Ilmestyskirjanpitaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
En tieda kuinka hyvin, sektorilaukauksiakin jo pari KarpillaKärpät painostaa mutta IFK kyllä puolustaa tuskallisen hyvin.
En tieda kuinka hyvin, sektorilaukauksiakin jo pari KarpillaKärpät painostaa mutta IFK kyllä puolustaa tuskallisen hyvin.
Varakas tyhmästi käänsi selkänsä juuri ennen lopullista kontaktia ja sitten lähti lentoon.
Tämä se minun pointtini vähän niinkuin olikin.
Hohhoijaa, voiskohan perustaa tämän ketjun rinnalle esim. Otteluketujuseuranta xx.xx.xx itke täällä tuomareista, vittuile toisille ja provoa.
Täyttä paskaa ja offtopiccia täynnä koko ketju. Sielä on hei vitun jännä matsi menossa!
Musta tuntuu, että tuo Tappara-TPS -sarjan keskustelu pysyi senkin takia asiallisena, että sarja oli niin hemmetin selkeä. Ei ollut TPS:stä yhtään haastamaan. Jos sitäkin sarjaa vielä pelattaisiin, voisi olla eri ääni kellossa ;) Muuten kyllä samaa mieltä! Tosin itse olen kyllä tietoisesti yrittänyt olla irti tästä "massasta".Alleviivasin sitä vielä, jotta vähän tyhmemmätkin - joita on täällä tänäänkin paljon - tajuavat.
Täällähän eivät koskaan kirjoittele yksilöt, vaan yhden joukkueen kannattajat muodostavat aina yhden massan, joka on aina keskenään samaa mieltä ja jotka ovat joko ihan tyhmiä tai yllättävän kivoja.
Itse tykkään nykyään TPS:n kannattajista (yes homo).
En tiedä mistä virheet johtuu mutta lähes joka vaihdossa tulee virhe kun Kärpät paineistaa. Oikeastaan koko pakisto on liemessä omassa päässä.
Paljon hallissa muuten yleisöä? Liigan sivuilta ei löydy tietoa.
Paljon hallissa muuten yleisöä? Liigan sivuilta ei löydy tietoa.
No joo onhan se näinkin mutta sivukaupalla tätä niin minä hyppelen yli.Mitäs hauskaa siinä olisi? Eihän otteluseurannassa nyt ole tarkoituskaan mitään syväanalyyseja viljellä sulassa sovussa. Henk. koht. en jaksa vittuilla kenellekään, kun ei ole niin paljon pelissä kiinni, mutta onhan tuo huvittavaa seurattavaa kun aikuiset ihmiset vääntää.