Heh, ei ollut kaukana etten hylännyt sovellusta kokonaan puhelimeni vaihtuessa tuoreempaan, mutta päätin ladata uuteen puhelimeen myös Tinderin. Samalla päivitin profiiliani. Aiemmin mulla ei oo lukenu siellä oikein mitään, mutta nyt laitoin ne perus eli koulutus, työpaikka, harrastukset ja kiinnostuksen kohteet. Ei järin suurta eroa matchien määrässä, sanotaanko ettei ainakaan notkahtanut alaspäin. Sitten onnistuin räppäsemään itsestäni ainakin omaan silmään suht onnistuneen selfien, jonka laitoin tuonne Tinderiin profiilikuvakseni. Tässä vaiheessa tuntui matchien määrä kasvavan selvästi. Kaiken huipuksi nuo likat jopa aloittavat keskusteluja nyt oma-alotteisesti! Tänään on jo kaksi eri naarasta laittanut viestiä, ja molemmat tuntuvat kiinnostuneilta. Vertailun vuoksi minulla on tuo sovellus ollut sellaiset kaksi vuotta, ja sinä aikana olisiko 6-7 naista (ennen tämän päivän kaksikkoa) aloittanut meikäläisen kanssa keskustelun. Ja noista kokemuksista "avauduin" edellisellä sivulla, meinaa eivät olleet silti mitenkään helppoja tapauksia vaikka aloitteen tekivätkin. Meikäläisen ei tarvitse nyt edes ylläpitää sitä keskustelua, vaan hiljaisten hetkien aikana myös vastapuoli saattaa vaihtaa puheenaihetta.
Tämä nyt sellaisena huomautuksena että joskus pienetkin asiat voivat tuolla Tinderissä nostaa selvästi kiinnostavuuttasi. Katsotaan pääsisikö näiden matchien kanssa jopa kahville asti...
ps, edellisellä sivulla naureskelin myös sille miten miehen täytyy keksiä oikein omaperäinen keskustelunavaus, sillä pelkällä "moi, mitä kuuluu"-viestillä et tule saamaan edes tervehdystä takaisin. Ainakin tämä kaksikko avasi molemmat keskustelut tuolla lauseella mitä monen naisen profiilissa oikein erikseen kielletään sanomasta. Eipä sillä että minua henkilökohtaisesti kiinnostaisi mitenkään miten nainen avaa keskustelun, mutta naurahdin tälle.