Itse vietän parhaillaan tipatonta toukokuuta.
Syynä lähinnä se, että viime vuosien kovan juhlimisen takia tuli totaalinen kyllästyminen yökerhomeininkiin ja kun samalla haluaisi saada kondiksen takaisin hyväksi niin tämä keittobreikki mahdollistaa taas tottumisen urheilemiseen. Ihminenhän pyrkii tekemään kaiken 100%, joten brenkku maistuu yleensä viihteellä aika hyvin, kun pyrkii kiskomaan maksimaalisesti ja sitä ei nyt tällä hetkellä oikein kaipaa. Onhan se hauskaa puuhaa, mutta ongelma on se, että ravintoloissa on rehellisesti sanottuna mulkkua jengiä. Itse en erityisemmin halua keneenkään tutustua, vaan vetää viinaa kavereiden kanssa, mutta aina siellä joutuu jonkun kanssa sönköttämään ja se ei ole kiva juttu. Ja jos aina keitottaa samoissa paikoissa niin historia alkaa toistaa liikaa itseään. Senpä vuoksi on kiva jotakin vaihtelua saada. Saksan vappuviikonvaihteen reissu oli hauska ja siihen loppui viinanveto vähäksi aikaa.
Jos viihteelle menoa ei kaipaakaan juuri nyt niin muutaman kaljan ottamista toki. On ärsyttävää kun matkustan paljon ja tulee pysähdyttyä johonkin baariin, istuttua hotellihuoneessa, hotellin aulassa ja monissa muissa paikoissa ja usein näkee todella mielenkiintoisia oluita, joita tekesi mieli ottaa 1-2, mutta nyt ei ole mahdollista. Joutuukin sitten tilaamaan järkyttävän monta cokista per päivä, kun ei oikein tiedä, että mitä muuta alkoholitonta sitä sitten ottaisi.
Puolet kuusta on jo ohitettu ja pahimmat karikot selvitetty. Totuus on kuitenkin se, että mies pystyy mihin vain, jos niin päättää. 1.6 mulle maistuu bisse ja sen jälkeen ei tarvitse tällaisia valkaisukuureja varmaankaan tehdä. Tämä oli ensimmäinen jonkun vuoden '92 jälkeen, jolloin luin pääsykokeisiin. No anyway, toivon viihteen vähenevän siitä, mitä se on viimeiset kaksi vuotta ollut, mutta sen sijaan baari ja terdemeininki kokekoon uuden kukoistuksen.
Joku varmaan ihmettelee, miksi tipattomuus on toukokuussa, eikä tammikuussa. No se oli ihan laskelmoitu juttu. Tammikuussa on pimeätä, eikä mitään tekemistä, joten silloin on aivan idioottimaista olla vetämättä. Nyt sen sijaan vapun jälkeen on jo hyviä lenkki-ilmoja, duunissa kiirettä ja muutenkin kaikkea tekemistä. Moottoripyörät ja avoautot on kaivettu esiin, joten nyt on mahdollista pärjätä ilman viinaa, jos niin haluaa.
1.6. aamukaljalle!