Tipaton tammikuu

• 176 468
  • 963
Suosikkijoukkue
paraikaa tekohengityksessä
Tipatonta tammikuuta en tule varmaan koskaan pitämään kun olen muutenkin kohtuudella nautiskelija, mutta pitäiskö ottaa tavoitteeksi tänä vuonna tumputtamaton tammikuu? Tokkopa sitä kuukauden ilman aikuisviihdettä pärjäisi.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Tipatonta tammikuuta en tule varmaan koskaan pitämään kun olen muutenkin kohtuudella nautiskelija, mutta pitäiskö ottaa tavoitteeksi tänä vuonna tumputtamaton tammikuu? Tokkopa sitä kuukauden ilman aikuisviihdettä pärjäisi.
Parantumaton runkkari!

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
On se tämäkin tammikuu tipaton. En ole mihinkään merkannut ja muisti on mitä on, mutta kai tässä on jo viitisen vuotta mennyt ilman tilkkaakaan ja tää on ollut hienoa aikaa kaiken sen läträämisen jälkeen. Terveyskin on mennyt parempaan suuntaan sekä fyysisesti että psyykkisesti, joten on helppo jatkaa valitulla linjalla. Järkevämpäähän se olisi ollut pistää stoppi jo huomattavasti aikaisemmin, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool

4vko puhdistusjakso tekee hyvää, itse pidän sen myös jälleen kerran. Nyt tosin tammikuun puolivälistä helmikuun puoliväliin, kun on ns. juhlamenoa tossa 2 ekaa vl. Viimeksi ns. puhdistus-tammikuussa lähti 5kg ja tuplasti enemmän tuli treenattua.

Suosikkijoukkue
paraikaa tekohengityksessä
4vko puhdistusjakso tekee hyvää, itse pidän sen myös jälleen kerran. Nyt tosin tammikuun puolivälistä helmikuun puoliväliin, kun on ns. juhlamenoa tossa 2 ekaa vl. Viimeksi ns. puhdistus-tammikuussa lähti 5kg ja tuplasti enemmän tuli treenattua.
Haluan korostaa vielä omalta osaltani, että mun alkoholinkäyttö on periaatteessa pari olutta ja/tai hard seltzeriä viikon aikana. En todellakaan vedä joka perjantai kännejä ja vietä viikonloppua darrassa.

Mutta varmasti joillekin se tipaton on ihan tarpeellinen tauko alkoholista. En mä sillä.

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viimeisiä päiviä jo viedään. Ensimmäinen tammikuu ilman känniä n. kymmeneen vuoteen takana ja rehellisesti sanottuna ei ole tullut juuri harmiteltua, että alkuvuosi on mennyt raittiina. -Myönteiset puolet juomattomuudessa voittavat sen nousuhumalan euforian kirkkaasti.

Näillä näkymin tarkoitus myös helmikuu skulata ilman alkoholia. Katellaan sitten vaikka jos jonain valoisana kevät- / kesäiltana seuraavan alkoholiannoksen nauttisi.

Lynyrd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä jääkiekko.
Itsellä on kanssa pitkästä aikaa täysin tipaton tammikuu, tai no ei ihan kun 1.1 join rommitotin ja pari saunaolutta, mutta vastineeksi tipaton jatkuu ainakin ensi viikkoon. Viime vuosina on ollut muutamia virityksiä missä olen sallinut saunaoluet yms, mutta nyt ollaan menty täysin nollalinjalla (paitsi ne 1.1 nautitut juomat).
On ollut jopa huojentavaa huomata että loppupelissä tämä on mennyt ihan iisisti. Alussa muutaman kerran meinasin ostaa olutta kaupasta, mutta sen jälkeen ei ole tullut ajateltua asiaa.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tässä nyt on vähän vahingossa tullut oltua tipattomalla miltei koko tammikuu. Jatkuihan tuo ryypiskely suhteellisen pitkälle ensimmäisen päivän puolelle, mutta en ole sen jälkeen alkoholia nauttinut. Toki olinhan tuossa vuosi sitten keväällä jonkun pari kuukautta ilman alkoholia.

raju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aaron Hakala , Hannu Jortikka
Viimeiset 10vuotta aikalailla joka viikonloppu tullut otettua, nyt Tammikuu menty täysin tipattomana ja alkaa jopa tuntua että jos vain jatkaisi. Painoa lähtenyt 5kg pelkästään tuolla joten mukava plussa.

Punamani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viimeiset 10vuotta aikalailla joka viikonloppu tullut otettua, nyt Tammikuu menty täysin tipattomana ja alkaa jopa tuntua että jos vain jatkaisi. Painoa lähtenyt 5kg pelkästään tuolla joten mukava plussa.
Jaa, eipä itsellä tuo tipaton pudota painoa samanlailla. Vaikka varsinkin joulukuussa tulee otettua...

raju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aaron Hakala , Hannu Jortikka
Tämä vanheni hyvin. No omat polttarithan tässä on joten päiväkännit Oulussa kera pubiruusujen hyväksytään.

Spire

Jäsen
Tammikuuni on ollut tipaton, kuten olivat myös marras- ja joulukuukin. Näillä näkymin myös helmikuusta tulee tipaton. Ei sillä ettenkö joskus kaipaisi alkoholijuomia ja niiden tuomaa oloa, mutta krapulassa herääminen on niin hirveää etten halua enää tehdä sitä koskaan.

Aina voi juoda kohtuullisesti niin ettei krapulaa (tai humalaa) tule, mutta ainakin minulla jos on esimerkiksi juhlissa tarpeeksi hauskaa, haluan sen tunteen jatkuvan, jolloin juon lisää, lisää ja lisää. Lopputulos on aina sama. Tämän takia on helpompaa olla juomatta, vaikkakin tulevaisuudessa voisin kuvitella esimerkiksi aterioiden kanssa juovani lasillisen viiniä ilman ongelmia.

Kuitenkin nyt mennään näin ja oloni on parempi kuin pitkään aikaan. Unen laatu on erinomainen ja yleinen jaksaminen muutenkin hyvällä tolalla. Olen ihmetellyt joidenkin tuttavieni tapaa ilmoittaa viettävänsä tipatonta tammikuuta, mutta kuitenkin samaan hengenvetoon todeta että parit bileet olisi ja niissä on juotava. Mutta muuten ovat tipattomalla.

Minun ahtaan näkemykseni mukaan joko olet tipattomalla tai sitten et. Ei kukaan siitä tuomitse vaikka joisit juhlissa, miksi toitottaa viettävänsä tipatonta jos aikoo kuitenkin juoda ja paljon.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy