Voi toki, aina silloin kun ei syystä tai toisesta voi vetää perskännejä.Viestin lähetti Designer
Alkoholia voi juoda myös kohtuudella.
Voi toki, aina silloin kun ei syystä tai toisesta voi vetää perskännejä.Viestin lähetti Designer
Viestin lähetti JanJ
Aion kokeilla.
Nyt siis on lopetettu jo tupakka, kahvi, huumeet ja tammikuussa loppuu lihansyönti ja alkoholi ainakin tammikuuksi.
Mitäs hemmetin paheita sitä enää keksisi sitten?
Viestin lähetti Designer
En voisi enenmpää olla samaa mieltä.Viestin lähetti Kempes
Itse en pidä mitään teennäisiä tipattomia kuukausia. Jos ei huvita juoda, niiin silloin ei juoda ja kun tuntuu siltä, niin sitten otetaan vaikka reilummin.
Erittäin hyvin sanottu!Viestin lähetti ervatsalo
Niin, lopeta vaikka tuo paskanpuhuminen, senkin juoppo.
Viestin lähetti Kempes
Itseäni ainakin vituttaa nämä tyypit, jotka pitävät tipattomia tammikuita. Ihminen voi pitää taukoa dokaamisessa ihan milloin vain, ei sitä pidä korostaa jonain tipattomina kuukausina. Ärsyttää, kun nämä tyypit laskevat tunteja ja päiviä, kuinka pitkään on ollut ottamatta ja kuinka monta päivää vielä pitää kestää.
Itse en pidä mitään teennäisiä tipattomia kuukausia. Jos ei huvita juoda, niiin silloin ei juoda ja kun tuntuu siltä, niin sitten otetaan vaikka reilummin.
Heh. Tuossa on muuten harvinaisen totta oleva lausahdus. Mutta todella viisas mies tai nainen on se, joka löytää noiden väliltä sen kultaisen keskitien. Tai maljan.Viestin lähetti Konalan Kettu
Tähän voisin vastata Tahko Pihkalan sanoin (ulkomuistista) "Liika on aina liikaa, mutta kohtuus on aivan liian vähän"
Viestin lähetti Designer
Alkoholista jos puhutaan, niin minulla on onnekseni kyky tuntea, milloin on tullut juotua tasan tarpeeksi. Se tietty tunne kun tulee, niin sen jälkeen ei enää tippaakaan alkoholia. Ei edes yhtä kulausta. Silloin homma ei mene överiksi, ja krapulaa ei tule. Ympäristöstäni tekemien havaintojen perusteella läheskään kaikilla tätä kykyä ei ole.
Voiko asiaa enää paremmin ilmaista.Viestin lähetti Kempes
Itseäni ainakin vituttaa nämä tyypit, jotka pitävät tipattomia tammikuita. Ihminen voi pitää taukoa dokaamisessa ihan milloin vain, ei sitä pidä korostaa jonain tipattomina kuukausina. Ärsyttää, kun nämä tyypit laskevat tunteja ja päiviä, kuinka pitkään on ollut ottamatta ja kuinka monta päivää vielä pitää kestää.
Viestin lähetti Kempes
Viestin lähetti Blackie
Voi vittu pojat, on se niin väsynyttä touhua! Voisiko joku asiaan perehtynyt hieman selvittää mikä tässä on ideana? Miksi just esim. tammikuu?
Viestin lähetti Sörkä
On tästä hulluudesta jotain hyötyäkin. Viskikokoelma kasvaa oikein mukavasti, kun ei heti ole ryystämässä hankintoja tyhjäksi.
Viestin lähetti Sörkä
Näyttää vähän siltä, että tulee vuoden 2005 tammikuu olemaan tipaton. Oli muuten viime vuoden tammikuukin tipaton.
Viestin lähetti Blackie
Mitä hyötyä on kasvattaa viskikokoelmaa, jos ei kerran niitä entisiäkään ole saanut juotua? Sehän on vähän sama asia kun ostaisi hienon uuden auton, mutta ei koskaan ajaisi sillä vaan pitäisi ainoastaan autotallissa.