Tinder – statsit & keskustelu

  • 654 680
  • 1 721

Kaarle6

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Eisbären Berlin
Mä oon nyt kuukauden verran käyttänyt. Tuloksena n. 100 matchia (joista suurin osa tuli hommattua ensimmäisellä viikolla) ja kahdet treffit, joista toisen kanssa ei saatu murrettua jäätä oikein toisillakaan treffeillä ja toisen kanssa taidetaan vaan olla liian eri mieltä asioista vaikka ollaankin vielä tekemisissä.

Sitä mä oon tossa miettinyt kun jengi täällä narrailee pilluja, että ihanko oikeasti kundit heittää tuolla samanlaista settiä kuin mitä esim. tinderin parhaat -fb sivuilla? Siis ok, sinne ne kaikkein räikeimmät menee, mutta haloo, eihän kukaan mimmi nyt oikeasti näihin pokausvirkkeisiin voi lähteä, eihän?! Tai sitten mä oon ihan vitun kalkkis miten naisia tulisi lähestyä.

Irtosuhteet ei vaan taida olla mun juttu, ja tuon tinderin käyttäminen on hiipunut kun itseä kiinnostaisi oikeasti tutustua ihmisiin ensin, niin itsellä on niitä, jotka laittavat jotain turhanpäiväisiä onelinereita. Ei vaan jaksa naputella naisille. Paremmin menee livenä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No, itse olen ihan kohteliaasti lähestynyt niitä kenen kanssa on tullut match. (Sen verran pehmo olen, vaikka muuta saatan julkisesti vitsaillakin.)

Jotkut nyt ei ole kommentoinut (yllättäen) mitään ja ihan kaikkien kanssa en ole jaksanu aloittaakaan (vaikka ei nyt kovin montaa matchia olekaan osunut). Kahden naisen kanssa olen keskustellut hiukan enemmän ja ihan hyvistä jutuista, mm. suosikkimusasta, leffoista, oluesta jne.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Sitä mä oon tossa miettinyt kun jengi täällä narrailee pilluja, että ihanko oikeasti kundit heittää tuolla samanlaista settiä kuin mitä esim. tinderin parhaat -fb sivuilla? Siis ok, sinne ne kaikkein räikeimmät menee, mutta haloo, eihän kukaan mimmi nyt oikeasti näihin pokausvirkkeisiin voi lähteä, eihän?! Tai sitten mä oon ihan vitun kalkkis miten naisia tulisi lähestyä.
Palataan taas siihen alkulähteeseen. Tinderissähän kaikki riippuu ulkonäöstä.
Kärjistettynä kysymys on "Panisinko vai enkö panisi". Joku komea manolo luultavasti voi heittää noita "tinderin parhaita" ihan tosissaan ja silti onnistua, koska sattuu nyt vain olemaan komea ja nainen on aivan märkänä jo ajatuksesta. Kaikki riippuu täysin siitä, kuka niitä kliseitä sanoo.

On sitä itsekin tullut joskus baarissa aivan kännissä mentyä jonkun luokse ja aloittanut keskustelun tyyliin "Tiesitkö että sulla on aivan tajuttoman hyvä perse". Yleensä muija alkaa hihittelemään ja punastumaan, jonka jälkeen jatketaan normaalia keskustelua. Tilanne on täysin eri, jos siihen tuleekin joku tavallisen näköinen noita latelemaan. Silloin se on ahdistelua ja äijä on friikki. Näin se ikävä kyllä vain on. Myös Tinderissä.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
On sitä itsekin tullut joskus baarissa aivan kännissä mentyä jonkun luokse ja aloittanut keskustelun tyyliin "Tiesitkö että sulla on aivan tajuttoman hyvä perse". Yleensä muija alkaa hihittelemään ja punastumaan, jonka jälkeen jatketaan normaalia keskustelua. Tilanne on täysin eri, jos siihen tuleekin joku tavallisen näköinen noita latelemaan. Silloin se on ahdistelua ja äijä on friikki. Näin se ikävä kyllä vain on. Myös Tinderissä.

EIIH :D Nää on just niitä pahimpia. "sullon hyvä perse" "Melkoset meloonit" "Hei beibi haluutsä nähä mitä mulla on täällä paidan alla?" Tai joku omasta ulkonäöstään ja "charmistaan" erittäinen itseriittonen mies tulee istumaan pöytään kysymättä lupaa... Yyyyyh. Jos en olisi näin kohtelias ja korrekti sanoisin aina et "mee ny vittuun siittä."
 

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
EIIH :D Nää on just niitä pahimpia.

Kyllä. Totaalisia turn offeja. Lähinnä tekee mieli säälivästi katsoa miestä ja lähteä lätkimään. Jos on pakko jotain kevyttä letkausta yrittää alkuun niin mieluummin sitten " Sulla on muuten kaunis hymy". Perseestä/tisseistä ei saa pisteitä. Toki on sitten aina niitä ö- luokan naisia jotka syttyvät vaikka käytäisiin samantien persukseen kiinni, mut he ovatkin tarina erikseen.
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Naisväki ei selkeästi lukenut viestiä loppuun...
On sitä itsekin tullut joskus baarissa aivan kännissä mentyä jonkun luokse ja aloittanut keskustelun tyyliin "Tiesitkö että sulla on aivan tajuttoman hyvä perse". Yleensä muija alkaa hihittelemään ja punastumaan, jonka jälkeen jatketaan normaalia keskustelua. Tilanne on täysin eri, jos siihen tuleekin joku tavallisen näköinen noita latelemaan. Silloin se on ahdistelua ja äijä on friikki. Näin se ikävä kyllä vain on. Myös Tinderissä.

Aika pitkällehän sen aistii naistyypistä, minkälainen lähestymistapa toimii. Välillä suora, välillä kiertelevä. Välillä ronskia, välillä hienostunutta.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
On sitä itsekin tullut joskus baarissa aivan kännissä mentyä jonkun luokse ja aloittanut keskustelun tyyliin "Tiesitkö että sulla on aivan tajuttoman hyvä perse". Yleensä muija alkaa hihittelemään ja punastumaan, jonka jälkeen jatketaan normaalia keskustelua. Tilanne on täysin eri, jos siihen tuleekin joku tavallisen näköinen noita latelemaan. Silloin se on ahdistelua ja äijä on friikki. Näin se ikävä kyllä vain on. Myös Tinderissä.

Näin se on, ehdottomasti.

Henk.koht olen veivannut aiemmin paljon naisten kanssa ja tullut huomattua ihan samat jutut.

Joskus taisi olla niin, että olin vähemmän komean kaverini kanssa radalla ja illan aikana - eri aikoihin - kävimme sattumalta kumpikin lämppäämässä erästä hyvännäköistä brunettea.

Ihan samoja juttuja siinä varmasti heitimme, mutta oma menestykseni oli parempaa ja itse asiassa mimmi päivitteli minulle aiempaa, kaverini toimintaa (ei tiennyt, että kyseessä oli frendini), kutsuen tätä "häiriköksi".
 

Jupa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oma kokemukseni Tinderistä on, että fiksut naiset (toistaiseksi) loistavat sieltä poissaolollaan. Ilmeisesti älykkäämmät vastakkaisen sukupuolen edustajat edelleen ajattelevat, että pelkällä ulkonäöllä ratsastaminen ei ole heidän juttunsa.

Perustan väitteeni siihen, että uskomattoman suurella osalla tämän vaiheen Tinder-käyttäjistä on liian ilmiselvällä ärsyvaapulla (huomiovärillä varustettu uistin kalastuksessa) tehostettuja kuvia itsestään.

Töröhuuli-, "hei mulla on kivat tisssit kuten näkyy"-, "tältä näytän salilla"- jne. tason postauksilla saa samantasoisia miehiä, otaksun. Fiksummille naisille tiedoksi: fiksumpien miesten huomion saa näyttämällä myös Tinderissä ettei ulkonäkö ole se kyseisen mimmin ainoa vahvuus.

Jupa

Edit. "Happamia, sanoi kettu...". Noup. Väitteitäni tukee myös oma Tinder-statistiikkani. Ikävä kyllä palvelu on toistaiseksi kuivettumassa lähinnä alemman keskiluokan kohtaamispaikaksi. Harmi sinänsä.
 
Viimeksi muokattu:

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Noinhan se menee kuten Jupa sanoi, mutta on tuolla toisenlaistakin sakkia. Marginaalissa, mutta kuitenkin. Se riittää minulle. Meinaan jos tapaan 1-2 mielenkiintoista naista ja vieläpä pääsee livenä tutustumaan, niin mielestäni tuo kaikki Tinderiin tuhlattu aika on kuitattu. Sen verran vaatimaton olen. Kaikki tuon yli menevä on sitten plussaa.

Yli 80% naisista tuolla kyllä on sitä luokkaa, että saa puistella päätään ja naureskella. On kyllä niin geneeristä niin geneeristä että duckfaceineen, perseposetuksineen, peilin kautta otettuine fotoineen, bikinikeikistelyineen ja tissivakoineen. No, saa ainakin ilmaiset naurut. =D
 

Jupa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ted Raikas, hyvin kompattu siellä takana.

Se mikä tässä on myös raikasta: armeijassa tuli nähtyä reippaalla otoskoolla suomalaisuutta (miehet) vääristelemättä. Tinder tarjoaa saman naisista, joskin hiukan vinoutuneella otoksella.

Jupa
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Mitenkä tuo muuten onnistuu näin btw? Ei sillä et oisin kullin kuvia sinne laittamassa :D

Luulisin, että kun sinne tekee kansion kuville ja yksityisyysasetuksiin laittaa, että "minä vain näen". Kunhan arvailen, en tiedä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Luulisin, että kun sinne tekee kansion kuville ja yksityisyysasetuksiin laittaa, että "minä vain näen". Kunhan arvailen, en tiedä.

Eihän Tinder tuota silloin löydä.

Kolmen viikon tauon jälkeen eli normaalia tai oikeastaan yllättävän nopeaa tahtia taas match. Sitten, kun ajattelee josko kirjottaisi jotain, niin onkin sijainti 251km päässä. Eli sitä on käyty vähän viikonloppuna tinderöimässä vieraissa ja sitten paettu kotikonnuille.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On sitä itsekin tullut joskus baarissa aivan kännissä mentyä jonkun luokse ja aloittanut keskustelun tyyliin "Tiesitkö että sulla on aivan tajuttoman hyvä perse". Yleensä muija alkaa hihittelemään ja punastumaan, jonka jälkeen jatketaan normaalia keskustelua. Tilanne on täysin eri, jos siihen tuleekin joku tavallisen näköinen noita latelemaan. Silloin se on ahdistelua ja äijä on friikki. Näin se ikävä kyllä vain on. Myös Tinderissä.

Vedetään pohjat. Itse läimäytin kerran erästä naista melkoisen kovaa perseelle baarissa ja pannutin vielä itse sen jälkeen. Humalassa oltiin vahvasti. Uskomatonta mutta totta, kehkeytyi samaisen muijan kanssa ihan seurustelusuhde tuon jälkeen. (Joka tosin on jo ohi)

Mitä tulee tähän Tinderiin, niin itse kuulin tällaisesta vasta viime viikolla. Vähän kyllä houkuttelisi katella mitä tuolta löytyy.
 
Löytyi kuin löytyikin oikein mielenkiintoinen nainen Tinderistä, mutta loistava keskustelu luhistui naisen esittämään kriittiseen kysymykseen ja minun vastaukseen. Oletko pitkä?

Kääpiöille pitäisi olla oma Tinder! t. 173 cm.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kääpiöille pitäisi olla oma Tinder!

Pelkästään ulkonäköön keskittyvässä sovelluksessa pitäisikin olla ehdottomasti pituus vielä yhtenä kriteerinä. Tarkemmat ulkonäkövalinnat menisi jo säätämiseksi, mutta ei tuo, koska kääpiöitä ei tueta.

Hommatkoon oman Tinderin!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen kyllä huomannut, että osa naisista ilmoittaa siinä esittelytekstissä pituutensa. Yllättäen nuo naiset on yleensä yli 170 pituudeltaan, eli haluavat varmaan viestittää tuolla asialla, että itseään lyhyempien miesten ei kannata vaivautua.

Harkitsin oman pituuteni, 180cm (levossa 175 cm) laittaa, mutta en sitten kuitenkaan jaksanut nähdä vaivaa. Kyllä sen kysymälläkin saa tietoonsa, jos se on niin tärkeä elementti.
 

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Eihän Tinder tuota silloin löydä.

Mulla ainakin löysi. Voi tietysti olla ettei kukaan tuota kuvaa näe, mutta ainakin olen lisännyt sen sinne profiiliin.

Sitten, kun ajattelee josko kirjottaisi jotain, niin onkin sijainti 251km päässä. Eli sitä on käyty vähän viikonloppuna tinderöimässä vieraissa ja sitten paettu kotikonnuille.

Mä en tiedä onko mulla vaan tämä ongelma, mut olen muistaakseni laittanut kilometrirajan 20. Kuitenkin usein paljastuu että eroa onkin 140 km. Näissä tapauksessa match tulee vielä lähes samantien, joten nopea matkustuskaan ei ole mahdollinen. Puhtaasti epäilisin jotain ohjelman bugia sitten vaan.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
2 osumaa tullut ennen kuin edes kerennyt kaikki pistää ja pistää rajausta isommaksi kun 20km Jyväskylästä, meikä kun luulin ettei täällä ole edes naisia, esim. treffipalstoilla tuntuu että saa tuhat viestiä pistää että joku edes pistää sen nätisti ei kiitos. Toki ei tuo pari osumaa mitään tarkoita, mutta ainakin joku on itsetuntoaan pönkittänyt mun kuvalla jos ei muuta :D

Pitänee katsoa pitäisikö pistää jopa viestiä osumien saanneille, noh odotellaan jos joku pistää tännekin päin ja sit vasta :)

Tinderin takia melkein lähti tuo lumiakin menemään, toki oli jo vanha ja halvin, mutta katsotaan :)
 

räiski

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Reilun viikon ajan olleet mulla tunnukset tinderiin ja pienten alkuvaikeuksien (profiilikuva huono, jouduin vaihtamaan) jälkeen tullut yli 20 matchiä: osa ihan normaaleja "naapurintyttöjä" ja osa ihan huippumallin näköisiä, vaikka en itseäni minään Brad Pittinä pidä. Muutaman kanssa on tullut juteltua vähän enemmänkin, ja yhden mimmin kanssa jo numerot vaihdettu ja tekstiviestit puolin ja toisin sinkoilee. Suosittelen sovellusta erityisesti kaikille, joista tuntuu että baareissa on vaikea löytää naisia tai joille naisten kanssa livenä kommunikointi tuottaa aluksi vaikeuksia, mikäli heitä ei ollenkaan tunne. Itselle on ainakin helpompaa aloittaa juttelu tuntemattomalle naiselle kun tietää, että nainen on pitänyt kuvastasi, vaikka suhteellisen ekstrovertti ihminen olenkin.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Väitteitäni tukee myös oma Tinder-statistiikkani. Ikävä kyllä palvelu on toistaiseksi kuivettumassa lähinnä alemman keskiluokan kohtaamispaikaksi. Harmi sinänsä.

Tai sitten on se mahdollisuus, että olet liian ruma.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
5h saldona 3 osumaa, ihan tyytyväinen noihin, toki kukaan ei tännepäin viestiä ole pistänyt, mutta pitää varmaan pistää itse sitten jos haluaa säpinää, pitää huominen varmaan katsoa tulisiko osumia lisää kun vasta alkoi käyttään niin moni tuskin vielä itseä kerennyt klikata.

Mitä tulee tarjontaan niin yllättävän vähän tuolla on +25v ihmisiä ja varsinkin semmoisia normaalin näköisiä "naapurin tyttöjä" joita kadulla voisi tulla vastaan. Aika paljon noita siroja tyttöjä poseeraamassa peilin kautta, salilla käyvät ja pitkä kerros meikkiä naamassa.

Missä on ne normaalit tytöt? :D

Toki jos tarkoituksena on saada vain sitä yhtä asiaa niin tuo on varmaan loistava paikka, varsinkin sitä nuorempaa kun suurin osa näytti olevan ainakin Jyväskylän suunalla 18-20v.

Mutta katsotaan nyt, ei ne yhden yön jutut toki huono asia olisi ja varsinkin kun ei tuolla juuri mitään "huonon näköisiä" ketään ole vastaan tullut.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Pitihän tuota itsekin mennä Tinderiin. Päivän pohjat veti muuan "Tiina", jolla on profiilikuvana tuore nahkapokaali, ei näin. Yhdellä on pelkän silmän kuva. Eräs on saanut rajattua kuvaan pelkän pipon ja vähäsen otsaa.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pitihän tuota itsekin mennä Tinderiin. Päivän pohjat veti muuan "Tiina", jolla on profiilikuvana tuore nahkapokaali, ei näin. Yhdellä on pelkän silmän kuva. Eräs on saanut rajattua kuvaan pelkän pipon ja vähäsen otsaa.

Osahan on voinut juuri tehdä profiilin samaan aikaan, sehän hakee ne suoraan fb:ssä ja jos sulla on se pokaali siinä profiilikuvana niin se siirtyy tuonne, osa varmaan haluaa testata ensin myös minkälainen systeemi on, tehnyt vain siis lähinnä tunnukset ja profiilikuvassa siirtynyt se pokaali.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös