinjaa jo Ässät-sarjassa. Jokainen kommentti täysin turha. No, ei teini-iässä ole kaikilla vielä annettavaa näille foorumeille... Tuskin ymmärtää itse edes hävetä. Olen sarjassa Kärppien puolella ja onneksi Kärppäfanien joukossa on myös fiksuja kommentoijia.
Jännäksi menee, kun Hifki vei tänään!
Mitä Kärpät teki tauolla kopissa kun noin väsyivät?
:D Ihan vitusti myöhässä!
Suosittelen vaihtamaan lajin seurausta esim tennikseen, niin vältyt mielipahalta ja häpeältä. Tuota vihelltstä on nimittäin kaikkialla kun intesiteetti nousee, myös ihailemassasi nahilassaMä häpeän sitä, että puusilmät ulvoo joka kerta, kun kotijoukkueen pelaaja kaatuu, tai vauhti hidastuu. Ja tämä siis sama joka puolella. En myönnä, että itse koskaan paikan päällä ollessa sortuisin samaan.
Mun kaveri on muuten luvannu että jos voittaa eurojackpotista 90milj. niin ostaa Tapparan ja tuhoaa koko seuran :)
Stna, niin hieno mies kuin Junnu olikin, niin tuli hälle noita huonojakin biisejä, tai siis tuo yksi.
Sano kaverillsei terveisiä! Toi on sama kuin poistaisi AIDSin maailmasta, tai saisi aikaan maailmanrauhan.
Mitäs siellä puhuttiin? Ruudussa ei näytetty, tai sitten olin ihan omissa maailmoissani.Molempien joukkueiden valmentajista on kyllä helppo tykätä. Fiksuja puheita ja samalla kunnioitetaan vastustajaa.
Ei valitettavasti. Tätä vitsailinkin tälle, että ethän vaan oo Loimaalla pelannu kuponkias :DLoimaalta? No ilmankos jättänyt lunastamatta. :)
Ruudussa se kyllä näytettiin, palauduhan nyt sieltä pilvilinnoista takaisin tänne maan päälle :) Kehui jälleen HIFK:ta ja siitä kuinka hienoa päästä pelamaan HIFK:ta vastaan game7 Raksilassa.Mitäs siellä puhuttiin? Ruudussa ei näytetty, tai sitten olin ihan omissa maailmoissani.
Ai jaha, sehän tuli vasta Waheebin ja Arskan lähdettyä lipettiin. Täytyypä tsekata vielä tämä, kiitos!Ruudussa se kyllä näytettiin, palauduhan nyt sieltä pilvilinnoista takaisin tänne maan päälle :) Kehui jälleen HIFK:ta ja siitä kuinka hienoa päästä pelamaan HIFK:ta vastaan game7 Raksilassa.
Tuota vihelltstä on nimittäin kaikkialla kun intesiteetti nousee, myös ihailemassasi nahilassa
Suosittelen vaihtamaan lajin seurausta esim tennikseen, niin vältyt mielipahalta ja häpeältä.
Sinun taso on onneksi taattua laatua. :)Tuo trolli on tehnyt tunnuksensa jo vuonna 2002, joten teinistä tuskin on kyse. Kirjoittajan viestien sisällöstä olen kanssasi samaa mieltä.