mauri kirjoitti:
Hmmm..Talar du svenska????
Njet, mutta viimeksi kun tarkastin, niin kimuleissa on kolme tarkoitukseen sopivaa reikää, ja sehän olisi järjetöntä tuhlausta olla käyttämättä kaikkia?
Jermu kirjoitti:
Joka kerta kun kuulen termin "tipaton tammikuu", poistan varmistuksen aseesta. Voiko idioottimaisempaa ideaa olla?
No jaa, minä en tuossa mitään idioottimaista näe. Vaikka en itseäni alkkiksena pidä, niin suu ei toki tuohesta ole, ja sen verran tulee poikamiehenä tuolla viihteellä heiluttua, että pieni paussi tekee hyvää sekä kropalle, päälle että koko homman mielekyydelle.
Ajankohtana tammikuu on hyvä, sillä jouluna ja vuodenvaihteessa kuluu tuota mökäöljyä eri tapahtumien merkeissä normaalia enemmän, joten tässäkin mielessä Tammikuu on hyvä paikka levähtää. henkilökohtaisesti minua vituttaa myös kylmyys ja piemeys, joten viikonloppu ulkoilu jää ikään kuin pakosta vähemmälle näin talvella. Yleensä myös kun dokaa vähemmän, niin virkeystila paranee, ainakin minulla, ja samalla saa uutta puhtia karistaa jouluna kertyneitä kiloja kohti kesäkuntoa.
Minusta myös tällaisella puhtaalla startilla on myös symbolista merkitystä, kun aloitetaan uusi vuosi uusilla kujeilla.
Omalla kohdallani kyse ei ole myöskään mistään itseni voittamisesta, ja sikäli että korkki napsahtaa auki hyvästä syystä jo aikaisemmin (kaverin varpajaiset), niin so not.
Ei mulla muuta, jatkakaa te muut dokailua, senkin juoppohullut selkärangattomat paskiaiset :)