Tinder – statsit & keskustelu

  • 654 322
  • 1 721
Kannattaa käyttää Tinderiä vieraissa kaupungeissa, eikä murehtia jos kotikonnuilla ei tärppää. Vieraan ison kaupungin plussia: Paljon tarjontaa ja matcheja saletisti, kaikkia voi huoletta yrittää, todennäköisesti pääsee saatille sekä hommiin ja lopuksi mikä parasta: Jos et polje kumia puhki, niin kukaan ei soittele perään eikä tarvi nähdä muutenkaan uudelleen.

En mä ainakaan tutuissa ympäristöissä viitsi alkaa säätämään.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Tuo matchien vähyyskin on ihan mielenkiintoista. Sain viime syksynä matchejä ihan kohtuullisella tahdilla (noin 5 matchia kuussa). Nyt vuoden vaihteen jälkeen en oikeastaan ole saanut matcheja ollenkaan. Tai saan yhdellä keinolla: poistamalla profiilin ja aloittamalla tinderöinnin alusta. Tällä tavalla saan ekan viikon aikana yleensä noin kymmenkunta matchia. Ekan viikon jälkeen voin rehellisesti sanoen heittää aivan jokaisen oikeelle saamatta matchiakaan. Oon testannut tuon pari kertaa ja tulos on ollu samanlainen. Toki matchien vähyydessä on minussakin varmasti suurin vika, mutta ihmetyttää tuo kuitenkin. Käytännössähän tinderöinti muuttuu tällä hetkellä ekan viikon jälkeen täysin turhaksi, jos niiden ekan viikon aikana saatujen kymmenkunnan matchin kanssa ei saa juttua aikaiseksi.
Vähän samanlaisia kokemuksia täällä. Alussa sain vaikka kuinka paljon matcheja, vaikka annoin rastia aika monelle neidille. Nykyään taas ei tule millään, vaikka arvostelen jokaisen tytön jatkoon. Nytkin viimeiset kolme viikkoa olen yrittänyt spottailla erästä tiettyä henkilöä tinderistä, joten olen paremmin keskittyääkseni swaipannut kaikki jatkoon. Kolme viikkoa ja ehkä tuhat tyttöä arvosteltu ja kaikki jatkoon, matcheja saatu 4kpl. Ja tuosta nuokin tuhat tyttöä on etsitty siten että on laitettu 18-20v tytöt ja alle 50km päässä olevat, eli ei voi vedota siihen että suurin osa naisista olisi ollut jotain lähempänä kolmekymppisiä 200km päässä olevia, jotka ovat omiin hakukriteereihin laittaneet sellaiset ikä- ja matkakriteerit että minä en pääse edes arvosteltavaksi. Että noin tuhannesta sydämestä 4 matchia. Melkoinen palautusprosentti näin suurella naistenmiehellä.

On tuo sovellus tainnut ajaa vähän aikansa ohitse jo. Parhaat päivät on nähty ja suurin osa kyllästynyt joko itse sovellukseen tai sitten sen uusiin paskempiin päivityksiin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
On tuo sovellus tainnut ajaa vähän aikansa ohitse jo. Parhaat päivät on nähty ja suurin osa kyllästynyt joko itse sovellukseen tai sitten sen uusiin paskempiin päivityksiin.

Ei sentään joka päivä tule, mutta silloin tällöin ihmettelee kuinka sitä on muka matchin saanut. No ei tokikaan, Tinder siellä spämmää kuinka 12 tuntia on kulunut ja uudet tykkäykset käytössä.

Aivan järkyttävää paskaa.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Mä olen huomannut sen että jos jotain osumia tulee niin ne ovat lähes poikkeuksetta joko Turun tai Tampereen suunnalta. Mulla on siis etäisyytenä 120km Porista. Porilaiset naiset eivät kyllä meikäläistä kelpuuta mitenkään, ovatko sitten kronkeleita tai mitä. Ja jos sattuu löytymään joku Porista niin kyllähän sitä on aina treffeille asti päästy, muiden paikkojen mimmien kanssa todetaan yleensä että välimatkaa on liikaa.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla on kanssa viime kuukaudet ollut samaa vikaa, että matcheja ei tule lähes ollenkaan. Ehkä kerran viikossa on aiemmin tullut käytyä Tinderissä, ja yleensä tuossa ajassa tuli aina 3-10 uutta matchia, kun räpläsi joku 100 läpi. Nyt olen käynyt tuolla ehkä joka toinen viikko, ja useimmiten tuonakaan aikana ei ole kertynyt matcheja ollenkaan, tai joku 1-2kpl. Samat kuvat kuitenkin olleet alusta asti, enkä ole muitakaan muutoksia tehnyt. Joko porukka on vaan hylännyt koko Tinderin, tai sitten tuolla on joku bugi/feature hommaa sotkemassa. Helsingissä kuitenkin asun ja etäisyys- sekä ikähaarukkatäpät hilattu maksimiin, joten ei pitäisi ainakaan naisten loppua kesken.
 

ipaz

Jäsen
Mulla on käynyt viimeisen parin viikon aikana pari kertaa niin, että puhelin on piipannut ja bannerissa on lukenut että matchi tuli, mutta kun avaa Tinderin ja menee katsomaan millaiseen mirkkuun osui niin ei siellä mitää osumaa olekaan. Taitaa olla hieman sekaisin ohjelma tällä hetkellä.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Vähän samanlaisia kokemuksia täällä. Alussa sain vaikka kuinka paljon matcheja, vaikka annoin rastia aika monelle neidille. Nykyään taas ei tule millään, vaikka arvostelen jokaisen tytön jatkoon. Nytkin viimeiset kolme viikkoa olen yrittänyt spottailla erästä tiettyä henkilöä tinderistä, joten olen paremmin keskittyääkseni swaipannut kaikki jatkoon .

Tietysti tuossa vaikuttaa sekin että kun lataat tuon sovelluksen ja alat käyttää sitä, niin luonnollisestikin uudelle käyttäjälle tulee herkemmin noita matcheja samalta alueelta. Itselläni ainakin kotipuolessa alkavat tuossa Tinderin jaossa pyöriä samat naamat joille en ole itse matchia painanut tai eivät itse ole sitä koskaan tehneet.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Kämmäsin alussa aika pahasti, kun selasin ihan huomaamattani vasemmalle, ja siinähän meni sitten useampi lähialueen valioyksilö sivu suun. Kahden päivän aikana vain 1 match, joten poistin profiilin, ja rekistöidyin uudelleen, ja tällä kertaa taoin oikein urakalla vihreää. Josko sieltä nyt edes muutama tulisi. Voihan se toki myös olla, että meikäläisen pärstä ei miellytä.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Matcheja tullut tähän mennessä semmoiset kymmenen kappaletta, mutta yhden kanssa olen vain jutustellut, eikä sekään keskustelu kauaa kestänyt. Ihan hauska sovellushan Tinder on, mutta mitään pidempiä suhteita lienee turha etsiä.
 
Hmm, jotain 160 matchia taitaa olla tätä nykyä ympäri Suomea. En kyllä ymmärrä, että miten tällä naamalla ja elämänasenteella, mutta en valita.
 

Ameno

Jäsen
Jotain kuutisen matchia mulla oli, tosin nekin tullut joskus viime vuoden puolelta, viimeiseen puoleen vuoteen ei oo tullu about yhtään matchia. Näistäkään kukaan ei minulle koskaan mitään vastanneet. Päätinpä aloittaa pelin alusta tuossa joskus viikko sitten ja resetoin tilini. Tulipahan huomattua, että tässä nykyään on joku rajoitus, kuinka monta tykkäystä voi kerralla laittaa, ja ajan kanssa sitten palautuu takaisin käytetyt tykkäykset.. Myös tää uusi versio tuntuu bugaavan aika lailla, varsinkin kun kuvia ja erityisesti noita profiiliin lisättyjä instagram kuvia katsoo, niin kaatuilee vähän väliä. Mutta joo, oon tässä about joka päivä tykkäilly sen limitin melkein täyteen, mutta eipä minusta kukaan oo takaisin tykänny.
 

Ameno

Jäsen
Tuli tänään yksi matchi, sanoin sille jotain. Ei vastausta, ja nyt sitä ei enää näykään tuolla matcheissa. Eli 0 matchia taas tällä hetkellä.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Ei tajua/muista kehua ulkonäköä ja vähän flirttailla -> kaverikortti. Vituttaa, kun ei vain opi tätä ja taas yksi mahdollisuus meni ohi.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Palasin Tinderiin tässä kesällä takaisin. Oli se nyt puolisen vuotta ehkä telakalla tai jotain sinnepäin. Aika heikosti on mitään löytynyt kyllä ja tuossa on tuo rajoitekin kuinka monta tykkäystä voi iskeä vuorokaudessa. Sen tosin pystyy kiertämään helposti kun säätää puhelimessa päivämäärän vaikka seuraavalle päivälle, niin saa rämpyttää rajattomasti.

No katsotaan. Saa tuo nyt puhelimella majailla vielä tovin, ennen kuin kyllästyn koko paskaan taas totaalisesti.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Tinder-botit alkavat kyllä käymään hermoille, ennen ne tunnisti helposti liian hyvännäköisistä kuvista, mutta nyt nuo hakkerit ovat oppineet kopioimaan tuonne tekstikenttään jotain kohtuu uskottavan kuuloisia esittelytekstejä.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Pitäsköhän huolestua kun mä en saa enää matcheja edes boteista vaikka laitan 95% naisista jatkoon :D.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Vähän harmittaa oma saamattomuus krapulassa. Olin viime viikon Aurinkorannoilla, ja lauantaina tuli törpöteltyä hieman liikaa. Sunnuntaina makasin hotellihuoneessa krapulassa ja räpläsin Tinderiä, ja sieltähän räpsähti matchiksi aika melkoinen paikallinen kaunotar. Hetken rupattelun jälkeen ehdotteli treffejä paikalliselle ostarille, mutta en saanut itseäni liikkeelle. Noh, kyllähän näitä Suomi-neitoja aina silloin tällöin saa tätä kautta tapailtua, mutta harvemmin sitä olisi saumaa etnistä neitoa päästä kokeilemaan...
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Oma sovellukseni ei näköjään anna pitää kuin yhtä matchia kerrallaan tai siltä se ainakin vahvasti vaikuttaa, kun sunnuntaina uuden kierroksen aloitettuani meni pari hassua tuntia ennen ensimmäistä matchia ja nyt ei ole kolmeen päivään tullut ainuttakaan. Sama tapahtui myös edellisellä kierroksella, vaikka silloin oli loppuvaiheessa hakuetäisyys tapissa ja sydämetkin loppuivat kesken. En oikein jaksa usko vian olevan pelkästään profiilissa, koska heikommallakin panostuksella on tullut matcheja huomattavasti tiuhempaan tahtiin.

Onneksi sentään tämä yksi vaikuttaa ihan potentiaaliselta tapaukselta.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
On tuolla tullut oltua jo puolitoista vuotta, ja koko ajan on ollut sellaiset 50-80 matchia. Tilanne vaihtelee, mutta lienee ihan siedettävä tulos tällaiselle hivenen alle nelikymppiselle asialliselle miehelle. Palvelua käyttävien kannattaa ottaa huomioon pari tosiseikkaa, en tiedä ovatko jo tulleet täällä:

1. Jos böndellä tulee matcheja vähän, niin syynä on luultavasti se, että siellä on naisia aika vähän, etenkin vapaita naisia. Mutta vapaita miehiä on taas ihan helvetisti.

2. Jos isommissa kaupungeissa tulee matcheja odotettua vähemmän, niin syynä on luultavasti se, että jengiä on palvelussa niin paljon. Kuka niitä kaikkia jaksaa pyyhkiä? Pitää myös muistaa rajoitukset tykkäysten määrässä (ellet osta maksullista versiota). Ja muistakaa myös, että jos laitatte etäisyyden tappiin, niin virolaisia ja venäläisiähän sieltä tulee. Voiko Turussa tulla ruotsalaisia, riittääkö etäisyys? Kertokaa.

3. Huomioikaa myös ikänne. Jos haet paljon ikäistäsi nuorempia, niin voi olla hiljaista. Sitä paitsi keski-ikäistyvät tuskin ovat vieläkään joukolla rynnänneet palveluun.

Juu, kyllä tätä kautta pillua saa.

PS: Odotan jo innolla Iltalehden juttua "Mies, eikö Tinder-pareja tule? Huomioi nämä kolme asiaa palvelua käyttäessäsi".
 

A Siente

Jäsen
Parissa viikossa kaksi matchia. Silloin kun tämä oli muodissa, niin oli se 30, mutta ei tämä oikein enää toimi. En muuten ymmärrä miksi joillain on yli 2 kuvaa, ei se ulkonäkö siitä mihinkään muutu vaikka ottais missä kulmissa niitä kuvia.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En muuten ymmärrä miksi joillain on yli 2 kuvaa, ei se ulkonäkö siitä mihinkään muutu vaikka ottais missä kulmissa niitä kuvia.

Se toinen kuva pitää olla laskettelurinteestä. Tai Pariisista. Vieläkö joku oikeasti ei klikkaa kaikkia manuaalisesti tai tietokoneohjelman avustamana.

En ole muutamaan kuukauteen käyttänyt, mutta tosi hyviä botteja oli. Hyviä tarinoita mitkä on napattu jonkun toisen tarinasta ja lyöty uusi kuva päälle. Ja nimenomaan tavallisen mukavan tytön kuva.

Kohtahan tämä jo jää historiaan ja sitten muistellaan kuinka silloin olikaan. Sain kuitenkin tästä palvelusta ilmaiseksi. Olisi ollut aivan liian ahdistavaa jatkaa normaalia elämää, jos ei olisi edes kerran saanut amerikkalaiselta palvelulta.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
PS: Odotan jo innolla Iltalehden juttua "Mies, eikö Tinder-pareja tule? Huomioi nämä kolme asiaa palvelua käyttäessäsi".

Tuossahan taisi olla ohjeet naisille millaisia profilikuvia kannattaa laittaa ainakin toisen iltapaskan nettisivuilla, hyvänä vinkkinä tosiaan oli että ei kannata laittaa kuutta lähikuvaa naamasta(antaa yleensä vaikutelman että kropassa on jotain jota häpeää).

Taas tuli vähän mitävittua-hetki tämän kanssa, tuli matchi naisen kanssa jolle etäisyyttä on noin +100km. Ja tietenkin alun kohteliaiden esittelyjen jälkeen naisen 10 seuraavaa viestiä koskivat sitä kuinka hän kammoksuu etäsuhteita. Teki mieli kyllä heittää jo vastapalloon epäkohteliaasti että helvettiäkö pidät sitä omaa hakuetäisyyttä niin pitkänä jos asia on noin ongelmallinen.
 
Oon nyt uudella asuinpaikkakunnalla parilla treffeillä käynyt ja pitkästä aikaa tuli se tilanne, ettei kuva vastannut todellisuutta ollenkaan. Kieltämättä lähes ihailtavaa, että kuinka naiset osaavat keikistellä itsestään vain ne positiiviset puolet esille samalla piilottaen ne läskit yms. No, eihän siinä, voi kai sitä tunnin parin juoda bisseä sellaisenkin kanssa, mutta that's it.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös