Tinder – statsit & keskustelu

  • 654 312
  • 1 721

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Haha, tuleeko sullekin "Hei Ted, olen todellinen nymfomaani..." jne teksti? Kyllähän maailmassa varmaan jotain urpoja on jotka niitä linkkejä klikkailee, itse olen jostain syystä ollut painamatta vaikka siellä tämä Sabina 21v torttuaan lupaa näyttää oikein innokkaasti.
Juuri näitä.

Sinänsä mimmi voi olla ihan tavallisen oloinen. Kuvat ihan perus ja esittelyteksti hyvää, selkeää suomea ja sisällöltään asiallinen ja sitten se onkin botti. Näyttäisi tosiaan siltä, että profiilit voidaan kaapata jotenkin. Mahdollisesti niiden, jotka eivät sovellusta enää käytä?
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Eiköhän kyse ole vain siitä, että hakkerit kopsaavat kuvia ja kopsaavat esittelytekstejä. Muutaman kerran on tullut vastaan sama teksti ihan normisuomitytön profiilissa, ja toisaalta feikkibimbon profiilissa. Useimmitenhan feikkiydestä varmistuu juuri siitä, että teksti ei täsmää kuviin tai varsinkaan työhön/kouluun. Vaikka olenkin pasifisti, niin omalla tavallaan kyllä mieltä hivelee ajatus tolkuttomasta määrästä treenattuja hottiksia kouluttautumassa Helsingin National Defence Universityssä...

Eniten minua kyllä ihmetyttää noissa boteissa se, että kun ensin nähdään ihan hirveä vaiva (tai no mistä minä tiedän onko bottien teko vaikeaa, mutta kai se nyt jotain toimenpiteitä vaatii), pöllitään kuvat ja autenttiset tekstit jotta saadaan se feikkimätsi, niin sitten ryssitään se viimeinen vaihe: eihän siinä edes lue "Olen todellinen nymfomaani", vaan siinä lukee "Olen todellin nymfomaani..." Ja jos jaksat kopioida tuhansittain erilaisia profiilikuvia ja -tekstejä (siis jaksat kirjoittaa skriptin joka tekee sen puolestasi), niin mikset jaksa tehdä vaikka edes kymmentä varianttia tuosta avausviestistä? Joku jossain selitti ettei tuossa toki edes haluta saada penaalin terävimpiä kyniä jallitettua, vaan kohteena on vain idiooteista pöljimmät, mutta luulisi silti että mitä uskottavampi olet, sitä parempia tuloksia? No, jos kusetuksen seuraava vaihe on erityisen työllistävä, jotain live-chattia tms, niin ehkä tuo voisi asian selittää, mutta silti.

Ihan nurinkurista ajattelua muutenkin noilta hakkereilta yrittää kehittää joku uskottava taustaprofiili. Jätä duuni tyhjäksi ja esittelytekstiin vaikka pelkät pusuhuulet; vaikka kuvat olisi kuinka epäuskottavia tahansa, näitä überkuumia eksoottisia ulkkaribimboja, niin kukaan mies ei uskalla painaa ruksia, koska entä jos se onkin aito ja tykkää mun silmistä...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tiedätte tämän Juicen biisin:

"Aamu Alkaa A:lla
Päin helvettiä menee mutta ei voi valittaa
rima pysyy paikallaan kun riman alittaa"


A:lla on hyvä aloittaa monet päivät, mutta tänään se alkoi superlikella. Eipä ole ennen kohdalle sattunut. Ei mikään ihan överimissi, mutta ihan kuka tahansa tuota blondia panisi.

Mahdollisuuksia on luonnollisesti kolme:

1. Botti 70%
2. Virhepainallus 27%
3. Blondi tykkää parrastani 3%

Aika iso lukema virhepainallukselle, mutta ainakin minulle tulee sellainen melkein joka selauskerralla. Usein se lähtee jollekin eikä ehdi kunnolla edes huomata kenelle se meni.

Luonnollisesti odotukset ovat tasan nolla, mutta rustataan nyt varmuudeksi jotain, eihän siihen montaa hetkeä mene.

Noiden norskien suhteen alkaa olla aika helppo huomata mahdolliset feikit. En nimittäin usko, että todellisuudessa kovinkaan moni norjalainen käy töissä Australiassa sijaitsevassa yrityksessä. Ja hämmentävän moni norjalainen on myöskin opiskellut Australiassa, heh.

Niin no. Kyllähän Australia öljymaa on. Sitä en tiedä onko noilla minkä verran yhteistyötä asian tiimoilta, mutta saattaisihan kahdella länsimaalla olla aika paljonkin.

Siinä nyt ei ole mitään ihmeellistä, jos norjalainen lähtee Australiaan opiskelemaan ja kyllä ne lähtevätkin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Sanokaapa ammattilaiset. Erään tytön profiilissa oli, että haetaan seuraa katsomaan jalkapallon EM-kisoja. Tuohan kuulostaa aivan loistavalta ja kyllähän tämän ketjun lukijoille on Netflix and chill tuttu termi.

Varastin idean omaan profiiliin. Eihän se mitään muuta, mutta onpa nyt siellä kuitenkin.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Sanokaapa ammattilaiset. Erään tytön profiilissa oli, että haetaan seuraa katsomaan jalkapallon EM-kisoja. Tuohan kuulostaa aivan loistavalta ja

Puhdasta huomionhakua. Eipä tuohon tinderiä tarvita.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Nyt on sitten viikonpäivät eletty tinder-maailmassa ja tässä ajassa tiukan seulani läpi on uinut jo parilkymmentä kandidaattia.

Muutaman kanssa on enemmänkin viestitelty ja tänään olisi sitten tarkoitus mennä ekoille tinder-treffeille. Luvassa kävelyä puistossa.

Vielä en huomaa puristavani mailaa liian kovaa, mutta eipä tässä olla vielä mitään monivuotista sopimustakaan neuvottelemassa. Katsellaan try-outti ensin. Scouttauksen perusteella tässä olisi kyllä ainesta seuralegendaksi asti.

Tuskin tänään vielä harjoitellaan 1vs1 hyökkäyksiä tai tiedustellaan löytyykö samettisia käsiä.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Nyt on ihan mielenkiintoine tilanne...

Ei-Tinder-scoutatun, potentiaalisen 2-3 ketjun laiturin kanssa edettiin jo hyökkäyspään aloituksiin ja niitä tuli vähän treenattuakin. Kemiat toimivat suhteelisen hyvin, ja aika ajoin esitettiinkin ihan hyviä syöttöketjuja. Mitään Hall of Fame tapausta tästä ei välttämättä tule, mutta try-out jatkuu. Tälle suht monipuoliselle tapaukselle voisi löytyäkin isompaa roolia, MUTTA:

Tinder-scouttaukseni tuotti myös tulosta ja try-outille päässyt 1. ketjun tapaus on esittänyt erittäin lupaavia otteita. Kemiat eivät ole vielä ihan loksahteneet kohdalleen täydellisen hyökkäyspään dominoinnin merkeissä, mutta omasta päästä lähtenyt lyhytsyöttöpeli on lähes silmiä hivelevää. Hitto; tässä voisi olla ainesta ihan seuralegendaksi asti, fanitkin varmasti tykkäisivät. Jos visiitti jää lyhyeksi, niin menisi kyllä ehdottomasti kulttipelaajien listalle.

Viimeisissä treeneissä, tänään, päästiin jo siniviivan tuntumaan ja jo melkein hyökkäysalueelle. Tuomarin tulkinan perusteella jäätiin kuitenkin A-pisteelle odottelemaan uutta aloitusta.

On vaan paha sovitella useampaa palasta samaan rooliin. Parhaimmillaan toisen voi heittää paikan tullen kentälle ja siitä rotaatioon, mutta näissä on aina riskinä se, että tulee vaihtovirhe liikaa pelaajia kentälle. Sittä ei seuraa muuta kuin hirveä alivoimamylly omassa päässä, joten täytyy edetä nyt varovasti.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Viimeisissä treeneissä, tänään, päästiin jo siniviivan tuntumaan ja jo melkein hyökkäysalueelle. Tuomarin tulkinan perusteella jäätiin kuitenkin A-pisteelle odottelemaan uutta aloitusta.

Kolmannet yhteiset treenit tänään. Tarkoituksna siniviivan träpin puhkaisu ja eteneminen hyökkäysalueelle. Katsotaan lähdetäänkö jo ajamaan suoraan maalillekin? Siniviiva-lasereita en harrasta, mutta en halua mitään röpelökiekkoakaan heittää "vaan siihen suuntaan".

Epäilin sovelluksen toimintaa aluksi, mutta olen kyllä positiivisesti yllättynyt. Treffikutsuja suorastaan satelee verrattuna aikaan ennen Tinderiä. Vaihtovirheitä täytyy edelleen varoa. Koska tavoitteena ei ole mikään murskavoitto, vaan tyydyn tässä elämäntilanteessa ihan 1-0 voittoon, niin pitää ottaa nyt rauhallisesti.

Ehkä tuo tinder oikeasti toimiikin, jos vaan se sovellus toimii jolla sitä käyttää.

Itsellä on myös hieman säädöt näiden sovellusten kanssa, astetta harvinaisemman puhelinmallini vuoksi, mutta armottoman säätämisen jälkeen homma toimii, niinkuin pitääkin.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Aika epäuskoinen fiilis.

Ekat tinder-treffini poiki kahdet jatkotreffit ja nyt on kyllä sellainen emäntä kierroksessa, että huh huh.

Erittäin hyvän näköinen, fiksu, vakkariduunissa ja jostain kumman syystä on myös kiintynyt meikäläiseen.

Enpä olisi uskonut tällaiseen tapahtumaketjuun kun pari viikkoa sitten otin Tinderin ensimmäistä kertaan käyttöön.

On semmoinen tapaus tämä emäntä, ettei tähän oikeasti vielä usko itsekkään.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Tein tuossa jännän huomion. Joillekkin tämä on varmaan ihan hauskaa peliä ja osaksi myös itselleni. Tosin kyllähän sitä toivoo, että tuoltakin seuraa löytyy. Ja olen jopa kerran onnistunut järjestämään treffit tämän kautta. Mutta itse asiaan niin lisäsin profiilitekstiini, että "PS. Nainenkin voi avata joskus keskustelun." En saanut parin viikon aikana yhtäkään matchia vaikka niitä kuitenkin viikottain ihan mukavasti tulee. Otin tuon tuossa ennen viikonloppua pois ja kappas matchejä rupesi tulemaan. Onko siis oikeasti tämmöinen naisille myrkkyä vai rikoinko jotain koodistoa?

Ja näköjään jos keskustelussa kysyy naiselta, että "Hei. Miten menee?" niin jos keskustelua on ollut niin se loppuu siihen tai ei ala ollenkaan.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Onko siis oikeasti tämmöinen naisille myrkkyä vai rikoinko jotain koodistoa?
Ilmeisesti on myrkkyä naisille. Aika monen naisen profiilista löytyy nykyään tuo "jos et aio aloittaa keskustelua niin vedä vasemmalle". En kyllä ymmärrä mikä siinä keskustelun aloittamisessa naisille on sitten niin pahasta. Erityisen paljon nauroin kun tässä jokunen aika sitten Tinder tarjosi minulle jotain kuopiolaista olisiko ollut peräti 23v tytärtä. Hirveästi oli kirjoittanut itsestään adjektiiveja miten on avoin, erityisen sosiaalinen, halukas tutustumaan uusiin ihmisiin ja tulee toimeen kaikkien kanssa. Sitten kuitenkin viimeisenä lauseena oli tuo klisee että ei tartte antaa sydäntä jos et itse aloita keskustelua. Jos oikein kehut olevasi poikkeuksellisen sosiaalinen tapaus, niin miksi se keskustelun aloittaminen on niin vaikeaa? Toisaalta taas sellaisia havaintoja olemme kaveriporukassamme tehneet, että mikäli nainen aloittaa keskustelun, niin tässä on yleensä jotain "vikana". Asiaan vaikuttaa luultavasti suuresti että olemme ns jämämallin poikia, eli emme varmasti ole niitä ensimmäisiä valintoja keille naiset haluavat matcheistään keskustelun aloittaa.

Olenkohan kolmesti aloittanut keskustelun Tinderissä? Kaksi ei vastannut ollenkaan, yksi jaksoi sentäs yhden illan ajan vastailla kysymyksiini. Enpä toisaalta kovin vakavana liiketoimintana ole Tinderiä ottanutkaan. Ajattelin tässä vääntää feikkikäyttäjän Tinderiin, ihan vain testatakseni paljonko on palautusprosentti matcheissä ja moniko aloittaa keskustelun.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Naisilla tunnetusti on varaa valita enemmän kuin miehillä. Tutustujia ja ehdokkaita siis riittää treffisivustoilla ja sovelluksissa. Tinderissäkin naiselle satelee taatusti viestejä ihan hullun lailla ja niissä pitää viestin lähettäjän erottua jotenkin, että tulee vastaus. Geneerisiä yhteydenottoja on paljon jotka ei juuri toisistaan poikkea. Kieltämättä itsekin tehnyt sen mokan usein, että tulee laitettua tosi lattea aloitus ja eipä se aina tulosta oikein tuokaan. Jäänyt monet keskustelut syntymättä. Tinderissä on vaan se ongelma vähän, että kun kaikilla ei siellä ole mitään erityistä esittelyä missä tuo esille kiinnostuksiaan ja muita asioita, niin vähän vaikea aloittaa keskustelu. kun ei ole mitään täkyä mihin tarttua. Mitään aihepiiriä josta synnyttää luonteva pelinavaus.

Varmasti tuossa miksi naiset ei tee aloitetta pätee se ikivanha ajatus, että miehen tulee tehdä se aloite ja olla sillä tapaa aktiivinen parinmuodostuksessa. Se pätee yllättävän monelle naiselle nykyäänkin, vaikka muuten olisikin moderni. Halutaan olla tietyssä mielessä etäinen ja myös siinä aloitteen tekemisessä voi olla taustalla pelko, että näyttäytyy liian helppona ja ehkä jopa epätoivoisena tapauksena. Mikä on tietysti ihan väärä ajattelumalli, jonka soisi katoavan. Mielestäni aloitteen voi tehdä ihan yhtä lailla mies tai nainen, eikä se mitenkään leimaa itsessään. Juurtuneita malleja jotka ei hetkessä katoa.
 
Naisilla tunnetusti on varaa valita enemmän kuin miehillä. Tutustujia ja ehdokkaita siis riittää treffisivustoilla ja sovelluksissa. Tinderissäkin naiselle satelee taatusti viestejä ihan hullun lailla ja niissä pitää viestin lähettäjän erottua jotenkin, että tulee vastaus. Geneerisiä yhteydenottoja on paljon jotka ei juuri toisistaan poikkea. Kieltämättä itsekin tehnyt sen mokan usein, että tulee laitettua tosi lattea aloitus ja eipä se aina tulosta oikein tuokaan. Jäänyt monet keskustelut syntymättä. Tinderissä on vaan se ongelma vähän, että kun kaikilla ei siellä ole mitään erityistä esittelyä missä tuo esille kiinnostuksiaan ja muita asioita, niin vähän vaikea aloittaa keskustelu. kun ei ole mitään täkyä mihin tarttua. Mitään aihepiiriä josta synnyttää luonteva pelinavaus.

Varmasti tuossa miksi naiset ei tee aloitetta pätee se ikivanha ajatus, että miehen tulee tehdä se aloite ja olla sillä tapaa aktiivinen parinmuodostuksessa. Se pätee yllättävän monelle naiselle nykyäänkin, vaikka muuten olisikin moderni. Halutaan olla tietyssä mielessä etäinen ja myös siinä aloitteen tekemisessä voi olla taustalla pelko, että näyttäytyy liian helppona ja ehkä jopa epätoivoisena tapauksena. Mikä on tietysti ihan väärä ajattelumalli, jonka soisi katoavan. Mielestäni aloitteen voi tehdä ihan yhtä lailla mies tai nainen, eikä se mitenkään leimaa itsessään. Juurtuneita malleja jotka ei hetkessä katoa.

Aivan varmasti näin, mutta vielä suurempi syy koko kuvioon, kuin traditiot ja miehen muka ikiaikuinen rooli aloitteentekijänä on asetelman ihana helppous naisen kannalta. Vaikka eletään ns modernin tasa-arvon kulta-aikaa, niin mikäs sen hienompaa, jos sen suurimman henkisen kynnyksen ylittämisen voi kätevästi ulkoistaa toiselle osapuolelle, vaikka sitten vetoamalla niihin kokoelmaan irrationaalisia syitä kulttuurista alkaen. Mallit ovat juurtuneet syvälle, mutta enemmän niistä on naiselle hyötyä ja etua, kuin haittaa. Ja tämä äskeinen ihan naisten omasta suusta kuultuna, kukas sitä nyt vapaaehtoisesti haluaisi saavutetuista eduista luopua - edes tasa-arvon nimissä?

Ja ei, en itse käytä enää tinderiä. Nähty juttu.
 
Viimeksi muokattu:

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Näin hyvinkin tavismiehenä ei treffisivustoilla ja Tinderissä juurikaan tosiaan yhteydenottoja ja sitä kautta viestejä sada. Myöskään Tinderissä ei matcheja erityisemmin satele. Näin, vaikka mielestäni olen sinne valikoinut ihan päteviä kuvia. Ehkä pitäisi olla joku kroppakuva sitten. Tiedä näistä.

Samalla se kyllä tarkoittaa, että ihan törkeitä ja ala-arvoisia viestejäkään ei myöskään tule, mitä taas naiset laidastaan saavat kokea. On näistä monen deitin kanssakin puhuttu ja aika eriskummallisia kommentteja, pyyntöjä ja suoranaisia ehdotuksia kyllä tulee enemmän kuin mitä ehtii laskea. Ei se sillä tapaa naisilla ole kyllä helppoa ja miellyttävää ja en sinänsä ihmettele, että osa kyynistyy ja tulee helposti tosi varovaiseksi yhteydenottojen suhteen.
 
Näin hyvinkin tavismiehenä ei treffisivustoilla ja Tinderissä juurikaan tosiaan yhteydenottoja ja sitä kautta viestejä sada. Myöskään Tinderissä ei matcheja erityisemmin satele. Näin, vaikka mielestäni olen sinne valikoinut ihan päteviä kuvia. Ehkä pitäisi olla joku kroppakuva sitten. Tiedä näistä.

Samalla se kyllä tarkoittaa, että ihan törkeitä ja ala-arvoisia viestejäkään ei myöskään tule, mitä taas naiset laidastaan saavat kokea. On näistä monen deitin kanssakin puhuttu ja aika eriskummallisia kommentteja, pyyntöjä ja suoranaisia ehdotuksia kyllä tulee enemmän kuin mitä ehtii laskea. Ei se sillä tapaa naisilla ole kyllä helppoa ja miellyttävää ja en sinänsä ihmettele, että osa kyynistyy ja tulee helposti tosi varovaiseksi yhteydenottojen suhteen.

Pitää, koska muutenhan mies saattaa kuulemma olla rampa, obeesi tai joku lilliputti. Tämän opin itse, kun ko sovellusta käytin. Kroppakuva, josta käy mittasuhteet selville. Kyllähän itsellekin heräsi usein epäilyt (ja yleensä oikeat sellaiset), jos mimmi tyytyi esittelemään itseään vain söpöjen kasvojen ja ehkä tissivaon verran. Se on niin helppoo jättää tuossa ympäristössä esimerkiksi se sidulla ja sipseillä hankittu vyötärömassa rajatuksi pois.

Kieltämättä itsekin pistin viestiä aina usealle yhtaikaa ja joku pirkko siinä varmaan aina prosessissa unohtuikin, vastasipa tai ei. Mutta enpä mä oikein muutakaan tuottoisaa/toimivaa tapaa sitä keksinyt käyttää, pimppiähän sieltä haetaan. Tai dikkiä.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Naispuoliseni ystävä naureskelikin kun on kuulemma saanut lukemattoman määrän kullinkuvia tinderiin. Itsellä ei kyllä tulisi mieleenkään lähettää omasta munasta kuvaa kellekkään. Joltakin fiksuin oloiselta mieheltä se oli kysynyt, että miksi yhtäkkiä lähetit hänelle munasta kuvan oli ollut vastaus "oli pakko."
 
Naispuoliseni ystävä naureskelikin kun on kuulemma saanut lukemattoman määrän kullinkuvia tinderiin. Itsellä ei kyllä tulisi mieleenkään lähettää omasta munasta kuvaa kellekkään. Joltakin fiksuin oloiselta mieheltä se oli kysynyt, että miksi yhtäkkiä lähetit hänelle munasta kuvan oli ollut vastaus "oli pakko."

Voi hyvänen aika, tämä maa siittää näemmä yhä todellisia eläimiä! Tää kyllä pelasti päivän :D
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Mitä olen tätä sovellusta käyttäviltä tutuiltani kuullut ja asiasta lukenut, useimmat Tinderin käyttäjistä olisivat kuolleet sukupuuttoon offline-aikana eikä se väärin olisi ollut ollenkaan.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Olen jättänyt Tinderin melko minimiin. Siellä tulee matcheja vain karseilta läskeiltä. Nyt tosielämässä on haavissa järjettömän kropan omaava neitokainen, joka otti yhteyttä S24-treffeillä. peittoa on heiluteltu ahkerasti ja maistuuhan se...

Muutenkin en aloita ikinä keskustelua. Jos nainen aloittaa keskustelun, se on selkeästi kiinnostunut ja siltä osin helpompi lähteä etenemään jos kiinnostaa.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Naisilla tunnetusti on varaa valita enemmän kuin miehillä. Tutustujia ja ehdokkaita siis riittää treffisivustoilla ja sovelluksissa. Tinderissäkin naiselle satelee taatusti viestejä ihan hullun lailla ja niissä pitää viestin lähettäjän erottua jotenkin, että tulee vastaus. Geneerisiä yhteydenottoja on paljon jotka ei juuri toisistaan poikkea. Kieltämättä itsekin tehnyt sen mokan usein, että tulee laitettua tosi lattea aloitus ja eipä se aina tulosta oikein tuokaan. Jäänyt monet keskustelut syntymättä. Tinderissä on vaan se ongelma vähän, että kun kaikilla ei siellä ole mitään erityistä esittelyä missä tuo esille kiinnostuksiaan ja muita asioita, niin vähän vaikea aloittaa keskustelu. kun ei ole mitään täkyä mihin tarttua.
Ymmärrän kyllä tämän, mutta täytyy ihmetellä jos se oikeasti jää sitten lopulta kiinni siitä miten aloittaa keskustelun. Siis yksi ainoa aloitusviesti, ja jos se on paska niin ei vaivauduta edes vastaamaan. No eihän siinä. En tiedä miten kilpakosijoillani on, mutta itse olen laittanut 5-6 kuvaa itsestäni ja suht pitkät esittelyt missä kerron niin koulutukseni, työpaikkani, harrastukseni ja yleiset kiinnostuksen kohteet (heh, mainitsin edellisessä viestissä etten ota Tinderiä tosissaan). Mielestäni on vähän hölmöä jos se touhu sitten lopulta kaatuu vain väärään aloitukseen. Sekin on aika ikävää, ettei tuota keskustelun avausta oikein kehtaa enää ottaa uusiksi. Vai pitäskö mun nyt laittaa tälle viimesimmälle joka ei vastannu mun viestiin (mutta ei malttanut edes matcheistä poistaa) joku uus puhkikulunut iskurepla, "onks sulla sokeritauti kun oot noin makee".

Toki uskon enemmän että naisistakin suuri osa, ainakin tässä minun ikäluokassani (18-25v naiset) ovat siellä vain boostaamassa omaa itsetuntoa ja haistelemassa omaa markkina-arvoaan. Swippaavat kaikki miehet jatkoon ja katselevat paljonko matcheja tulee ja minkä näköisiltä kavereilta. "Ei tositarkoituksella". Tai miksei jos joku kunnon saalis alkaa juttelemaan, niin voisi sitten joustaa tuosta. Mitähän mulla ois matcheja kahden vuoden ajalta, varmaan joku 200? Tässä kun laskeskelin, niin olisiko kuusi-seitsemän naista aloittanut keskustelun (trollit poislaskettuna). Näistä yksi tuntui olevan täysin "täyspäinen", aloittikohan keskustelun kanssani kolmesti? Ihan puhtaassa testimielessä vastailin kyllä laajasti kaikkiin neidin kysymyksiin, mutta en itse aloittanut keskustelua tai sen suuremmin pitänyt sen yllä. Kolmannen keskustelun jälkeen tämä sitten poisti minut matcheistä. Kaksi muuta laittoi joskus perjantai-iltana viestiä, ja ollessani kavereiden kanssa viihteellä piti vähän hauskutella tyttöjen kustannuksella, joten poistohan siitä tuli illan päätteeksi. Yksi melko nätti neiti aloitti keskustelun, joka lähti ihan hyvin liikkeelle, kunnes kysyin tämän koulusta. Tiesin kyllä tämän alan mitä tämä opiskelee, oli sanonut alansa ohimennen pitkässä esittelytekstissään ja tykkäyksissä oli oma kouluni sekä opiskelijajärjestömme, eli tajusin tytön opiskelevan samassa koulussa kuin minä. Päätin kysyä tuota mitä opiskelee ihan vain siksi etten vaikuttaisi niin stalkkerilta, ja onhan tuo mielestäni ihan hyvä keskustelunaihe ensihätään. Noh, tämä oli virhe. Neiti hermostui että etkö ole lukenut esittelytekstiäni ja poisti minut pareistaan. Sillä tavalla. Tämän jälkeen vielä kaksi neitiä on aloittanut keskustelun, mutta en ole niihin jaksanut enää vastata. Kaikilla näillä naisilla oli muuten keskustelun aloitus ihan vain "moi". Ei mitään muuta. Minulla on aina ollut vähän laajempaa "moi, mitäs kesäiltaan" yms shaibaa, mutta eipä ne ole riittäneet vastaukseen. On se vaan naisilla helpompaa.

Ai niin, tuosta moista tuli vielä mieleen yksi nainen joka aloitti kanssani keskustelun. Tämä laittoi myös moi, vastasin samoin moi ja jäin odottamaan neidin seuraavaa siirtoa. Sitä ei tullut koskaan, kai jäi odottamaan että minun olisi miehenä pitänyt jatkaa keskustelua.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tutun kuuloisia stooreja edellä. Samoja tilanteita käynyt myös. Keskustelu saattanut lopahtaa ihan ykskaks tai sieltä tulee tosi ympäripyöreitä vastauksia oman aikansa. No, ei se itteäkään ihan hirveästi motivoi jos toisesta ei saa mitään irti. Joidenkin kanssa keskustelu lähtee lentoon paremmin ja se jotenkin innostaa. On myös käynyt näitä, että ollaan miltei sovittu jo tapaaminen ja toinen katoaa koko palvelusta. Poistanut kavereista tai jotain muuta. Vähän erikoista käytöstä. Kai sitä voisi sanoa, että ei sittenkään tunnu, että kannattaa tutustua.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noi Instagram-kuvat on ihan hyvä juttu tuolla. Näkee suoraan kuka on turhamainen ruokien koristelija ja asunnon pikkutarkka sisustelija niin voi painaa ruksia. Kuka noin pinnallisia naisia edes jaksaa katsella kun ei ole mitään yhteistä? Tai no joillakin on.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minulla taasen tuli Rakel Liekki vastaan Tinderissä.

Ei oo tullu matchia (pistin syräntä kehiin.)
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Täällä jengi puhuu Tinderistä, mutta kuinkas moni uskaltaa myöntää omaavansa profiilin Grinderissa?

Mulla tällainen on, reilun vuoden takaisten polttarieni seurauksena, kun juhlaväki suoritti jäyniään. Muun muassa Berliinissä liikuttaessa tuli mukava määrä pippelikuvia kännykkään, ihan pyytämättä.
 

#_6

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK '83, '98, '11 - Red Wings '97, '98, '02, '08
Minulla taasen tuli Rakel Liekki vastaan Tinderissä.
Ei oo tullu matchia (pistin syräntä kehiin.)

Heh, sain matchin taannoin häneltä, ja hän jopa aloitti keskustelun. (En jatkanut, koska kännissä ja läpällä jne.)

Näkyihän tuolla enemmän tai vähemmän turhia julkkiksia jonnin verran. Sara Sieppi jäänyt päällimmäisenä mieleen. Lätkäpalstalla kun ollaan, niin löysihän Tikikin uuden naisensa tuolta. (Kuten minäkin avovaimoni.)

Ihan kelpo virityshän tuo Tinder on. Toimii mainiosti sekä kevyen sekstailuseuran että vakavammankin treffiseuran hakuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös