Tipaton tammikuu

  • 167 907
  • 937

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Olkku kirjoitti:
Eikö voisi tehdä uusia sääntöjä "tipattomuuteen", laskettais ne päivät vuodesta, kun ottaa vähemmän, niin kai siitä jokaiselle kuukausi tulisi?

Arvasin, että joku vääräleuka tarttuu noihin kolmeen oluseen kiinni ja alkaa nussimaan pilkkua..

Miehelle, jolla ei ole yhtään selvää viikonloppua aiemmin tänä vuonna, 3 olutta 5 viikossa on absolutismia.

K
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
kausi kirjoitti:
Ratkeat ryyppäämään viimeistään muutaman pelatun kierroksen jälkeen

Ei sentään. TPS:n nykymenovitutus on jo niin evvk-linjalla, ettei se saa enää pulloon tarttumaan...
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kaiser Soze kirjoitti:
Ei, vaan Matti Vanhaseksi.

Jösses, sitten jatkan tumputtamista kahta kauheammin... ;)

Kaiser Soze kirjoitti:
Pakko tunnustaa, että vaikutus niin henkisesti, kuin ruumiillisesti on valtavan positiivinen ja terveysintoilijan ajattelumaailma on todella pinnalla. Kapakat eivät voisi yhtään vähempää kiinnostaa tälllä hetkellä. Jo taaksepäin katsoessakin vituttaa, etä miksi niissä on pitänyt joka viikonloppu juosta.

Melkoinen "putki" on kyllä äijällä päällä, pakko nostaa hattua. Mitä tulee tuohon ylempään, niin sen suuntaisia muistikuvia minullakin on. Kun pämppää säännöllisesti 1-3x viikossa, niin siitä tulee vaan tapa, eikä oikein muutenkaan osaa olla, mutta kun onnistuu pitämään vähän taukoa, niin huomaa taas että mitä vitun ihmeellistä siinä hirveässä kaljan litkimisessä on.

Olkku perkele yrittää taas mennä sieltä mistä aita on matalin, ihme vempuloita nuo Lukon miehet ;)
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Kaiser Soze kirjoitti:
Ei sentään. TPS:n nykymenovitutus on jo niin evvk-linjalla, ettei se saa enää pulloon tarttumaan...

Ensimmäinen kerta kun kuulen että palloseuralla on suorastaan raittiustehtävä. Ns käänteisrefleksi kun seuraa meidän poikien touhuja. Itse olen vielä siirtymävaiheessa, eli selvinpäin ei pelejä kestä seurata.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
kausi kirjoitti:
Ensimmäinen kerta kun kuulen että palloseuralla on suorastaan raittiustehtävä. Ns käänteisrefleksi kun seuraa meidän poikien touhuja. Itse olen vielä siirtymävaiheessa, eli selvinpäin ei pelejä kestä seurata.

Joo. Paska tumpulointi ja kannattajien suorainen kusettaminen saa hakeutumaan muiden harrastusten pariin. Vielä kun harrastuksesi keksiii sukelluksen, jää viikonloppukännäily väkisinkin pois.

Itseasiassa tuo sukeltamainen on niin hienoa puuhaa, että seksikin jää auttamattomasti toiseksi.
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ylös. Onko jollain tavoitteena viinatonta tammikuuta pitää? Itse en lupauksia tee, mutta vähän rauhallisemmin aion ottaa. Tulihan tuossa jouluna kupiteltua riittävästi.
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tipattomuus

Tipattomat tiistait riittää mulle. Germanicuksen tilanne taitaa olla toinen. Sehän ei juo kuin t-kirjaimella alkavina päivinä: tiistaisin, torstaisin, toissapäivänä, tänään ja tunnuntaina.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Voin jo nyt sanoa etten edes yritä onnistua otsikon antamassa tavoitteessa. Joulun olen ollut töissä, samoin uudenvuoden, joten otan vahingon takaisin moninkertaisena. Mukava sinänsä, luulis opiskelijalla olevan rahaa jolla rypeä. Fiksuna tietenki voisin yrittää säästää, mutten edes yritä...

Eli tammikuussa palataan astialle, niin krapula-, kalsarikänni-, morkkis-, vitutus-, ja hyvällä tuurilla onnellisuusketjussa.

Hyvää Tapaninpäivää, vaikka tuskin tässä mitään juhlittavaa on.
 

Jape

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Mikäli aikoo vähentää alkoholin käyttöä ensi vuoden aikana, niin tipaton tammikuu on kyllä suuri virhe. Silloin oikein antaa luvan itselleen juoda kahta enemmän helmikuussa jne.

Aion kokonaisvaltaisesti hiukan raitistua, mutta mitään tipatonta tammikuuta ei todellakaan tule. Hyvä konsti on kehittää uusia intressejä, joita esim. juominen häiritsisi. Itse aion alkaa taas treenaamaan enemmän tosissaan..
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Helvetin tipattomat tammikuut.Ottaa mukia juuri silloin kuin tekee mieli ja töiden puoleen homma käy.
 
Suosikkijoukkue
HPK, Chelsea
Uutena vuotena perseet. Tammikuussa aina jos viikonloppu ohjelma periksi antaa. Eli tipaton tammikuu saattaa olla lähempänä kuin koskaan. Joka viikonlopulle löytyy pelejä tai töitä. Voihan sitä viikollakin tietysti...
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Kyllä nyt on pakko yrittää olla ihmisiksi ainakin tuo Tammikuu. On niin paha olo vieläkin tuosta Joulun pämppäämisestä, että oikein hävettää olla. Ja sitten kun sitä viinanpirua tyrkytetään ihan joka paikassa. Huhhuh.. Nyt loppu juominen, sano Jamppa Tuominen..

Hienosti tuossa on toisinaan mennytkin ja olin minä tuossa syksyllä ihan suunnittelematta ja vahingossa reilun kuukauden juomatta mitään. Jos vielä uutena vuotena ottaisi ihan velvollisuudesta pienen kenkun, niin sitten ollaan hetki ilman ja vaikka sulatellaan tuota mahaa pois, mikä on kasvanut liian isoksi. Toivottavasti onnistuu...
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Mitäpä tuota suotta itseään kiusaamaan, kaljaa koneeseen..

Jukurifanireissuja ainankin Forssaan ja Kirkkonummelle lauantai-ilta pelejä, joten pitäähän sitä ääntä aukaista..muutenkin poikamiehenä nuo kapakat kutsuvat aina viikonloppuisin aivan erilailla kuin ukkomiehenä..
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tipaton tammikuu - tjaa, ei kai se niin tarpeen ole, jos mopo on käsissä. Yleensä totaalikieltäytyminen korkeintaan vituttaa, joten: mikä olisi funktio?
Eri asia on miettiä sitä, kuinka paljon tulee läträttyä ylipäätänsä. Ainakin itse voisin mennä hieman matalammalla profiililla tuon viinin kanssa. Kun on tolkku, niin silloin viinittelystäkin nauttii. Kun ei ole, niin...ööö...niin ei sitten. Summasummarum: pientä vähentämistä kauttalinjain..*puhuu itelleen*
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Zudum!

Tarkoitus olisi kokeilla, jos nyt ei ihan tipatonta, niin sanotaanko että perseetöntä tammikuuta. Perseettömällä en nyt suinkaan tarkoita touhutipatonta, vaan että kalja saunan jälkeen ei tapa, mutta viikonloppuna ei vedetä perseitä olalle, eikä läträtä temppujuoman kanssa.
 

mambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Lainatakseni suurta idoliani ja henkistä johtajaani, Pikku-Juhaa: "Yhtään tippaa ei jätetä pullon pohjalle, vaan kietaistaan koko sisältö aina naamariin!"
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Metalwarrior kirjoitti:
Ylös. Onko jollain tavoitteena viinatonta tammikuuta pitää? Itse en lupauksia tee, mutta vähän rauhallisemmin aion ottaa. Tulihan tuossa jouluna kupiteltua riittävästi.


Helppo homma! Ei paalua, ei punsia! Sitten kun taas rupeaa rahaa valumaan ikkunoista ja ovista niin voinee ottaa muutaman olusen.

Tjaa, no jos totta puhutaan, niin onhan noita tipattomia tullut pidettyä eivätkä ne niin vaikeiksi ole muodostuneet. Täytyisikö koittaa puolen vuoden selvänä oloa:D

Siinä sitä haastetta vasta olisikin. Tosin, nyt ei näytä kovin montaa pippaloa olevan kalenteriin kirjoitettukaan, joten miksikäs ei... Uutena vuotenahan sen sitten viimeistään tietää! (että mitä tulee muijalle luvattua, heh)
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joka kerta kun kuulen termin "tipaton tammikuu", poistan varmistuksen aseesta. Voiko idioottimaisempaa ideaa olla? Miksi juuri tammikuu? Valitettavasti jouduin tänään kuulemaan duunissakin ko. termin, mutta sen sanoikin eräs vasenkätinen eli hinaaja eli geippari. Tipaton tammikuu sopiikin ehkä juuri hinteille ja muille nyhveröille.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
mauri kirjoitti:
Hmmm..Talar du svenska????

Njet, mutta viimeksi kun tarkastin, niin kimuleissa on kolme tarkoitukseen sopivaa reikää, ja sehän olisi järjetöntä tuhlausta olla käyttämättä kaikkia?

Jermu kirjoitti:
Joka kerta kun kuulen termin "tipaton tammikuu", poistan varmistuksen aseesta. Voiko idioottimaisempaa ideaa olla?

No jaa, minä en tuossa mitään idioottimaista näe. Vaikka en itseäni alkkiksena pidä, niin suu ei toki tuohesta ole, ja sen verran tulee poikamiehenä tuolla viihteellä heiluttua, että pieni paussi tekee hyvää sekä kropalle, päälle että koko homman mielekyydelle.

Ajankohtana tammikuu on hyvä, sillä jouluna ja vuodenvaihteessa kuluu tuota mökäöljyä eri tapahtumien merkeissä normaalia enemmän, joten tässäkin mielessä Tammikuu on hyvä paikka levähtää. henkilökohtaisesti minua vituttaa myös kylmyys ja piemeys, joten viikonloppu ulkoilu jää ikään kuin pakosta vähemmälle näin talvella. Yleensä myös kun dokaa vähemmän, niin virkeystila paranee, ainakin minulla, ja samalla saa uutta puhtia karistaa jouluna kertyneitä kiloja kohti kesäkuntoa.

Minusta myös tällaisella puhtaalla startilla on myös symbolista merkitystä, kun aloitetaan uusi vuosi uusilla kujeilla.

Omalla kohdallani kyse ei ole myöskään mistään itseni voittamisesta, ja sikäli että korkki napsahtaa auki hyvästä syystä jo aikaisemmin (kaverin varpajaiset), niin so not.

Ei mulla muuta, jatkakaa te muut dokailua, senkin juoppohullut selkärangattomat paskiaiset :)
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jermu kirjoitti:
Joka kerta kun kuulen termin "tipaton tammikuu", poistan varmistuksen aseesta. Voiko idioottimaisempaa ideaa olla? Miksi juuri tammikuu?

Niinpä. Nyt on kuitenkin tilanne se, että tämä sopii kalenteriin vallan mainiosti. Tälläistä en ole ennen tehnyt, nyt sen teen. En juo alkoholia ajalla 2.1. - 2.2.

Mitään erikoista syytä tähän ei ole, muuten kuin, että tammikuu nyt vain on turhin kuu vuodesta, samalla lailla kuin sunnuntai on joka viikko.

Minulla on jo menoja tiedossa pitkin kevään kuukausia missä alkoholi on läsnä eri pippaloissa. Voisin silloinkin olla korkkaamatta, mutta miksi ihmeessä olisin?

Tässä kuussa kun ei ole mitään, niin teen kaikkea muuta mitä kännissä ei voi tehdä.
 

keskikatsomo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Titaanit, HIFK, sympatiat aina SaiPalle
Amatöörien touhua. Mulla on tipaton tammikuu, vedän kevyitä leuallisia.
 

scholl

Jäsen
Tuossa vastaus itse asiaan tämänpäivän Iltalehdestä:
 

Liitteet

  • tipaton.jpg
    tipaton.jpg
    64,1 KB · kertaa luettu: 814
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös