Viestin lähetti Mike
Voi, voi kun tuommoiseen pystyisi. Minulla on nollatoleranssi siinä mielessä, että kun otan sen sixpackin, niin mopo karkaa lepikkoon 90% varmasti jollen satu olemaan paikassa, jossa sitä alkoholia ei kertakaikkiaan ole enempää, eikä mihinkään muuallekaan pääse sitä nauttimaan.
Himaan uskallan ostaa sixpackillisen ilta/saunakaljoiksi silloin, kun olen lasten kanssa tjsp. eikä kännäämiseen ole mitään mahdollisuutta sen sixpackin juomisen jälkeenkään. Jos taas olen yksin ja mahdollisuus on, niin yöelämä kutsuu - ei voi mitään.
Siinä yksi syy miksi en koskaan lähde "parille". Kokemus on opettanut, että ne reissut päättyvät lähes poikkeuksetta krapulaan, jollen sitten ole siellä "parilla" vain seurana nojailemassa bilismailaan, niin että itse en ota mitään.
En tuota pidä silti minään ongelmana, sillä ei ole vaikeuksia olla ottamatta sitä paria, silloin kun laajempimittaiseen vellin vetämiseen ei ole eväitä esim. työpäivän takia, tai silloin kun muuten vaan ei huvita. Olen suurkuluttaja ja vedän varmaan kunnon perskännit selkeästi useammin kuin suurin osa ihmisistä (keskimäärin ehkä 1krt/vko), mutta en ole ottanut siitä itselleni ongelmaa sitä luk.ottamatta, että vihaan krapulaa.
Alkoholin - eritoten kaljan - juominen on minulle yksi tapa nauttia elämästä, enkä ymmärrä miksi pitäisi edes yrittää pysyä kuukausi selvänä vain todistaakseen, että voi olla kuukauden ilman yhtä nautintoaan. En halua olla kuukautta seksittä/runkkaamattakaan ja tähän asiaan pätee nähdäkseni ihan samat sävelet. Eihän se terveellistä ole, kuten ei rööki ja kahvikaan, mutta ei niiltä auton alle jääneiltä absolutisteiltakaan ole siinä tuonelan portilla elintapoja kyselty.