Tätä ketjua luettuani huomasin etten taida tietää nykypäivän vokottelusta juuri mitään.
Itse hankin naisseuraa lähinnä juttelemalla kapakassa ja muissa illanistujaisissa naisille, ehkä myös jopa jonkun harrastuksen tai muun tilanteen yhteydessä. Toki jos edellisenä iltana on tullut otettua yksi liikaa, niin seuraavana päivänä soitteleminen uuteen puhelinnumeroon ei välttämättä tunnu hyvältä ajatukselta koska arvostelukyky.
Kaikki netteilyhommat ovat aina olleet jostain syystä ärsyttäviä. Uudet sukupolvet eivät ainakaan sosiaalisemmiksi tule, jos pitää piileskellä puhelimien takana.
Olen ollut samaa mieltä pitkään ja pitänyt itseäni, jotenkin parempana ollakseni "mobiili-deittailun" piirissä. Kuitenkin vitutti kun ei ollut vappuaattona heilaa, joten latasin ohjelman. Homma tuntui kovasti vanhan kunnon lihamarkkinoilta, kunnes nyt eilen vappupäivänä se tapahtui.
Matchia iski ihan perkeleesti (profiilin kuvilla on väliä) ja siinä sitten toivotin muutamalle tytölle hyvät vaput. Yksi tyttö vastasi, juteltiin vähäsen ja oltiin tuossa illasta jo ulkona. Sanotaanko sen verta, että tilanne oli meikäläisen mielestä niin absurdi, kun eka viestitellään ekaa kertaa ikinä kännykän kautta ja seuraavaksi ollaankin jo kahvilla, että kaikki hermostuneisuus oli tiessään ja hauskaa oli.
Lisäksi meikäläisellä on ilmeisesti huono omatunto, kun takaraivoon välillä ilmestyi ajatus, että tää likka on vähän eritasoa kuin meikäläinen, mutta sekin hävisi nopeasti ja ollaan menossa uudestaan ulos. Summasummarum, tylsä vappupäivä olikin hauskin pitkään aikaan kun uskalsi vähän Tinderöidä. En voi kuin suositella, jos osaatte ottaa homman vähäsen huumorilla ja luopukaa muutamasta ennakkoasenteesta, ei se baarissa iskeminen ole kyllä yhtään hohdokkaampaa kuin tää.
Loppuun vielä jätkille, teidän pitää avata keskustelut. "Hyvää vappua" tuntui toimivan, mutta se juna meni jo. Mä vittu en saa mitenkään unta, kun hymyilyttää vieläkin. Thank you Tinder.