Con Tsales
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kerho, Huuhkajat, Ahveniston ampumahiihtäjät
Mukana. Joulunpyhät ja uudenvuoden pirskeet jo harjoiteltu.
Parantumaton runkkari!Tipatonta tammikuuta en tule varmaan koskaan pitämään kun olen muutenkin kohtuudella nautiskelija, mutta pitäiskö ottaa tavoitteeksi tänä vuonna tumputtamaton tammikuu? Tokkopa sitä kuukauden ilman aikuisviihdettä pärjäisi.
Tipatonta tammikuuta en tule varmaan koskaan pitämään kun olen muutenkin kohtuudella nautiskelija, mutta pitäiskö ottaa tavoitteeksi tänä vuonna tumputtamaton tammikuu? Tokkopa sitä kuukauden ilman aikuisviihdettä pärjäisi.
Haluan korostaa vielä omalta osaltani, että mun alkoholinkäyttö on periaatteessa pari olutta ja/tai hard seltzeriä viikon aikana. En todellakaan vedä joka perjantai kännejä ja vietä viikonloppua darrassa.4vko puhdistusjakso tekee hyvää, itse pidän sen myös jälleen kerran. Nyt tosin tammikuun puolivälistä helmikuun puoliväliin, kun on ns. juhlamenoa tossa 2 ekaa vl. Viimeksi ns. puhdistus-tammikuussa lähti 5kg ja tuplasti enemmän tuli treenattua.
Jaa, eipä itsellä tuo tipaton pudota painoa samanlailla. Vaikka varsinkin joulukuussa tulee otettua...Viimeiset 10vuotta aikalailla joka viikonloppu tullut otettua, nyt Tammikuu menty täysin tipattomana ja alkaa jopa tuntua että jos vain jatkaisi. Painoa lähtenyt 5kg pelkästään tuolla joten mukava plussa.
Tämä vanheni hyvin. No omat polttarithan tässä on joten päiväkännit Oulussa kera pubiruusujen hyväksytään.Viimeiset 10vuotta aikalailla joka viikonloppu tullut otettua, nyt Tammikuu menty täysin tipattomana ja alkaa jopa tuntua että jos vain jatkaisi. Painoa lähtenyt 5kg pelkästään tuolla joten mukava plussa.