Taitaa kyseisessä palvelussa naisilla olla aika iso kasa valittavaa kun melkein kaikki miehet klikkaa jokaisen naisen, ne kauneimmat ja valioluokan naiset taitaa olla joko huvikseen mukana tai niin ronkeleita ettei valitse ketään. Sitten hieman alemman luokan naiset pääsee jyystään tuon takia noita paremman luokan miehiä. Sitten me muut jäädään vähän tyhjän päälle ja saadaan ehkä ne toivottomimmat tapaukset tai ne joilla on jo 20 mies kierossa :)
Luulisi, että jokainen mies sen ymmärtää ja tiedostaa ettei tinder loppujen lopuksi eroa laisinkaan muista deitti- ja seuranhaku-kanavista - lähes kaikissa vallitsee naisten markkinat ja naisten ehdoilla suurin osa miehistä joutuu pelaamaan.
Jos tarkastellaan tinderin erään perimmäisen idean kautta, niin miehistä selkeästi eniten pääsevät panemaan he jotka ovat selkeästi keskiarvoa komeampia tai joilla on jokin selkeästi erottuva avu, ja heidänkin panoista epäilemättä suurin osa on sellaisia naisia, jotka tasollisesti ovat heidän alapuolella.
Sen sijaan eniten "matcheja" - vai mitä ne nyt ovatkaan - keräävät ne näyttävimmät naiset, jotka sitten voivat valikoida ne eniten miellyttävimmät ja parhaimmilta vaikuttavat, ja silti heilläkin voi olla kohtuudella vientiä vaikka ovat ronkeleita - heitä vain huomioidaan niin paljon, on siis vara mistä valita.
Tinder-huuman alussa tilanne oli varmasti tasaisempi ja myös kaltaiseni selkeästi ulkonäöllisesti alempaan kastiin kuuluvat miehet pääsivät panemaan ihan kohtuullisen oloisia naisia, mutta mitä laajemmalle tinder leviää, sen huonommaksi kaltaisteni miesten mahdollisuudet käyvät. Jos haluaa päästä pukille, käytännössä lähes ainoa mahdollisuus on se, että ottaa sen jolle kelpaavat kaikki. Hyvin harvoin kohdalle osuu selkeästi ylempään luokkaan kuuluva nainen, joka syystä tai toisesta kelpuuttaa ainakin fyysisesti heikommanpuoleisen miehen.
Tiedostan omat puutteeni miehenä - ulkoisesti siis, niinpä minun on turha lähteä kilpailemaan tällaisille markkinoille ja niinpä pysyn mielelläni poissa tinderistä. Sen, että pääsee mahdollisesti panemaan jotain naista ei riitä minulle syyksi liittyä mihinkään tällaiseen. Toisaalta en nykyään enää halua mitään vain sen tähden, että pannaan ja seuraavana aamuna hiivitään nopsaan ulos. Minulle seksiin liittyy niin paljon muita tunteita ja haluja etten juuri nyt kaipaa mitään tällaista mitä tinder pystyy mahdollisesti tarjoamaan, mutta toisaalta mistä minä tiedän mikä tilanne on vuoden kuluttua - joten en mitään ehdotonta kieltoa tai sääntöä mihinkään suuntaan lähde laatimaan.
vlad.